قوانینی که می‌توانید برای خانه‌های کوچک بشکنید
کد خبر: ۱۷۳۳۷۱
تاریخ انتشار: 2020 March 14    -    ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
پس چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ صندلی‌های جمع و جور یا طرح‌هایی با اندازه را توصیه می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید از صندلی‌های نمادین برای افزودن شخصیت به اتاق استفاده کنید برای مثال یک صندلی ناهار خوری چستر کلاسیک می‌تواند تقریباً با هر نوع دکوراسیون هماهنگ باشد کافی است در ابعاد و سبک آن‌ها و تناسب با دکوراسیون خود دقت کنید!

خانه های کوچک – ۷ قانون که می توانید بشکنید!به گزارش «تابناک با تو»؛ آیا جزو کسانی هستید که به اجبار همه چیز را در اتاق های کوچک دکوراسیون خانه خود جای داده اید؟ آیا انواع استراتژی ها ، قوانین و نکاتی را امتحان کرده اید تا اتاق های کوچک شما بزرگتر به نظر برسند؟

ما خبرهای خوبی برای شما آورده ایم! امروز به جای پیشنهاداتی راجع به آنچه باید انجام دهید به کارهایی می پردازیم که نباید یا میتوانید انجام ندهید در ادامه با ما همراه باشید…

قانون ۱: دیوارهای تیره برای فضاهای کوچک مناسب نیست!

خانه های کوچک – ۷ قانون که می توانید بشکنید!

چیزی در دکوراسیون فضاهای کوچک شنیده ایم این است که اگر فضا کوچک است ، رنگهای تیره یا تند را فراموش کنید اما توجه داشته باشید در دکوراسیون هر فضایی شما ۳ قسمت اساسی دارید: سقف ، سطح چشم و دیوارها.

وقتی این سه قسمت را در نظر می گیرید و نور را در هر منطقه کنترل می کنید ، واقعاً هر رنگ دیوار می تواند در هر اتاق کار کند. برای تکمیل استراتژی خود از نورپردازی سقف برای ایجاد نور ملایم و آباژورها استفاده کنید و تأکید ویژه ای روی نور گرم داشته باشید.

قانون ۲: تعداد زیادی اشیاء شیشه ای برای اتاق های کوچک

خانه های کوچک – ۷ قانون که می توانید بشکنید!

یکی دیگر از نکات کلاسیک برای اتاق های کوچک شامل مبلمان شیشه ای و سایر تزئینات شیشه ای در اتاق است. البته یک میز شیشه ای می تواند جلوه ای از سبکی و شفافیت به دست آورد و حتی می تواند برای افزایش روشنایی اتاق نیز مفید باشد.

یک میز قهوه خوری کوچک شیشه ای به همراه ترکیب فلزات برای ایجاد کنتراست ایده خوبی است میتوانید به قسمت هایی از دکوراسیون اکتفا کنید و در استفاده از شیشه را اغراق نکنید.

قانون ۳: فقط از صندلی های نیمکتی و بدون پشت استفاده کنید!

خانه های کوچک – ۷ قانون که می توانید بشکنید!

افسانه ای وجود دارد که می گوید صندلی های نیمکت یا بدون پشت برای اتاق های کوچک مناسب هستند ، به خاطر این که از نظر بصری موارد کمتری را در اتاق نشان می دهد و احساس سبکی ایجاد میکند.

با این حال ، بسیاری از دکوراتورهای داخلی ایده ای متناقض را به این نظریه اضافه کرده اند.

پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ صندلی های جمع و جور یا طرح هایی با اندازه را توصیه می کنیم. شما همچنین می توانید از صندلی های نمادین برای افزودن شخصیت به اتاق استفاده کنید برای مثال یک صندلی ناهار خوری چستر کلاسیک می تواند تقریباً با هر نوع دکوراسیون هماهنگ باشد کافی است در ابعاد و سبک آن ها و تناسب با دکوراسیون خود دقت کنید!

قانون ۴: آیا اندازه مبلمان در اتاق های کوچک اهمیت دارد؟

خانه های کوچک – ۷ قانون که می توانید بشکنید!

به نظر منطقی است – اتاق های کوچک = مبلمان کوچک. اتاق های بزرگ = مبلمان بزرگ، با این حال ، استفاده زیاد از مبلمان کوچک در یک اتاق نیز می تواند جلوه ای برعکس ایجاد کند .

بهترین کار انتخاب تنها چند قطعه مبلمان متناسب با پلان یا نیاز و تناسب با فضا و بدون توجه به اندازه است. مبلمان مدولار نیز در فضاهای کوچکتر کاملاً جابجا می شودو می توانند ایده خوبی محسوب شوند.

قانون ۵: فقط رنگهای خنثی

خانه های کوچک – ۷ قانون که می توانید بشکنید!

یک اتاق با پالت تک رنگ ممکن است برای اتاق های کوچک ایده آل باشد. با این حال ، می تواند اثر متضاد نیز ایجاد کند. چشم به کنتراست و حرکتی نیاز دارد تا بتواند به راحتی اتاق را مقایسه و در آن حرکت کند. وقتی از رنگ های مشخصی استفاده می کنید ، غنای بصری اتاق را افزایش می دهید. این تضاد باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد.

قانون ۶: قفسه بندی باز بهتر است!

خانه های کوچک – ۷ قانون که می توانید بشکنید!

احتمالاً این ایده را شنیده اید که قفسه های باز برای اتاق های کوچک ایده آل هستند تا حس فضای بیشتر و بازتری ایجاد کنند. با این حال ، اگر شما یک فرد مرتب نباشید ، اثر متضادی را به دنبال خواهد داشت.

قانون ۷: سادگی برای اتاقهای کوچک

خانه های کوچک – ۷ قانون که می توانید بشکنید!

یک نقطه کانونی چشمگیر به اتاق اضافه کنید تا مرکز توجه باشد زیرا سادگی بیش از حد فضایی کسل کننده و یکنواخت ایجاد می کند ضمن اینکه هر اتاقی به نقطه کانونی برای ایجاد تمرکز بصری نیاز دارد .

منبع: دکوبوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار