کنسرت خواننده معروف در استرالیا بعد از خبر خوشحال کننده اش
کد خبر: ۱۷۳۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 12    -    ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کتی پری ۳۵ ساله در حال حاضر در استرالیا به سر می‌برد و در فعالیت‌های تبلیغاتی و برگزاری کنسرت های موسیقی شرکت می‌کند، او قرار است در کنسرت موسیقی خود برای جنگل‌های ویران شده استرالیا بر اثر آتش سوزی پول جمع کند. کتی‌پری که به تازگی خبر بارداری اش را منتشر کرده و از این بابت بسیار خوشحال به نظر می‌رسد در جام جهانی کریکت زنان در استرالیا دیده شد‌...

خواننده معروف مادر می‌شود

خواننده معروف مادر می‌شوداختصاصی«تابناک با تو»؛ کتی‌پری که به تازگی خبر بارداری اش را منتشر کرده و از این بابت بسیار خوشحال به نظر می‌رسد در جام جهانی کریکت زنان در استرالیا دیده شد‌. او یک لباس رنگارنگ و تنگ پوشیده بود و در زمین بازی کریکت ملبورن برای قهرمانی T20 World Cup 2020 روز شنبه حاضر شد.

کتی پری ۳۵ ساله در حال حاضر در استرالیا به سر می‌برد و در فعالیت‌های تبلیغاتی و برگزاری کنسرت های موسیقی شرکت می‌کند، او قرار است در کنسرت موسیقی خود برای جنگل‌های ویران شده استرالیا بر اثر آتش سوزی پول جمع کند.

خواننده معروف مادر می‌شود

کتی پری برای حضور در استرالیا موهای طلایی کوتاه را انتخاب کرده و کفش های نارنجی رنگ و گوشواره‌های متفاوت و منحصر به فردی انداخته بود. کتی پری روز پنج‌شنبه گذشته در پایان کلیپ جدیدش NevervWorn White خبر بارداری‌اش را منتشر کرد؛ فقط یک ساعت پس از نمایش نخست فیلم در اینستاگرام، کتی‌پری خبر بارداری اش را در اینستاگرام منتشر کرد.

خواننده معروف مادر می‌شود

اورلاندو بلوم نامزد کتی‌پری از همسر سابق خود میراندا کِر مدل لباس، یک پسر نه ساله به نام فلین دارد.

خواننده معروف مادر می‌شود

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
1
وایییی چه خبر خوبی تابناک حالا چیکار کنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار