طلبه ی بدون ملاحظه بخش قرنطینه کیست؟
کد خبر: ۱۷۴۴۵۷
تعداد نظرات: ۱۲۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 22    -    ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
روحانی که بدون لباس و ماسک و دستکش وارد بخش قرنطینه بیماران کرونایی شد کیست؟

روحانی که  بدون لباس و ماسک و دستکش وارد بخش قرنطینه بیماران کرونایی شد کیست؟

مرتضی کهنسال، اهل لنگرود، از شاگردان عباس تبریزیان است. وی سالهاست که در گیلان و قم تحت عنوان طب اسلامی مشغول است

روحانیِ بدون ماسک و دستکش بخش قرنطینه کیست؟

وی ۲۷اسفند ابتدا وارد یکی از بیمارستانهای گیلان شد و سپس با پرواز به اصفهان به یکی از بیمارستانهای این شهر مراجعه و وارد بخش عفونی مردان و زنان و بخش قرنطینه شده و ضمن تماس عمدی و بغل کردن ،اقدام به گرفتن عکس سلفی با بیماران می کند.

این اقدام حجت‌الاسلام کهنسال در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته و کاربران عمدتا او را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

سازمان نظام پزشکی در کانال اطلاع‌رسانی خود در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به حضور یکی از مدعیان طب اسلامی در بیمارستان با انتشار متنی نوشت:

«این شخص به اعتبار لباس خود وارد بیمارستان شده، بر بالین بیماران مظلوم حاضر شده و خلاف‌های شبه تبریزیان خود را به سبک زیر رقم زده است و کسی هم جلو او را نگرفته‌است:

بدون حفاظت شخصی وارد شده و طبیعتاً شانس گرفتاری خود را بالا برده‌است و چه بسا الان ناقل است و در سطح جامعه در حال تردد است.

با انگشت غیربهداشتی خود در ظرفی می‌زند که شاید با همین انگشت به صدها نفر دیگر هم زده‌است. سپس همین انگشت را دور لب و بینی بیمار بی‌دفاع کشیده، همین انگشت پر از عفونت را مجدداً به اطراف دهان و بینی بیمار مظلوم دیگر می‌کشد و لابد دیگران را هم!

از این حرکت غیر اصولی خویش فیلم می‌گیرد و در شبکه‌های اجتماعی توزیع می‌کند تا تظاهر کند همه پزشکان و مسئولین اشتباه می‌کنند و ایشان با طب خودساخته اسلامی مسئول مداوای بیماران کرونایی است!مصداق بارز تشویش اذهان عمومی چیست؟»

مرتضی کهنسال، اهل لنگرود از شاگردان عباس تبریزیان، چهره جنجالی طب اسلامی، ۲۷ اسفند به یکی از بیمارستان‌های گیلان رفته‌بود و سپس با پرواز به اصفهان و به یکی از بیمارستان‌های این شهر رفته است.

برترین ها

 

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۸
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
25
527
ایشون با حماقتش ویروس رو از بیمار ها می گیره و در شهر پخش میکنه.ایشون رو بجرم تروریست سلامت باید مجازات کنند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
شاید هم قبلا کرونا گرفته و خیالش راحته
ناشناس
| |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
یک سری به مردم عوام می تازند که چرا ضریح رو لیس می زنید یا در حرم تجمع می کنید این ها یک سری ساده دل هستند که هر چی در پوشش دین بهشون گفته بشه می پذیرند اینها خیلی کمتر مقصرند.


مقصر اصلی کسانی هستند که ادعای دانایی دارند و این ساده دل ها رو به سمت چاه هدایت می کنند


این سرکرده های نادان ِ خود دانا پندار باید به اشد مجازات برسند چون کل جامعه را به خطر می اندازند و دین رو هم بد نام می کنند
حقگو
| |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
اینها از اولش ادعا کردن نامه هم رسما به وزارت بهداشت زدن که به ما مریض بدین ما درمان کنیم ولی کسی گوش نداد . بعد مسخره شون کردن که اگه راست میگی بیایید بدون تجهیزات توی قسمت کروناییها - رئیس داشکده پزشکی اصفهان هم گفت اگه راست میگین بایید بدون تجهیزات اگه شما چیزیتون نشد من استعفا میدم در دانشگاه رو هم میبندم
خب وقتی اینگونه بی منطق با این افراد برخورد بشه اون ها هم رفتار غیر منطقی نشون میدن
در حالی که درچین اجازه دادن طب سنتی هم وارد عمل بشه و اتفاقا موثر هم بوده به گفته داشجویی ایرانی مقیم ووهان
لان موقعیت مناسبی برای محک زدن این مدعیان هست من این طب رو تایید و نه تکذیب میکنم بدون هیچ گونه تعصبی محکشون بزنید و اگه موثر بود بهشون بها بدین و اسفاده کنید و رسما تایید کنید اگر هم موثر نبود که - تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
چرا اینقدر متعصبانه برخورد میشه
ناشناس
| |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
وزارت بهداشت باید سزیعا علیه ایشان طرح شکایت می کرد . و همچنین طبق قانون دادستان مستقلاً و بدون طرح شکایت می تواند علیه ایشان اعلام جرم کند .
مسئولان هم بدلیل سهل انگاری در برخورد با این فرد قانون شکن خودشان در جرم او شریکند .
حال اگر این کار را یک انسان غیر روحانی و بدون گرایش سیاسی انجام داده بود فوراً بازداشت و محاکمه فوری و زندان می شد
ناشناس
| |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
من هم گاهی اوقات پیش بییمار می روم و فرد یک مدتی کمی مثلا چند ساعت و یا دقیقه ای خوشحال می شود.این ارتبباطی به پزشکی ندارد. من من به بیماران قبل از بیماری می گم فلان گیاه را دم کنید بخورید. اگر بیمار شد آن موقع چی؟ اینجا پزشکی جدید میاد به فریاد.بهر حال باید کسی همراه ایشان باشد و بیمار را کاملا خوب کند بعنوان نمونه. در غیر اینصورت نباید اجازه دهند.البته برخی روش ها هست بعدا تأیید می شود. اما در پزشکی این رفتارها خیلی بندرت اتفاق می افتد.
علیرضا عبدالکریمی
| |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
آدمی که قوانین مسلم اجتماعی رو به سخره میگیره در هر لباس و کسوتی که باشه باید چارچنگولی پرت کرد تو زندان . متاسفم که این اقا همشهری منه .
ناشناس
| |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
خطاب به حقگو : مرد حسابی مگه مملکت بی صاحبه که مریض در اختیارشون بگذارن ؟ الان هر کسی بیاد ادعای خلبانی بکنه، بعد یک سری مسافر در اختیارش بگذارن که امتحانش کنند. خوبه ؟ مگه مردم موش آزمایشگاهی هستن؟
ناشناس
| |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
خداهدایتش کنه به عنوان یه طلبه کار ایشان را تقبیح میکنم. طلبه واقعی مقام معظم رهبری هستند، بااینکه برعلوم اسلامی واقف هستند اما دستور می‌دهند که توصیه های مسولین بهداشتی جدی گرفته شود وخود ایشان مقید هستند. این گونه افراد با بد سلیقگی طب اسلامی واقعی رو زیر سوال می‌برند. واقعا باتمام وجود از کار این شخص وامثال ایشان تنفر وانزجار داریم. طلاب مجاهد در بیمارستانها راکه با پوشش ومحافظ بهداشتی مشغول کار هستند وکمک می‌کنند فراموش نکنیم. خداوند مارا ازجهل ونادانی به سوی نور وبصیرت هدایت بفرماید.
ناشناس
| |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
درست گفته مدیریت در دست ماها خواهد افتاد کشور افراد دلسوز و متعهد هم داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
10
377
یعنی بیمارستان ها اینقدر بی در و پیکر هستن هر کسی میتونه برسه داخل بخش ویژه؟
یا اینکه عامدانه کسانی با این شخص همکاری کرده باشن، یه جای کار میلنگه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
اونی باید مجازات بشود که به این ها اینقدر قدرت داده که یک بیمارستان جرات ندارد جلوشون رو بگیرد.... و به اینها اینقدر حس اختیارداری داده که به هر حماقتی با قدرت دست می زنند... وگرنه که خود این شخص عددی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
9
339
خوب چزا فوری دستگیرش نمی کنند تا افراد بیشتری را آلوده نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
لباسش اعتبار داره
ناشناس
| |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
اعتبار اون لباس رو هم بطور کلی از بین برده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
13
223
وقتی بسیاری از مراجع و بزرگان می فرمایند چیزی به اسم طب اسلامی نداریم ایشون کی هست که ویروس رو منتشر می کنه ؟ این همه زحمت کادر درمان رو بی اثر می کنه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
329
28
انتقاد بيهوده نكنيد،روزي ميرسه كه ما جهان رو ميديريت كنم و اونوقت هست كه پي به قدرت ما خواهيد برد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
شما داخل رو مدیریت کنید جهان رو به جهانیان بسپرید
ناشناس
| |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
لابد مثل احمدی نژاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
همین چند صباحی که مدیریت کردین بسه.زیادی به خودت فشار نیار!
ناشناس
| |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
کلک! تو اینوری هستی یا اونوری؟
ناشناس
| |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
مرد نا حسابی شما ها روزمره خودتون رو نمی تونید اداره کنید جهان رو می خواهید مدیریت کنید
ناشناس
| |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
حجت الاسلام شریفی مدیر مرکز طب المعصومین صومعه سرا بر اثر کرونا درگذشت

دوستان طرفدار طب اسلامی اجازه بدید یک هفته بگذره بعد دوباره ادعا کنید
ناشناس
| |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
الآن دارید مدیریت میکنید دیگه. چین زایید ایران به همه جای دنیا مالید. برای مدیریت شما اینو گفتن. خوشحال باش.
ناشناس
| |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
متوهم
مهدی
| |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
زرششششششک
ناشناس
| |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
آره دیگه جمعیت ۱۵۰ میلیونی و اینا
مردم تو بدیهیات زندگی موندن یه سری آرزوی مدیریت دنیا رو دارن
همه هم که دشمن مون هستن
کشور دوست کجاست؟!!!
ناشناس
| |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
از میدیریتت پیداست چقد سواد داری.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
143
41
بجای انتقاد و نفی اقدامات ایشان. بهتر است وضعیت بیمارانی را که ملاقات و از آن ظرف غیر بهداشتی اقدام به مداوا کرده را گزارش بکنند! ویا بیمارانی که داوطلب دریافت مداوای طب اسلامی هستند را ساماندهی کرده و نتایج را با درمان مدرن مقایسه کنند.
به نظرم بیشتر با تعصب به قضیه نگاه میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
یعنی اجازه بدیم ایشان خسارت بزنن بعد بشینیم براورد کنیم،
ناشناس
| |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
یکیشون امروز فوت شد
http://tabnakbato.ir/fa/news/174574/%D9%81%D9%88%D8%AA-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%90-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%90-%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D8%B9%DB%8C-%D8%B7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
183
باید یک محلی را به اینها اختصاص بدهند تا مریدانشان و هرکسی که به اایشان اعتقاد دارد برود همانجا و به روش ایشان درمان بپذیرد. به هیچ وجه نباید ایشان را در بیماستان راه داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
7
154
با استفاده از لباس قشنگ چه کارها میشه کرد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
کدوم لباس قشنگ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
10
181
مقصر پرسنل بیمارستانایی هستند که اجازه ورود هر بی خردی رو دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
اگر پرسنل جلوی آنها را بگیرند به جرم توهین به روحانیت خلاص
گل پامچال
| |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
ایشون تنها نیستند یک خبرنگار هم دنبالشان
وگرنه شما چطوری متوجه میشوید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
11
محاکمه عادلانه و‌به موقع.
همانطور که توهین به مقامات مشمول برخورد قانونی است وهن نظام سلامت و قوانین نیز پیگرد دارد.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
4
108
چرا پس اینو نمیگیرنش؟ چرا راهش میدن بیمارستان اصلا تا ویروس پراکنی کنه. کی جوابگو این پضعت اسفناکه؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
به چه جرمي بايد بگيرنش؟
ناشناس
| |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
اگر قرار باشه بگیرندش دلیلش را هم بهش میگن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
5
101
مسئولین بیمارستان بایست بازخواست بشوند که چطور اجازه ورود به ایشان داده اند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
نوشته به اعتبار لباسش داخل شده
ناشناس
| |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
خخخخخ به اعتبار لباسش؟یک بار دیگه بگووووووو
ناشناس
| |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
کدوم اعتبار????
جانباز 70 درصد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
3
76
بنظرم جزو افرادی است که معتقدند اینقدر فساد و تباهی در جهان زیاد بشود که ظهور حضرت عج تسریع شود و با اعتقاد به این طرز تفکر دارد سهم خودش را دارد ادا می کند .نیروهای امنیتی بایستی فورا این شخص را بگیرند و در یک اتاقکی حبس کنند تا به وقتش محاکمه و مجازات شود . ایشان رسما قاتل است و خدا می داند چند صد نفر را کشته و چند هزار نفر را آلوده کرده است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
6
81
ای بابا... ای بابا.... وقتی مبارزه با بی حجابی مونده چرا باید یه همچین شخصی رو باهاش مبارزه کنند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
1
99
چند روز پیش در اخبار نوشته بود که جرمی هست به نام تهدید بهداشت اجتماع و یک سال زندان هم دارد.

چرا مدعی العموم خودش تا به حال وارد موضوع نشده و این آقا را به این جرم دستگیر و زندانی نکرده اند که به جای خدشه اذهان عمومی، به نظم و قانون اعتبار ببخشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
اعتبار بخشی به قانون؟؟؟
هاااا ایییی که وگفتی یعنی چه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
4
سلام:بنظرم نبایدهرکسی اجازه ترددداشته باشد.
ناشناس
|
Thailand
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
7
پلیس عزیز بیخیال بادمجونا که از آسمان بارید شید لطفا ، بچسبید به این آقا !!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
3
مطمینا فردی با این شخص همکاری کرده که تونسته به قسمت قرنطینه بیمارستان و بدون هیچ لباس محافظی راه پیدا کند.
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
6
تکلیف این شخص و دوستانش مشخص است بفرمائید ریس بیمارستان و مسول حراست و آنها که با او سلفی گرفته اند کیستند
کار بدست گروهی شیاد افتاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
4
ايشان بدون استحضار به پشتيباني قوي اين كار را انجام نداده آست
ببينيد چه كساني پشتيبان هستند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
5
مملکت اینقدر بی در و پیکر شده؟ مجریان قانون کجا هستند ؟!!!!! دستگیرش کنید .
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
1
2
اگر حجت اسلام این است وای به حال مسلمانان بی کنیه و لقبی هم چون من. اگر کشوری قدرت کنترل ورود و خروج به مرکز آلودگی خطرناکترین ویروس را نداشته باشد چگونه می تواند ادعا کند که شهرها را قرنطینه خواهد کرد؟ چه کسی به این افراد اجازه می دهد هر جا خواستند بروند؟ مگر داشتن لباس خاص به همان شخص و به دیگران مجوز نقض مقررات را می دهد؟ این حرکات بیشتر از آن که بیشرمی این کیش آدم ها را نشان می دهد باید مایه ی شرمساری شبکه ی بهداشت و درمان کشور ما باشد.
علی جعفرپناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
24
امیر نوری و امیر حسین رستمی‌ و پرواز همای صرفا بخاطر صحبت یا آواز، متهم و توبیخ و بازداشت میشن. یکی راه افتاده از هر عاملی سریعتر بیماری‌ های جسمی‌و خرافات نشر میده کاریش‌ندارن تازه عکس و فیلم پخش میکنه و تبلیغ هم میشه. رئیسی‌کجاست؟
پاسخ ها
راز
| |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
دلیلی برای بازداشت وجود نداره تا زمانی که ایشون خودش به کرونا مبتلا نشه. من سوالم اینه چطور بیماران مشکوک به کرونا رو تا زمان مثبت شدن نتیجه ی تست تو بخش بیماران کرونایی نگه می دارن؟ این کار خودش باعث انتقال ویروس به اونایی که احتمالا کرونا نداشتن نمیشه با توجه به اینکه قطعا اون بیمارها سیستم عمومی شون هم ضعیفه. بعد گیر دادین به آدم های سالم و با سیستم ایمنی خوب
در طب سنتی کسی که سیستم ایمنی اش قوی شده باشه به این ویروس های گوگولی مگولی اصلا دچار نمیشن و ترسی ازش ندارن منتها کسی فرصت عرض اندام بهشون نمیده که بتونن اثباتش کنن. کاش راهی میزاشتن که حقیقت روشن بشه. راهی که تهش به انطباق با پروتکل های سازمان بهداشت جهانی ختم نشه مثل کاری که چین کرد: " درمان بیماران با برگشت به طب سنتی چین"
ناشناس
| |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
هنوز در خواب بهاریه ، بذار تا بیدار شه بعد دستگیرش میکنه !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
36
اگه بادمجان فوتوشاپ کنند سریع دستگیر می شوند ولی ایشان نه چرا؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
34
8
تابناک تو چته این هم خدمت از سوی طلاب دارد صورت می گیرد بعد رفتی تو پیغمبران جرجیس را چسبیده ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
19
چرا کسی از مسئولان بیمارستان و حراست و دکترها و پرستارهایی که اجازه چنین کاری را به او دادند بازخواست نمی کند؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
1
23
قابل توجه جناب دادستان محترم كل كشور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
4
23
این لباس عجب قدرتی دارد بخدا اگر بدون این لباس بود داخل اورژانس هم راه نمی دادند
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
1
20
مسولين بيمارستان بايد پاسخگو باشند كه چرا اين فرد به اين بي پروايي و اجازه حضور در بيمارستان و تهديد سلامتي اونها را …
علی
|
United States
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
37
9
من نظری در مورد کار این طلبه ندارم. ولی چندین ساله که داروهای طب اسلامی رو خودم و خانوادم مصرف می کنیم. واقعا عجیبه. سه سال میشه حتی برای مریضی های سخت هم پیش دکتر نرفتیم. طب جدید هیچ مرضی رو نمی تونه درمان کنه. اگر هم درمان کنه عوارض زیادی متوجه مریض میشه. خیلی از افرادی که کرونا گرفتند و فوت کردند بیشتر برای داروهایی که بیمارستان براشون تجویز کردند بوده . به نظرم کسانی اعتقاد به طب اسلامی ندارند یک بار هم که شده امتحان کنند.
پاسخ ها
مریم
| |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
ما هم معجزات فراوان از طب اسلامی دیدیم.
چطور یه عده میگن طب اسلامی وجود نداره؟
پس وجود اینهمه احادیث از اهل بیت در باب طب رو چطور نادیده میگیرن همینطور مناظره های علمی اهل بیت در مورد مسائل پزشکی
این طب ،طب وحیانیه اگر فقط کسی یک دوره داروی جامع امام رضا و کاظمیه رو مصرف کرده باشه به این طب و معجزاتش ایمان میاره....
مهدی
| |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
بنده هم به مدت چهار سال خودم و همسرم و هر دو فرزندم با طب اسلامی به هیچ پزشکی مراجعه نکرده ایم به غیر از دندانپزشک ... دیابت همسر بنده با داروهای اسلامی درمان شد. واقعا چرا این همه با طب اسلامی مخالفت نمیشه و دلیل مخالفت هم فقط میگن چون مورد تایید طب شیمیایی نیست ... پزشکان بیشتر به تاجران و کاسبان شبیه ترند تا حکیم و طبیب ... فقط یکبار داروی امام کاظم را برای سرماخوردگی امتحان کنید تا به طب اسلامی ایمان بیاورید.
حق گوی واقعی
| |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
دوستان مدافع طب اسلامی
اینکه گفته شده چیزی به نام طب اسلامی وجود نداره، به معنی نفی طب سنتی نیست! بلکه تاکید بر این موضوع است که ما تافته ای جدا بافته به نام طب اسلامی که پیامبر ص و ائمه ما صرفا برای درمان خود به آن رجوع کنند نداشته ایم. آنچه شما به عنوان طب اسلامی می نامید، قسمتی از طب سنتی است. طب سنتی بر مبنای حکمت است و روایات و توصیه های معصومین هم (البته روایات موثق نه هر روایتی) بر این طب سنتی افزوده و آن را غنی تر کرده زیرا این توصیه های ممعصومین نیز قسمتی از سنتهای درمانی مبتنی بر حکمت ما شده. منظور از حکمت، مبنای فلسفی و هستی شناسانه ی این طب به ارکان شکل دهنده جهان هستی و انطباق آن با مزاج شناسی و کاربرد ان در درمان است.
افرادی افراطی مانند آقای تبریزیان، اصرار به ساخت یک مکتب طبی جدید به نام طب اسلامی دارند و صرف استناد به روایات برای آنها حجت است! مثلا وقتی معصومین توصیه به خوردن ماهی کردند، جناب تبریزیان و کلا طرفداران طب اسلامی این توصیه رو تجویز برای همه میدانند درحالیکه بر اساس دانش مزاج شناسی (که اعتبار مزاج شناسی را در خطبه های نهج البلاغه میتوانید مشاده کنید) ماهی برای مزاج بلغم و بخصوص در 6 ماه سرد سال اصلا توصیه نمیگردد و خطرآفرین هست مصرف عادت وار آن.
بنابراین تجربه های خوب خودتون رو گره به طب اسلامی نزنید بلکه طب جامع، طب سنتی کهن ماست و بدونید کهک طب اسلامی برای برخی خوب و برای برخی بسیار خطرآفرین بوده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
28
مگه قرار نبود مگه آقای ریسی نگفت با کسانی که ویروس را منتشر کنند برخورد قانونی می کنند ...... به صرف اینکه لباس روحانیت پوشیده دلیل نمیشه کرونا نگیره ....زودتر جلوش را بگیرید و لباس قرنطینه بهش بدید بپوشه ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
24
به اعتبار لباسش یعنی چه ؟؟؟ یعنی هرکسی که یک لباس خاصی رو بپوشه می تونه وارد آی سی یو یا بخش مراقبت بیمارستان بشه ؟؟؟ حراست بیمارستان باید پاسخگو باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
22
18
خوبه شما هم خوب کارتون رو بلدید!!
بیش از یک میلیون نفر از تهران که بیشترین مبتلا رو داره خارج و تو کشور پخش شدن، هیچی نمی‌گیرد بند کردید به این طلبه!!!!
راست میگید از طلبه هایی که دارن تو بیمارستان ها و جاهای دیگه زحمت میکشن هم مطلب بذارید و مورد نظرخواهی قرار بدید!!!!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
18
ایشان 27 اسفند رفته بیمارستان تا کرونا بگیره - لذا یک چند روزی تحمل کنید ببینیم نتیجه چی میشه اولا خودش میگیره یا نه و بعد اون مریض هایی را که لمس کرده حاشون بهتر میشه یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
برادر من یعنی شما هنوز متوجه نیستی این این آقا یا خیلی جاهل یا اینکه از کسانی بود که قبلا کرونا گرفته وگرنه دیگه هر بچه ای هم میدونه بدون کاور مناسب قطعا مبتلا میشی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
15
به نظر من اگه این شخص مبتلا بعد از رفتن به بخش قرنطینه مبتلا نشده باشد باید داروهاشون رو برای بعضی از مبتلاها با اختیار خودشون تست کرد. اگه جواب داد نباید این همه مقاومت بی خود کرد. چرا نگرانی و اضطراب و ...
والله
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
23
13
بیایید یک بار شده حرف طب اسلامی را گوش کنید
نمیدانم چرا پزشکان شیمیایی اصرار دارند فقط حرف خودشان درست است.
در این بیماری کرونا هم هیچ گلی به سر ملت نزدند فقط قرنطینه می کنند جلوی بیماری را بگیرند ولی درمانی ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
17
آهای مدعی العموم دقیقاً کجایی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
5
14
چرا واقعا یه عده اقلیت خودسر افراطی هر کاری دلشون می خواد می کنند و کسی با این عده خودسر اختلاف انداز کاری نداره ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
3
بیمارستانش در نداشته؟ حساب کتاب نداشته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
1
1
رفتار آن روحانی اشتباه است، باید مورد مواخده قرار گیرد اما اگر قرار باشد ما را هم به خاطر برخی سخن ها و داوری هایمان مواخده کنند قطعا سزاوار مواخذه ایم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
3
حتی اگر فرضا مقاومت ژنتیکی داره یا با طب اسلامی بدنش را مقاوم کرده، باز با حضورش می تونه از طریق درون بدنش یا دست و لباس هاش آلودگی را به چند هزار نفر منتقل کنه لذا شایسته محاکمه و خلع لباسه. حداقل مجازاتش مبلغی معادل 100 هزار یورو است. مثل مجازات مشابه اروپایی که به افراد بی خرد اجازه خود نمایی نمیدن
مسعود رجایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
0
من مخالف خرافات چرندیات کلا طب به ظاهر اسلامی و ایرانی اینها هستم.
یک سئوال : خوب چرا نگرفته؟ ازش بپرسید شاید واقعا راست میگن
و اینکه همینقدر که بده ادم به خرافات اعتقاد داشته باشه همین قدر هم بده ادم تنگ نظر باشه و تجربه ایی که این اقا داره و حتی ازمایششم کرده برسی نشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
4
شستن دست ها فایده ای نداره عقل ها را باید شست
ناشناس
|
France
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
5
24
وقتی با استادش برخوردی نمیشه ایشون هم ب خودش اجازه انجام این کارارو میده
شیعه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
1
عزیزان دین و عقل همپوشانی بشدت نزدیکی دارند . اما واقعا برخی حرکات مشمئز کننده هست . اگر برای درمان رفته اینگونه رفته درست ولی اگر برای خودنمایی و عرض اندام رفته وا اسفا از این رجال لایعقل !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
3
این مدعیان طب اسلامی چرا رسما یک بیمارستان نمی زنند تا بیماران را مداوا کنند حی راه می افتد از این بیمازستان به ان بیمارستان و باعث احتلال درراه ذرمان غلمی بیماران می شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
6
مسئله اینه که مسئولین بلدند چهارتا جوان رو که با جلوه های ویژه باران بادمجون درست کردند رو در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کنند و بیارند جلو دوربین تلویزیون ابراز ندامت کنند ولی این فرد که رفتارش و حضور فیزیکیش مثل بمب واسه جامعه میمونه رو و اسم و رسمش رو هم همه میدونند رو هیچ کاری ندارند. متاسفم واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
دمت گرم گل گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
2
0
یک محلی یا مکان به این افراد بدهند و بیمارانی که خودشان داوطلبانه قبول میکنند ویا هم عقیده هستند در اختیاز بگیرند تا هر چه هنر دارند نشان بدهند و دقیق رصد بشن ببینیم چی میشه
بدون هیچ گونه تعصبی محکشون بزنید و اگه موثر بود بهشون بها بدین و اسفاده کنید و اگر هم موثر نبود که - تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. الان وقت مناسبی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
2
این مدعیان طب اسلامی چرا رسما یک بیمارستان نمی زنند تا بیماران را مداوا کنند حی راه می افتد از این بیمازستان به ان بیمارستان و باعث احتلال درراه ذرمان غلمی بیماران می شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
1
کسی که به قانون ومقررات پایبند نیس .باید باهش برخورد قاطعانه کرد .دادگاه ویژه روحانیت چرا وارد عمل نمیشه .تسامح وتساهل دراین مورد نابجاست....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
3
0
لابد یک چیزی می دونه که با این اعتماد به نفس چنین کاری کرده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
3
اون دیگه کیه بابا یکی بگیرتش
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
4
0
چرا توهین آخه داروی امام کاظم برین در موردش تحقیق کنین بعد بدونین چرا ایشون نمیترسه
Ali
|
United Kingdom
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
1
بایستی وزارت بهداشت از ایشان شکایت کند و مدعی العموم راسا به اتهام وهن دین، تشویش اذهان عمومی و مخاطره انداختن جان بیماران نامبرده را باز داشت و محاکمه کند مسوولان بیمارستان‌هایی که اجازه حضور بدون محافظت و پرسنل همرا را داده بایستی برخورد قانونی شده روسای آنها به تخلفات اداری معرفی شوند.
عقل سرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
4
0
چرا همه غاطی کردین اتفاقی نیافتاده علم پزشکی که الان توان جواب گوی نداره ببینید الان در ایتالیا چه خبر چین هم معلوم نیست چی شده چون دست رسی درستی وجود ندارد ایشون هم ادعای کرده و پتی حرفش ایستاده فکر نکنم بیشتر از شهروندان تهرانی موجب تکثیر این ویروس بشه چند میلیون شخروند تهرانی الان تو سغر هستن اصل موضوع رو ول کردیم تو حاشیه گیر افتادیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
4
خدا خودش واستادش را شفا دهد .......از نظر عقلی البته ...........
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
4
2
چرا همه دیدتون منفی هست؟ ایشون بدون ماسک و لباس وارد شدن، حالا باید تحقیق کنید ببینید بعد از بیرون رفتن از بیمارستان کرونا گرفتن یا نه؟ اگر کرونا نگرفته یعنی وزارت بهداشت خیانت کرده نگذاشته طب اسلامی بیماران رو درمان کنه ، اگر هکرونا گرفته حق با شما هست اما بدون دلیل قضا تنکنید.
هایده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
5
1
دمش گرم، حتما یه چیزی میدونه وگرنه کی جونشو ازسر راه آورده که به این راحتی وارد قرنطینه کرونایی میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
5
طب سنتی هم این کارهای غیر بهداشتی را نمی پذیرد و با انجام کارهایی که موجب انتشار امراض مسریه شود مخالف است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
7
0
بگذریم از این حرفا
بهترین حرف: ان الله و ملائکته یصلون علی النبی یا ایها الذین امنوا صلو علیه و سلموا تسلیما
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
عبدالزهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
3
سلام علیکم.
بنده خودم روحانی هستم و اعلام می کنم که این جماعت به اصطلاح طرفدار طب سنتی نزد مراجع تقلید هم به هیچ وجه جایگاهی ندارند.واقعا باید تاسف خورد برای این کسانی که نام دین و مذهب رو در ذهن مردم خراب می کنند.
محمد محجوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
10
3
از یک طرف خانم چنگیزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادعا میکنه اگه مدعیان طب اسلامی جرت دارند بیان تو بخش کرونا یی ها بدون ماسک و دستکش من استعفا میدم
حالا هم که یکی از شاگردان استاد تبریزیان به خودش این جرئت رو داده...... به جای استعفا داد و بیداد به راه انداختن......
خوب شما عرضه استعفا نداری چرا بچه ها طب اسلامی رو تحریک میکنی......
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
احسسسنت
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
2
1
الهم عجل لولیک الفرج تا نیاید گره از کار بشر وا نشود
مستعار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
6
4
در پزشکی جدید خیری نیست. خیر فقط در همان طب قدیمه.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
6
3
داروهای طب اسلامی رواستفاده کردم؛بدون عوارض وموثرهستند.چیزی که بیمارارومیکشه استفاده ازوایتکس وداروهای شیمیایی هستش.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
3
ياد فيلم مارمولك افتادم
به تعداد آدم ها راه براي رسيدن به خدا هست
راه ايشان هم اينطوريه فقط يك عده زياد ديگري رو نيز به فيض اجباري ميرسونه
Armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
7
قبل از دعا برای بهبود بیماران کرونا باید برای رفع بلای حماقت و دفع شر همچون افرادی دعا کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
1
3
ما چه فرقی با اونها داریم؟همه متعصبیم
البته کسی از این کاراش خوشش نیومد که قرنطینه رو رعایت نکرد و با لباس آلوده اومد تو جامعه ولی داروهاش مگه روغن بنفشه و هلیله و نمیدونم اینها نیست؟مگه اینها ضرری داره؟خب هرکی داوطلبه استفاده کنه.شاید کمک کرد.علم تجربی یعنی همین
والا
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
1
سلام اینا که باادعاشون حسا بشون معلومه ما مردم چرابجای قرنطینه خانگی بخش قابل توجهمون بار سفر بستیم وبدون توجه به اینکه ویروس کرونارو مثل گرده افشانی باد وحشرات در سراسر ایران پراکنده کرده ومی کنیم مگر ما بااین کار قتل عمد انجام نمی دهیم جرم قتل عمد طبق مقررات دین اسلام اعدام نیست برمن خرده نگیرید مثال من بخاطر نشان دادن عمق فاجعه است لطفا عقل وبصیرت بکار بندید وبا صبروحوصله در خانه بمانید وبدانیدپایان شب سیه سپید(سفید) است. با سپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
4
ورود متخصصان #طب_ایرانی به حوزه پیشگیری و درمان کرونا با دستور وزیر

ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
3
ای بابا اینها اعتبارشان فقط به لباسشان هست .
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
5
1
خیلی پست نامردهستید که این گونه هرچه دل تان می خواهد با این بند خدا بار میکنید او که این گونه مرانه در میدان امده حتما برای خودش دلیلی دارد و درآینده هم خواهید دید که این مرد و آن افراد هیج گونه مشکل نخواهند داشت
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
3
من خودم پدرم..پدربزرگم و جدم روحانی بودند......همین سو استفاده و بد استفاده از لباس روحانیت باعث شده که الان مردم احترامی برای رو حانیون قایل نیستند.. مرز بین شجاعت و حماقت کج فهمی و درست فهمیدن یک تار مو ......توی حوزه های بغیر از دروس فقهی به اینا شعور یاد نمی دن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
2
طب سنتی و گیاهی .. البته سرماخوردگی ذات الریه قدیمها بوده ولی سارس . ابولا و ایدز و کرونا نبوده باید گیاه های جدید برای این امراض تهیه کرد .....در ضمن چرا طب گیاهی در مورد انواع اقسام سرطان و حتی ایدز داروی گیاهی ندارد و نظری نمی دهد در حالی که این همه سرطانی داریم
پاسخ ها
مهدی
| |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
طب سنتی میگه برای داروی سرماخوردگی از هلیله سیاه مصطکی و شکر سرخ استفاده کنید ، صدای جهل نوین به آسمان رسیده و شما از کجا می دونی نداره ولله که مریض دیابتی با طب اسلامی درمان شد.
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
6
0
فوت شده باشن.
مگر تقصصر ایشونه.
مگر آقای کهنسال بهشون دارو دادن.
رئیس علوم. پزشکی اصفهان گفته بود بدون تجهیزات بیاید داخل بیمارستان ها اگر کرونا نگرفتید حق با شماست.
نگفته بود اگر مردم بمیرن یا نمیرن.
مگر ایشان درمان کرده؟
اتفاقا باید علوم. پزشکی جواب بده چرا شخصی که سالم بوده یک باره رفته تو کما و مرده.
کما چه ربطی به کرونا داره.


چی بهش تزریق کردن که سریع فوت شد؟؟!؟!؟!؟!

کوس رسوای پزشکی یهودی سالیان زیاده افتاده روی زمین.

ا خدا میدونه چطور ایشون رو کشتن که بندازن گردن طب اسلامی

حرف اول این بود اگر اساتید طب اسلامی کرونا نگرفتن همه چیز حله
خب الان هیچ استاد طب اسلامی کرونا نگرفته.
باید شروع کنن به جو. سازی
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
4
ایشون شهروند درجه یک ایران حساب میشه، فوقش میره دادگاه روحانیت که برای شهروندان درجه یک ایران هست. مثل بقیه 80 میلیون ایرانی که شهروند درجه دو هستن به دادگاه های عمومی نمیرود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
1
0
من اعتقادی به طب اسلامی ندارم ولی می خواهم بدانم بالاخره آیا ایشون که از نزدیک وبدون لباس خاص وماسک با بیماران کرونایی درتماس بوده به این ویروس مبتلا شده یانه؟ اگر نشده وبیماران مورد مداوای ایشان سلامت خود را باز یافته اند.بهتر نیست طب جدیده در عدم پذیرش ایشان تجدید نظر کنند
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
1
مسئولین محترم لطفا با انتشار اعمال افرادی این چنینی به ریش مردم نخندید برخورد قانونی شدید و باز دارنده داشته باشید تا کسی حرات نکند با سلامتی جامعه بازی کند. انصافا اگر یک شخص دیگری این کار را انجام می داد به همین سادگی رفتار می شد؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
0
اوایل کرونا پزشکی در تلویزیون می گفت افراد سالم ماسک نزنند الان ثابت شده که ماسک برای محافظت افراد سالم لازم است . ایا نباید ان پزشک محاکمه شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار