فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۷۳۶۵۳
تاریخ انتشار: 2020 March 13    -    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. آرزوهای بزرگی در طول‌ عمرتان داشته‌اید، اما در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود بهتر است که به آرزوهای کوچک‌تری فکر کنید و خیال‌بافی و رویاهای پوشالی را کنار بگذارید. در ماه اسفند که با تولدتان شروع شده، سختی‌های زیادی را تحمل خواهید کرد و صبر شما در این ماه به امتحان گذاشته می‌شود. اما بردباری پیشه کنید و مطمئن باشید که سختی‌ها به پایان خواهد رسید. در ماه تیر سال آینده فرصتی برای هنرنمایی پیدا می کنید و شرایطی مهیا می‌شود تا مزد زحمت‌های‌تان را دریافت نمایید. مهر ماه سال آینده فرصتی برای مهرورزی دست می‌دهد و در این ماه شرایطی برای پیدا کردن دوست یا عشق تازه پیدا خواهید کرد. مشکلاتی که در سال تولدتان آغاز کرده‌اید را تحمل کنید و این سال را با خوبی و نشاط به پایان برسانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احتمال سهل‌انگاری در کارها وجود دارد و اگر می‌خواهید ضرر نکنید، حواس‌تان را حسابی جمع کنید. به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌های‌شان برسند اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. در محل‌‌کار یا منزل به مشکلی برمی‌خورید و این مشکل فکر و ذهن‌تان را حسابی مشغول خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به جای فکر به نقاط منفی زندگی، به خودتان انگیزه بدهید که چیزهای مثبت را ببینید و امید بیشتری به آینده پیدا کنید. امروز از جانب فامیل همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. کارهای کمتری دارید و از فراغت امروز برای رسیدگی به اعضای خانواده و گفتگوهای دوستانه و محبت‌آمیز استفاده کنید. تغییر در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت. مسافرتی را در پیش‌رو دارید و در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. یکی از اطرافیان نقشه‌های شومی کشیده تا فاصله‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید و با یادگیری علم و دانش، شرایط بهتری را برای پیشرفت در کار و زندگی فراهم کنید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، از روابط پنهانی برحذر باشید. فرصتی دست می‌دهد تا با یکی از همسایه‌ها یا همکاران صحبت کنید و حسابی به صحبت مشغول شوید، اما سفره دل‌تان را باز نکنید و هر حرفی را به ایشان نزنید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با جادوی عشق تمام خستگی‌های شما را از تن‌تان بیرون می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز سختی را در پیش دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید، اما اجازه ندهید که این کارها فشار عصبی زیادی به شما وارد کند و نگران و مضطرب شوید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد و در اولین فرصت هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقی‌تان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملا مشغول می‌کند. همکاران در محل‌کار یا دوستان در منزل امروز به کمک‌تان می‌آیند و کارها را سریع‌تر و راحت‌تر از همیشه انجام خواهید داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شما است و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. صداقت و درستکاری را در کارها پیشه کنید و مطمئن باشید که این رفتار بی اجر و مزد نمی‌ماند و پاداش صداقت خود را دریافت خواهید کرد. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است بیش‌از‌حد سر به سرش نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری خواهد کرد تا نگرانی‌ها را فراموش کنید و به غیر از عشق و محبت چیزی فکرتان را مشغول نکند. امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

رویکردی سخاوتمندانه را در زندگی در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که گله و شکایت از شرایط زندگی چیزی را تغییر نمی‌دهد و به فکر راه‌کارهای کاربردی برای بهبود وضعیت زندگی‌تان باشید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالی‌تان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل‌ملاحظه‌ای به دست‌تان می‌رسد. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر به دنبال افزایش روحیه هستید، فکری به حال سرووضع‌تان بردارید. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. نگرانی‌های خود را با یکی از صمیمی‌ترین‌ دوستان‌تان درمیان بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. احتمال دارد که شکست عشقی را تجربه کنید، اما اجازه ندهید این شکست بیش‌از‌حد شما را افسرده کند. روز خوبی برای عقد قرارداد و تجارت نیست و کارهای مالی را به روزهای آینده موکول کنید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با یکی از دوستان قدیمی که دل‌تان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگی‌های‌تان را خاتمه دهید. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. ریش‌سفیدان خانواده همیشه به فکر شما هستند و امروز از حمایت آنها برخوردار هستید. امروز وسواس بیشتری برای انجام کارها به خرج دهید و حواس‌تان را حسابی جمع کنید. زمان مناسبی است تا بدهی‌های‌تان را صاف کنید و قسط و قرض‌ها را پوشش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ناخوش‌احوال است و به پرستاری شما نیاز دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. احتمال ولخرجی شما وجود دارد و اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. تغییرات کوچکی را در منزل یا محل‌کار انجام دهید و با این تغییرات روحیه‌تان را بهبود بخشید. احترام بیشتری در رفتار خود با همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. رهسپار سفر هستید و ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود، امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نمایید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند و برای حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناراحت‌کننده‌ای انجام دهید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را با این رفتار دلخور کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. قول‌هایی می‌دهید که از انجام این قول‌ها ناتوان هستید، در نتیجه بیشتر به فکر حفظ اعتبارتان باشید و وعده‌های پوشالی ندهید. خبری خوش و فرخنده به دست‌تان خواهد رسید و این خبر زمینه شادی شما و اطرافیان را فراهم می‌کند. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز فرصتی برای اثبات این عشق پیدا خواهید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار