جنون کرونا در انگلستان
کد خبر: ۱۷۴۳۱۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 21    -    ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
قفسه‌های خالی کالا و یک نگاه عاجزانه به لیست خرید، تصویری که از پیرمردی  داخل یک فروشگاه در استان سری Surrey بریتانیا گرفته شده است و نشان می‌دهد که وی در میان قفسه‌های خالی فروشگاه به دنبال کالا است. تصویری که توسط روزنامه انگلیسی دیلی میل منتشر شده است، قلب بسیاری را شکست، زیرا ...

جنون کرونا در انگلستان، فروشگاه‌ها را خالی کرد

جنون کرونا در انگلستان، فروشگاه‌ها را خالی کرداختصاصی«تابناک با تو»؛ قفسه‌های خالی کالا و یک نگاه عاجزانه به لیست خرید، تصویری که از پیرمردی  داخل یک فروشگاه در استان سری Surrey بریتانیا گرفته شده است و نشان می‌دهد که وی در میان قفسه‌های خالی فروشگاه به دنبال کالاست. تصویری که توسط روزنامه انگلیسی دیلی میل منتشر شده است، قلب بسیاری را شکست، زیرا حالت چهره پیرمرد از واقعیت تکان دهنده داخل فروشگاه خبر می‌داد که به نظر می‌رسید مصرف کنندگان خودخواه، مقدار زیادی از محصولات داخل آن را به تاراج برده اند.

جنون کرونا در انگلستان، فروشگاه‌ها را خالی کرد

این تصویر به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و واقعیتی که در پشت جنون خرید پس از ظهور ویروس جدید کرونا در انگلستان شکل گرفته را نشان می‌دهد. در عکس، پیرمرد متعجب است و لابد از خود می‌پرسد چگونه کالاهای مورد نیاز خانه را با توجه به جنون خریداران که نسبت به نیازهای او بی تفاوت هستندT تهیه کند.

جنون کرونا در انگلستان، فروشگاه‌ها را خالی کرد

این تصویر به دلیل برخورد غیرمسئولانه با بحران کرونا، بسیاری از مردم را عصبانی کرده است و آنها در شبکه های اجتماعی عصبانیت خود را ابراز کردند و نوشتند که آنها نیز با همین مشکل روبه رو هستند و در فروشگاه های نزدیک خانه‌ی خود محصولات کافی پیدا نکردند.

جنون کرونا در انگلستان، فروشگاه‌ها را خالی کرد

به گزارش این روزنامه انگلیسی، همزمان با آماده شدن میلیون‌ها تن برای قرنطینه خانگی، فروشگاه‌های بزرگ در انگلستان شاهد افزایش خرید کالاها و محصولات مصرفی شده اند، که همین امر منجر به شکل‌گیری صحنه‌هایی از عصبانیت و درگیری بین مشتریانی شده که برای خرید نیازهای اصلی منازل تلاش می‌کنند. 

فروشگاه ها محدودیت های سختی را برای خرید لوازم مورد نیاز از شیر و پوشک بچه، شستشو دهنده دست، کنسرو، شیر، ماکارونی و دستمال توالت و...اعمال کرده‌اند.

جنون کرونا در انگلستان، فروشگاه‌ها را خالی کرد

آنجا که مشتریان قادر نخواهند بود سفارشات جدید را رزرو یا موارد قبلی را تا روز شنبه اصلاح کنند؛ برخی فروشگاه های بزرگ تمایل دارند که وب سایت و اپلیکیشن‌های خود را پس از سیل گسترده سفارشات متوقف کنند.

این فروشگاه‌ها با پلیس گفتگوهای فوری داشته اند تا امنیت و سلامت کادر فروش را در صورت هجوم مشتریان تأمین کنند. افرادی که در فروشگاه‌های انگلستان کار می‌کنند، نسبت به امنیت جانی خود به شدت هراس دارند.

برخی فروشگاه‌ها نیز خریدها را سقف‌بندی و با محدودیت‌هایی همراه کرده اند؛ برای مثال از ۴۰۰ نوع کالا فقط ۱۲ مورد قابل خرید است، و یا به مشتریان فقط اجازه خرید چهار محصول را می‌دهند و فروش‌های اینترنتی هم با محدودیت های زیادی همراه است و همین موضوع مشتریان را دچار تنش‌های عصبی کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
1
11
یه عمر توی گوش مردم ما خوندن که شما بی فرهنگید، طوری که خیلی ها باورشون شد که بی فرهنگیم، ولی یادشون رفت که محرومیت شدید از آدم چه موجودی میسازه.
فدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
1
10
می گویند در یک کشور اروپایی خبر رسید که کشتی که پنیر می آورده آسیب دیده است . یک ایرانی بدو بدو رفت و مصرف چند روزش رو یکجا خرید .
وقتی وارد آپارتمان شد دید همسایه اش پنیر بدست از منزلش خارج می شود .
پرسید کجا می روی ؟ گفت می روم اینها را به فروشگاه بدهم تا کمبود بوجود نیاید و ایرانی شرمنده شد .
این داستان همه چیز داره الا پرتقال فروش یا همان وطن فروشهایی که این داستانهای جعلی را در شبکه های اجتماعی پخش می کنند و الان رفته اند در سوراخه اشان تا خبر جعلی بعدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
9
2
بیش از ده فروشگاه سوپرمارکت آنلاین مراجعه کردم برای خرید مایحتاج هیچ کدوم تحویل نداشتن و لیست تحویلی های دو روز آیندشون پر بود و برای دیر تر هم اصلا تحویل ندارن اگر مقاله برای انگلیس مینویسید برای ایران خودمونم بنویسید الان من توی مرکز تهران که ته امکاناته سه روز لنگ موندم برای خرید از اینترنت حالا شهرستانها که خیلی بدتره اگر راست میگید امکان خرید آنلاین مایحتاج رو فراهم کنید یه بسته آوردن چرا باید سه روز توی تهران طول بکشه در صورتی که فروشگاه عرضه کنندش دقیقا پنجاه متر با خونمون فاصله داره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
برو بقالی سر کوچتون همه چی داره....
نخواستی بیا محل ما سمت سیدخندان
از شیر مرغ تا جون آدمیزاد همه چی الحمدالله هست
فقط رعایت کن به اندازه خودت بخر...............
ناشناس
| |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
مرد حسابی، شما که خیلی وسواسی شدی، دیگه چرا به ملت گیر میدی؟
واسه‌ی 50 متر!!؟ این همه تایپ کردی؟!
این همه وقت ما رو هم گرفتی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
7
اینم از فرهنگ اروپایی و غربی.ایران و غیر ایران نداره هر کشوری که دچار بی ثباتی اقتصادی یا حادثه بشه مردمش خودخواهانه عمل میکنند.مثل اون روزایی که دلار داشت میرفت بالای 10 تومن مردم شروع کردن به خرید های زیاد.اونوقت یه مشت آدم مشنگ میگفتن ایرانی ها فرهنگ ندارن اگر مثل ژاپنی ها یا اروپایی ها شعور داشتن اینطوری خرید نمیکردند.اینم از فرهنگ اروپا اینم از شعور بالاشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
3
2
توجه کنبد حملات مردم آمریکا را به سوپرمارکت ها تاقبل از گرونا هم بود. قدیمی تر ها را به عنوان فیلم جدید مطرح نفرمائید. انشاالله که مربوط به کرونا است این حملات.
م ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
9
2
چرا اینقدر دروغ میگین.
توی عکسها حتی یه نفر هم با ماسک پیدا نمیشه. این معلومه که ربطی به دوران کرونا نداره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
ای الهی قربونشون بری که اینقدر دوستشان داری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
4
فروشگاه عجب نمای آجری قشنگی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار