تبدیل هتل‌های رونالدو به بیمارستان رایگان کرونایی‌ها شایعه بود؟!
کد خبر: ۱۷۴۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 19    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
خبر کوتاه و رشک‌برانگیز بود: «کریستیانو رونالدو به منظور کمک به مردمی که بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، قصد دارد هتل‌های زنجیره‌ای خود را به بیمارستان تبدیل و با هزینه خودش پزشکان و کارکنانی را در آنجا برای رسیدگی به بیماران استخدام کند. طبق گزارش نشریه مارکای اسپانیا، رونالدو در نظر دارد شعبه‌های هتل‌های زنجیره خود در کشورش پرتغال را به بیمارستان تبدیل کند تا در صورت کمبود تخت در بیمارستان‌ها، به بیماران مبتلا به کرونا خدمات درمانی...

اختصاص هتل‌های رونالدو به بیماران کرونایی شایعه بود!

اختصاص هتل‌های رونالدو به بیماران کرونایی شایعه بود!اختصاصی«تابناک با تو»؛ خبر کوتاه بود و رشک‌برانگیز: «کریستیانو رونالدو به منظور کمک به مردمی که بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، قصد دارد هتل‌های زنجیره‌ای خود را به بیمارستان تبدیل و با هزینه خودش پزشکان و کارکنانی را در آنجا برای رسیدگی به بیماران استخدام کند. طبق گزارش نشریه مارکای اسپانیا، رونالدو در نظر دارد شعبه‌های هتل‌های زنجیره خود در کشورش پرتغال را به بیمارستان تبدیل کند تا در صورت کمبود تخت در بیمارستان‌ها، به بیماران مبتلا به کرونا خدمات درمانی ارائه کنند، آن هم به صورت کاملاً رایگان.»

اختصاص هتل‌های رونالدو به بیماران کرونایی شایعه بود!

اما واقعیت چه بود؟!
 این نخستین‌ بار نیست که خبرهای دروغ پیرامون چهره‌ها درباره کارهای انسان‌دوستانه‌ و یا بر عهده گرفتن هزینه بیماران یا فقرا از سوی آنان منتشر می‌شود، یکی از دلایل شکل‌گیری این شایعات این است که رسانه‌ها قصد دارند با چنین اخباری چهره‌ها را وادار کنند تا این شایعات را به حقیقت تبدیل کنند. شاید روزنامه‌ها و مجلات برای انتشار این اخبار دروغ و نسبت دادن آن به سلبریتی‌ها به خود حق می‌دهند، مگر نه این است که فوتبالیستها پول‌های کلان می‌گیرند و سهم دانشمندان از این پولهای کلان که فقط برای سرگرمی جا به جا می‌شود، تقریباً ناچیز است؟! در همین راستا و با بالاگرفتن بحران کرونا در سراسر جهان، یک محقق اسپانیایی از درآمدهای نجومی و چند میلیون دلاری بازیکنان فوتبال انتقاد کرده و گفته است:

شما ماهانه یک میلیون یورو به فوتبالیست‌ها می‌دهید و ۱۸۰۰ یورو به یک محقق بیولوژی. اکنون که در جستجوی درمان هستید، به نزد رونالدو و مسی بروید و راه‌حل را از آنان بخواهید.

باید گفت در دوران بحران‌ها، سیل اخبار راست یا دروغ به سوی مردم سرازیر می‌شود، و خبر کرونایی کریستین رونالدو و ماجرای هتل‌های رایگانش برای بیماران هم خالی از حقیقت است و صحّت ندارد.

اختصاص هتل‌های رونالدو به بیماران کرونایی شایعه بود!

 

اختصاص هتل‌های رونالدو به بیماران کرونایی شایعه بود!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
3
این آدم مغرور عمرا این کارو کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار