عجیب‌ترین پدیده‌های آب و هوایی
کد خبر: ۱۷۴۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
آن‌جا که پیش‌بینی آب و هوا به طور دقیق امکانپذیر نیست، بسیاری از نوسانات ممکن است در یک آن رخ دهد. اما بعضی اوقات مسائل از چهارچوب عقل خارج می‌شوند! در این‌گزارش در مورد عجیب ترین پدیده های آب و هوایی که تاکنون ثبت شده صحبت می‌کنیم و باران خون تازه شروع کار است!

عجیب‌ترین پدیده‌های آب و هوایی

عجیب‌ترین پدیده‌های آب و هواییاختصاصی«تابناک با تو»؛ از آن‌جا که پیش‌بینی آب و هوا به طور دقیق امکانپذیر نیست، بسیاری از نوسانات ممکن است در یک آن رخ دهد. اما بعضی اوقات مسائل از چهارچوب عقل خارج می‌شوند! در این‌گزارش در مورد عجیب ترین پدیده های آب و هوایی که تاکنون ثبت شده صحبت می‌کنیم و باران خون تازه شروع کار است!

باران خون
می‌توان گفت که باران‌های خون در سال های مختلفی به چشم خورده‌اند، از جمله آنچه در سال ۲۰۰۱ میلادی اتفاق افتاد هنگامی که باران قرمز در ایالت کرالای هند فرو ریخت، البته نگران این پدیده آب و هوایی نباشید، دلایلی که منجر به ریزش باران شده است ناشی از دخالت خارجی یا بیگانگان فرا زمینی نبوده است، بلکه دانشمندان تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند شکوفه های جلبک قرمز مسئول ریزش باران‌های قرمز بوده‌اند.

عجیب‌ترین پدیده‌های آب و هوایی

 

باران قورباغه، پرندگان، ماهی
در اینجا نوعی باران عجیب دیگر وجود دارد که البته نادر نیست! ‌انگار شانس انگلستان برای ریزش باران دوزیستان از سایر کشورها بیشتر است. در سال ۱۹۹۶ قورباغه ها بر فراز آسمان منطقه Llandewi ولز شروع به باریدن کردند. در سال ۱۹۹۸ در لندن و در سال ۲۰۱۰ باران قورباقه روی آرکانزاس باریدن گرفت. این پدیده بارها‌در شهرهای مختلف دنیا تکرار شده است و دانشمندان دلایل مختلفی برای وقوع آن را یافته‌اند که مهمترین آنها این است که طوفان‌ها و وزش باد شدید، حیوانات را از جای خود می‌کند و آنها را به مکانی دیگر منتقل می‌کند و بدین ترتیب مانند باران در آن مناطق سقوط می‌کنند.

عجیب‌ترین پدیده‌های آب و هوایی

 

طوفان حشرات
یکی از بدترین کابوسهایی که ممکن است تصور کنید! طوفان حشرات یا معروف به بوگنادو bugnado ، ستونی عظیم در هوا است که از حشرات کوچک تشکیل شده و با سرعت خطرناکی حرکت می کند اما آسیب دائمی نخواهد داشت، با این‌وجود از نظر روانی روی مردم تأثیر می‌گذارد! اما یکی از پدیده های ترسناک و ناشی از عملکرد نقاط داغ روی زمین است که هوا را به صورت مارپیچی به سوی بالا سوق می‌دهد و حشرات و موجودات زنده را با خود حمل می‌كند.

عجیب‌ترین پدیده‌های آب و هوایی

 

باران ژله
در سال ۱۹۹۴ طوفانی شهر واشنگتن را درنوردید و به جای باران معمولی، طوفان با باران ژله‌های شفاف همراه بود. این پدیده مردم را به وحشت انداخت، به ویژه پس از تحلیل یکی از این قطعه‌ها به که نشان می‌داد ژله‌ها پر از سلول هستند. یک نظریه که در آن زمان محبوبیت پیدا کرد این بود که این پدیده از طوفانی تشکیل شده است که بخش هایی از عروس دریایی را حمل می‌کند که ممکن است در طی آزمایشات ارتش در اقیانوس منفجر شده باشند و با باران به زمین باریده‌اند.

عجیب‌ترین پدیده‌های آب و هوایی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
1
عزیزان دل لطفا در املا کلمات گزارشهای خود دقت کنید
چهارچوب غلطه، چهارچوب برای درب و پنجره و این دست موضوعات استفاده میشه
صحیح آن چارچوب است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار