عکس‌های جنجالی و جدید هالیوودی معروف
کد خبر: ۱۷۴۲۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 21    -    ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
برد پیت به تازگی در حال خوردن غذا در یکی از رستوران‌های معروف فست‌فودی همراه با دوست جدیدش خانم علیاء شوکت دیده شده‌است.با وجود ادعاهای برد پیت مبنی بر اینکه هیچ رابطه ای با علیا شوکت پس از جدایی از آنجلینا جولی ندارد، اما در جاهای مختلفی با علیاء شوکت بازیگر کمتر شناخته شده، دیده شده است.

عکس‌های جنجالی و جدید برد پیت و یک بازیگر کمترشناخته‌شده

عکس‌های جنجالی و جدید برد پیت و یک بازیگر کمترشناخته‌شدهاختصاصی«تابناک با تو»؛ برد پیت به تازگی در حال خوردن غذا در یکی از رستوران‌های معروف فست‌فودی همراه با دوست جدیدش خانم علیاء شوکت دیده شده‌است.با وجود ادعاهای برد پیت مبنی بر اینکه هیچ رابطه ای با علیا شوکت پس از جدایی از آنجلینا جولی ندارد، اما در جاهای مختلفی با علیاء شوکت بازیگر کمتر شناخته شده هالیوود، دیده شده است. شوکت بازیگر آمریکایی است و پدر عراقی دارد. 

برد و علیا شوکت یک روز پس از حضور در کنسرت موسیقی، با هم در حال خرید برگر In_N_Out بودند. برد پیت ۵۶ ساله و علیا شوکت ۳۰ ساله در لس‌آنجلس و در یکی از شعب رستوران‌های زنجیره‌ای با هم بودند. برد پیت سوئیشرت بژ، شلوار جین آبی و کلاه فدورا پوشیده بود.

عکس‌های جنجالی و جدید برد پیت و یک بازیگر کمترشناخته‌شده

برد پیت عصبی به نظر می‌رسید و سعی می‌کرد تا از دوربین‌ها دور باشد. علیا نیز یک دامن روشن با لباس صورتی پررنگ و کفش سیاه پوشیده بود. آنها بیش از چندبار در کنار یکدیگر بوده‌اند، در یک نمایشگاه هنری در لس‌آنجلس، در اوپرا نوکهادنیزار در کانی‌وست هالیوود.
پس از جدایی برد پیت از آنجلینا جولی، شایع شده بود او قرار است با جنیفر آنیستون دوباره نامزد شود، اما تصاویر او با علیا شوکت همه حدس و گمانها را از بین برد.

عکس‌های جنجالی و جدید برد پیت و یک بازیگر کمترشناخته‌شده

 

عکس‌های جنجالی و جدید برد پیت و یک بازیگر کمترشناخته‌شده

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
1
12
لیاس تشون ببین پولشون از پارو بالا میره اما اصلا درحال اداء و اظوار نیستند. حالا مال ما ها
اوه اوه .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
4
مگه هر کسی با هر کسی بره رستوران رابطه دارن با هم.مگه این مسخره بازی ها اونور هم هست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار