«غار علیصدر» همدان نوروز ۹۹ تعطیل خواهد بود
کد خبر: ۱۷۳۵۷۱
تاریخ انتشار: 2020 March 12    -    ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
همدان - مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: غار شگفت انگیز علیصدر نوروز ۱۳۹۹ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: غار شگفت انگیز علیصدر نوروز ۱۳۹۹ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

غلامحسین تقوی افزود: به منظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به دلیل شیوع ویروس کرونا از غار علیصدر تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همچنین از گردشگران و هم استانی‌ها تقاضا کرد تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به علیصدر سفر نکنند.

وی ادامه داد: مجموعه تفریحی توریستی شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری غرب کشور در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی همواره یکی از جاذبه‌های گردشگر پذیر استان همدان است که نوروز ۱۳۹۹ برای حفظ سلامت گردشگران امکان پذیرش بازدید کننده در آن نخواهد بود.

گفتنی است، مجموعه شورا و دهیاری روستاهای هدف گردشگری اعلام کرده‌اند از پذیرش مهمانان نوروزی معذور خواهند بود هموطنان از سفر به این مناطق در تعطیلات نوروز ۹۹ خودداری کنند.

در روزهای اخیر به واحدهای اقامتی و بوم گردی روستاها و شهرهای گردشگر پذیر استان همدان از سوی نهادهای متولی هشدارهای لازم داده شده که از پذیرش مهمانان خودداری کنند و در صورت انجام این کار پلمب خواهند شد.

غار علیصدر در روستایی با همین نام و در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر همدان مرکز استان همدان و در شهرستان کبودرآهنگ واقع شده است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار