رزرو تور بالی، تور شیراز و چابهار
کد خبر: ۱۷۴۱۲۷
تاریخ انتشار: 2020 March 18    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

تور بالی

تور بالی به عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی امروزه در آژانس های مسافرتی متعددی ارائه می شود. لازم است بدانید این جزیره از زیباترین نقاط دنیا است که دارای ساحل کم نظیر و جنگل‌ های بی شمار می باشد. جاذبه های گردشگری متفاوت در این جزیره موجب شده است هر ساله گردشگران متعددی از سراسر جهان تور بالی را رزرو کنند.

رزرو تور بالی تور شیراز و چابهار

اهمیت رزرو تور بالی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل دارید به یکی از زیباترین جزایر کشور اندونزی سفر کنید، با وجود اینکه این کشور یک مجمع ‌الجزایر است شاید کار برای شما دشوار باشد. اما در اینجا ما به شما پیشنهاد می کنیم تور بالی را انتخاب نمایید زیرا این شهر همواره بهترین گزینه برای سفرهای تفریحی بوده است که دارای طبیعت بی نظیر و ساحل شیشه ای می باشد. امکانات رفاهی عالی در این شهر ساحلی موجب شده است که اهمیت رزرو تور بالی برای همگان روشن باشد.

آب های درخشان و سواحل بسیار تمیز این جزیره به طور حتم برای ساحل دوستان سفری بی نظیر را به ارمغان خواهد آورد. همچنین باید توجه داشته باشید که بهترین موج های دنیا را می‌ توانید در تور بالی مشاهده کرده و به موج سواری بپردازید. در خصوص آب و هوای این شهر باید توجه داشته باشید این جزیره تابستانی با هوایی بین ۲۷ تا ۳۳ درجه داشته که البته رطوبت بالا به همراه این هوای گرم وجود دارد. اما در نواحی کوهستانی دمای هوا به شکل قابل توجهی کاهش داشته از این رو افرادی که تمایل به سفر به بالی در تابستان دارند می توانند نواحی کوهستانی این جزیره را انتخاب کنند. در مجموع می توان گفت افرادی که تمایل دارند در فصل خشک به بالی سفر کنند می‌توانند ماه مه تا سپتامبر را انتخاب کنند. اما ماه های اکتبر تا اول آوریل ماههای پر بارش در این جزیره بوده که برای دوستداران باران رزرو تور بالی در این زمان بی نظیر خواهد بود.

 

جاذبه های بی نظیر در تور بالی

علیرغم اینکه در هنگام رزرو تور بالی شما می توانید از سواحل بکر و بی نظیر این منطقه لذت ببرید، باید توجه داشته باشید این منطقه دارای مراکز تفریحی متعددی می باشد که یکی از بی نظیر ترین آنها پارک آبی واتربوم است. این مکان بدون شک بهترین پارک، جهت تفریح خانوادگی خواهد بود که علیرغم امکاناتی که در ساحل دارد یک پارک بزرگ بوده و بهترین وسایل بازی در آن، ساعات مفرحی را برای شما و اعضای خانواده تان به ارمغان خواهد آورد. تماشای حیوانات نیز در این پارک می تواند به وقت گذرانی شما به بهترین نحو ممکن کمک کند. همچنین جنگل میمون ها از دیگر دیدنی های این جزیره بوده که شما در این جنگل می توانید میمون های بانمکی را که بیش از ۵۰۰ عدد هستند مشاهده نمایید. باغ پرندگان بالی نیز جزو جذاب ترین پارک این جزیره بود به طوری که در آن بیش از حدود ۲۵۰ گونه پرنده مختلف وجود دارد.

رزرو تور چابهار

اما علاوه بر اینکه در حال حاضر تورهای گردشگری خارجی از جمله تور بالی در آژانس های مسافرتی ارائه می شود افرادی که تمایل دارند با پرداخت هزینه کمتر به سواحل داخل کشور رفته و از این سواحل لذت ببرند، تور چابهار برایشان آماده است. این بندر بی ‌نظیر که در جنوب شرقی کشور واقع شده است در سواحل دریای عمان و اقیانوس هند بوده که با وجود سواحل آرام و بکر و مناطق گردشگری متعدد می تواند گزینه ای ایده آل برای طی کردن اوقات فراغت باشد. هنگام رزرو تور چابهار از آژانس های مسافرتی مهمترین نکته‌ ای که باید به آن توجه داشته باشید خدمات ارائه شده در این تورها می ‌باشد. به طوری که باید بدانید از جمله مهمترین خدمات تور گردشگری چابهار شامل ارائه بلیط رفت و برگشت، پذیرایی به صورت کامل، ارائه بیمه مسافرتی، به همراه بودن راهنمای باتجربه و ... می شود.

رزرو تور بالی تور شیراز و چابهار

نکات مهم تور چابهار

هنگامی که اقدام به رزرو تور چابهار کردید توجه داشته باشید که می توانید به صورت زمینی به این شهر زیبا سفر کنید زیرا در حال حاضر از شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد، شیراز، اصفهان، کرمان و تهران تورهای زمینی با قطار و اتوبوس به چابهار صورت می گیرد. همچنین شما می توانید با رزرو تور هوایی چابهار سفری سریعتر و در عین حال آسان تر داشته باشید. نکته دیگر در خصوص سفر به چابهار این بوده که در این سفر شما تور لیدر حرفه‌ای به همراه خواهید داشت که می توانید به راحتی در خصوص جاذبه های مختلف این منطقه از کشور اطلاعاتی به دست آورید. از طرفی دیگر اگر قصد دارید قیمت تور چابهار برای شما مناسب تر باشد، می توانید از طریق تور زمینی اقدام نمایید.

سفر به شیراز

علیرغم اینکه تعداد زیادی از افراد قصد رزرو تورهای خارجی برای تعطیلات نوروز را دارند بسیاری از هموطنان نیز اقدام به رزرو تورهای ترکیبی کرده و تعدادی از شهرهای مختلف کشور را در یک بازه زمانی مشخص شده بازدید می کنند. مثلا تور شیراز چابهار یکی از تورهای ترکیبی بی نظیر است که شما می توانید پس از گشت و گذار در سواحل چابهار، به شهر بی نظیر و بسیار زیبای شیراز سفر کرده و روزهای خاطره انگیزی را برای خود ثبت کنید. این شهر که به شهر بهار نارنج و باغ های دلگشا معروف است از زیباترین شهرهای ایران بوده که مردم خونگرم آن هر ساله پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور می باشند. مجموعه به جا مانده از کریم خان زند در این شهر و همچنین بناهای تاریخی بی نظیر چون نقش رستم و تخت جمشید و دیگر جاذبه ها می تواند برای شما جذابیت زیادی داشته باشد.

رزرو تور بالی تور شیراز و چابهار

رزرو هتل در تور شیراز

از آنجایی که شهر شیراز شهری بی نظیر و مهد تمدن و فرهنگی کشور ایران می باشد طبیعتا در جای جای آن هتل ها و اقامتگاه های وجود داشته که افراد می‌توانند بدون هیچگونه دغدغه‌ ای سفری بی نظیر به این منطقه داشته و در یکی از این هتل ها اقامت کنند. مثلا اگر شما بخواهید در بهترین هتل های شهر اتاق رزرو کنید می توانید هتل هما، هتل چمران یا هتل بزرگ شیراز را انتخاب کنید. اما نکته جالب توجه این بوده که در حال حاضر خانه های تاریخی شیراز نیز مرمت شده است و برای اقامت گردشگران مهیا می باشد. طبیعتا بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به این شهر تمایل دارند با قدمت شیراز بیشتر آشنا شده که می توان گفت بهترین کار اقامت در این خانه ها خواهد بود. امکانات کامل در اقامتگاه‌های بومی شیراز موجب شده است سفر شما از هر لحاظی بی نظیر شود.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتی https://hamishehsafar.com/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار