حجت‌الاسلام سالاریان بر اثر کرونا درگذشت
کد خبر: ۱۷۴۳۳۶
تاریخ انتشار: 2020 March 21    -    ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

حجت الاسلام والمسلمین سعید سالاریان از محققان حوزه علمیه قم و قائم‌مقام اجرایی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) امروز به دلیل بیماری کرونا درگذشت.

او از چهره های برجسته علمی حوزه و متخصصان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سالاریان بر اثر کرونا درگذشت

پیام دبیر کل مجمع جهانی تقریب

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و دبیر کل مجمع جهانی تقریب، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سالاریان را تسلیت گفت.متن پیام به این شرح است:

« انا لله و انا الیه راجعون. خبر ناگهانی عروج ملکوتی سردار فضای مجازی حجةالاسلام و المسلمین حاج آقا سعید سالاریان موجب نهایت تأثر و غایت تأسف گردید.امروز این یار بااخلاص با اذن خانم فاطمه معصومه سلام الله علیها میهمان آقا موسی بن جعفر علیه السلام شد.

سالها تلاش و مجاهدت او در راه پیشرفت و اعتلای حوزه علمیه قم با استفاده از ابزارهای نوین این مرد بزرگ را الگویی برای طلاب علوم دینی در مسیر آموزش و پژوهش فناورانه ساخته بود. بدون تردید تلاشهای بی وقفه او در راه تأسیس شورای عالی فضای مجازی و تحکیم مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در خاطره ها ماندگار است. خدمات بیدریغ و گسترده او به همه دوستان و همکارانش توشه آخرت او و غبطه ما در روز جزاست.

اینجانب فقدان جانگداز این روحانی ربانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و نیز به خانواده و خاندان محترم ایشان و همکاران مرکز تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوند رحمان برایشان صبر واجری پایدار آرزومندم.»

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار