کرونا و مشکلات آن برای ملکه انگلستان
کد خبر: ۱۷۴۱۰۶
تاریخ انتشار: 2020 March 18    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
به دلیل انتشار ویروس کرونا، ملکه الیزابت دوم نیز در قصر ویندسور خارج از پایتخت در قرنطینه به سر می‌برد. پزشکان تأکید کردند حال ملکه خوب است و تا الآن به کرونا مبتلا نشده است و در سلامت کامل به سر می‌برد. بنا به گزارش روزنامه میرر قرنطینه شدن الیزابت دوم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا به دلیل این بود که در کاخ باکینگهام ...

ملکه انگلستان در قرنطینه

ملکه انگلستان در قرنطینهاختصاصی«تابناک با تو»؛ به دلیل انتشار ویروس کرونا، ملکه الیزابت دوم به قصر ویندسور خارج از پایتخت نقل مکان کرده و در قرنطینه به سر می‌برد. پزشکان تأکید کردند حال ملکه خوب است و تا الآن به کرونا مبتلا نشده است و در سلامت کامل به سر می‌برد.

بنا به گزارش روزنامه میرر، قرنطینه شدن الیزابت دوم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا به دلیل این بود که در کاخ باکینگهام به تازگی رفت و آمدهای بسیاری صورت می‌گرفت. مشخص نیست قرنطینه او تا چه مدت زمانی ادامه پیدا کند.

ملکه انگلستان در قرنطینه

تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در انگلیس از ۳۴۲ به بیش از ۱۰۰۰ مورد مثبت از ویروس افزایش یافت، این آمار باعث شده تا نیم پزشکی پادشاهی انگلستان اقدامات لازم را برای محافظت از ملکه را در برابر ویروس انجام دهند. به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ملکه الیزابت جلسات برنامه ریزی شده خود در کاخ باکینگهام را به تعویق انداخت.

پسرش چارلز نیز یک سفر برنامه ریزی شده برای هفته آینده به مقصد بوسنی، قبرس و اردن را لغو  کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار