کیش پذیرای مسافر نوروزی نخواهد بود
کد خبر: ۱۷۳۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 10    -    ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
سخنگوی شورای سلامت کیش آخرین مصوبات این شورا را در موضوع مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: کیش در ایام نوروز پذیرای هیچگونه مسافر نوروزی نخواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش آخرین مصوبات این شورا را در موضوع مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: کیش در ایام نوروز پذیرای هیچگونه مسافر نوروزی نخواهد بود.

محمدرضا رضانیا بیان داشت: کلیه اماکن فرهنگی، ورزشی، تفریحی، صنوفی مانند آرایشگاه‌ها و … که قبلاً تعطیلی آنها اعلام شده بود، تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی اظهارداشت: کلیه مدیران ادارات، ارگان‌ها، نهادها، موسسات مالی و اعتباری، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی مکلف هستند بر اساس بخشنامه دولت و مصوبات شورای سلامت کیش، ضوابط ضدعفونی محیط‌های زیرمجموعه خود را، برنامه ریزی، اجرا و نظارت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقرر شد تفاهم نامه‌ای مبان بسیج مقاومت سپاه کیش و مرکز توسعه سلامت کیش منعقد شود تا از ظرفیت نیروهای داوطلب بسیجی در امر کنترل بیماری کرونا استفاده شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد اداره اماکن نیروی انتظامی ویژه کیش با گزارش موارد عدم رعایت محدودیت ساعت فعالیت و یا عدم رعایت ضوابط بهداشت انسانی از سوی گروه‌های نظارتی و ناظرین بهداشت، سریعاً نسبت به پلمب اماکن فوق اقدام کنند، تصریح کرد: مقرر شد اعتبارات و امکانات ستاد نوروزی کیش در اختیار ستاد کنترل و مقابله با بیماری کرونا برای پیشگیری از سرایت این بیماری قرار بگیرد.

رضانیا ادامه داد: کلیه بیماران و اطرافیان آنها ملزم به رعایت قرنطینه اجباری در منزل بوده و در صورت عدم رعایت ضوابط با هماهنگی دادستانی جزیره کیش به قرنطینه اجباری پیش بینی شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا جزیره کیش انتقال یابند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعویض کارت کیشوندی، کارت ملی و تعویض کارت سوخت تا اطلاع ثانوی کنسل و اعتبار آنها به قوت خود باقی خواهد ماند، اضافه کرد: اطلاعیه لغو سفرهای نوروزی کیش به قوت خود باقی است و کیش در ایام نوروز، پذیرای هیچگونه مسافر نوروزی نخواهد بود.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
علی الخصوص که خبر اومده بضی ها تو کیشن که خونشون از همه رنگین تره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار