فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۷۳۱۶۰
تاریخ انتشار: 2020 March 08    -    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌هایی که تاکنون از عمر شما گذشته آن‌چنان که باید و شاید شانس و اقبال روی خوشی به شما نشان نداده و از بخت خود گله‌مند هستید، اما جایی برای گله و شکایت وجود ندارد چرا که در سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید، بخت و اقبال یار شما خواهد بود و در این سال فرصت‌های زیادی برای موفقیت و پیشرفت پیدا می‌کنید. قدر فرصت‌هایی که در این سال پیش‌روی شما قرار می گیرد را بدانید و به خاطر داشته باشید که این فرصت‌ها دوباره تکرار نمی‌شوند، در نتیجه نهایت استفاده را از موقعیت‌ها ببرید و دائم به فکر شکار فرصت‌های جدید باشید. در ماه اسفند که با تولدتان آغاز کرده‌اید اوضاع بر وفق مراد شما نخواهد بود، اما غم به دل خود راه ندهید و نگذارید مشکلات راه شما را سد کنند. تیر سال آینده به بهترین ماه در میان ماه‌های سال تولدتان تبدیل می‌شود و در این ماه به آرزوی دیرینه‌ای دست پیدا خواهید کرد. زحمت‌هایی که در سال تولدتان کشیده‌اید در دی ماه سال آینده به بار می‌نشیند و در این ماه فرصتی پیدا می‌کنید تا مزد تلاش‌های خود را دریافت کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی‌تر از همیشه در پیش بگیرد و این سال را به سالی با دستاوردهای چشمگیر تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواس‌تان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید. نگرانی‌های زیادی دارید و آرام و قرار از شما سلب شده است، امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد. در مرکز کانون محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت. اهمیتی به رعایت بهداشت نمی‌دهید و خوردن خوراکی‌های ناسالم و آلوده، سلامت شما را در معرض خطر قرار داده‌ است، قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را روانه بستر بیماری کند، بهداشت و پاکیزگی بیشتری را در زندگی در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نبینید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روحیه‌ حساسی دارید و اجازه می‌هید مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده شما را ناراحت و عصبانی کند. این وضعیت نه تنها سلامت روحی شما را به خطر می‌اندازد، بلکه اطرافیان نیز از عصبانیت‌‌های بی‌مورد شما در امان نیستند. در نتیجه از امروز به بعد تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته‌ باشید و با چیزهای معمولی و پیش‌پاافتاده ناراحت و عصبانی نشوید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. اعضای خانواده و فامیل خبری از شما ندارند و حسابی دلتنگ‌تان شده‌اند، امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به آنها بزنید و با حضور در کنار اعضای فامیل لحظه‌های خوشی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. ثبات مالی خوبی دارید و محتاج کمک دیگران نیستید، در چنین شرایطی بهتر است دست اطرافیان را بگیرید و با انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه به آرامش فکری برسید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. این فرصت را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید و از تنهایی لذت ببرید. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شما است، نقشه‌های شومی برای‌تان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. انسان درستکاری هستید، اما شیطان شما را وسوسه کرده و کار ناپسندی انجام داده‌اید، قبل از اینکه به دلیل انجام اینکار گرفتار شوید و آبروی‌تان برود، به فکر جبران این کار ناپسند باشید و در آینده به خودتان قول بدهید که هرگز به وسوسه‌های شیطان گوش ندهید. خبر شاد و مسرت‌بخشی به دست‌تان می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و روز را با شادی و خوشی به پایان برسانید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. کار زیاد نه‌تنها شما را خسته و افسرده کرده است، بلکه سلامت‌تان نیز به خطر افتاده و اگر این وضعیت را ادامه دهید قطعا گرفتار بستر بیماری خواهید شد. در نتیجه از امروز به خودتان اهمیت بیشتری بدهید و از سلامت وجود نازنین خود غافل نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. دائم به کار دیگران سرک می‌کشید و انسان فضولی هستید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار دست‌تان بدهد و اطرافیان از شما دوری بگیرند، فکری به حال این رفتار بردارید و به جای دخالت در کار اطرافیان، سرتان در کار خودتان باشد. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. روز خوبی را در پیش دارید و امروز کالای مهمی به دست‌تان می‌رسد و از این وضعیت حسابی شاد و خوشحال خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان باتجربه‌ای هستید و نظرهای مفید و سودمندی دارید، اما نظرهای خود را درمیان جمع ابراز نمی‌کنید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌‌ باز نکنند. ادامه این شرایط اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که با صدایی بلند و رسا نظرهای خود را اعلام کنید و اطرافیان را از این نظرهای مفید بهره‌مند سازید. نبود اعتماد‌به‌نفس سد راه شما در پیشرفت و موفقیت است و اگر به فکر دستاوردهای بیشتری در زندگی هستید، باید فکری به حال این وضعیت بردارید و با اعتماد‌به‌نفس و اراده‌ای پولادین مسیر موفقیت را در پیش بگیرید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خبر بد و ناراحت‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، اما اجازه ندهید این خبر روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده غم و غصه را از خود دور کنید. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید. امروز ایده‌ جالبی به ذهن‌تان خطور می‌کند، این ایده را دست‌کم نگیرید و مطمئن باشید که انجام آن مسیر موفقیت را برای شما هموار خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اهل‌ صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است تا از این شرایط درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است. اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چرا که وضعیت سلامتی ایشان رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برای‌تان پیش می‌آيد و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید. ورزش و تفریح را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با ورزش‌ سلامت ذهن و جسم خود را تضمین نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنین‌تان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. مدت‌ها است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب‌تان نشده است، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. انسان خانواده‌دار و مسئولیت‌پذیری هستید و برای رفاه و آسایش اهل منزل هرکاری می‌کنید. این رفتار را ادامه دهید و در آینده روی کمک و پشتیبانی اهل منزل حساب باز نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید. تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید. سفارش کالای مهمی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، امروز انتظارتان به پایان می‌رسد و این کالا را دریافت خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. اندوخته‌ای دارید و پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با افراد باتجربه و متخصص، اندوخته خود را به جریان بیاندازید و سرمایه‌تان را چند برابر کنید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز دست‌گل به آب می‌دهد و نقشه‌های مهمی که کشیده‌اید را نقش برآب می‌‌کند، این اتفاق را به روی عشق‌زندگی‌تان نیاورید و از این اشتباه چشم‌پوشی کنید. اصلا به ظاهر و قیافه خود اهمیت نمی‌دهید و خوش‌لباسی و شیک‌پوشی را کنار گذاشته‌اید، ادامه این رفتار شما را در چشم آشنایان به فرد بدلباسی تبدیل می‌کند که اهمیتی به خودش نمی‌دهد. در نتیجه از امروز این رویکرد را کنار بگذارید و دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کمرتان زیر بار کارها و مشکلات زندگی خم شده‌ است و به‌رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید. به خاطر داشته باشید که کار بیش‌از‌حد زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم می‌کند و اگر نمی‌خواهید به بستر بیماری بیافتید، از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار کار، به تفریح و خوش‌گذارانی نیز فکر کنید. حاشیه‌های زیادی در زندگی دارید و ذهن‌تان به جای اینکه مشغول کارهای مهم باشد، همیشه نگران حاشیه‌های مختلف هستید. این نگرانی‌ها جلوی پیشرفت شما را گرفته و احساس می‌کنید که توانایی‌های لازم برای رسیدن به موفقیت را ندارید، در نتیجه از امروز فکر کردن به حاشیه‌های زندگی و چیزهای بی‌ارزش و ناراحت‌کننده را کنار بگذارید و فکر و ذهن‌تان را به کار و پیشرفت متمرکز کنید. امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهن‌ربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی شاد و سرشار از موفقیت‌های عالی را رقم بزنید. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق‌زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت دیگران را ندارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان از شما دوری بگیرند و کسی علاقه‌ای به نشست‌و‌برخاست با شما نداشته باشد. امروز زمان مناسبی است که بخل و حسد را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های آنها از صمیم‌قلب لذت می‌برید. با فرصت چشم‌گیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروت خود که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطاران‌تان عقب بیاندازد، اهمیت بیشتری برای گذرزمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند. عزم کرده‌اید تا پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌‌اید را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، این سرمایه‌گذاری هیچ اشکالی ندارد و روز خوبی را برای افزایش درآمد انتخاب کرده‌اید، اما در جریان باشید که این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به دنبال ندارد، ولی اگر صبر و تلاش بیشتری به خرج دهید، در دراز مدت سود سرشاری از این سرمایه‌گذاری خواهید برد. یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خود نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. امروز ممکن است رفتار ناشایستی از شما سر بزند و این رفتار زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، اما اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و بابت این رفتار ناپسند از ایشان عذرخواهی نمایید. کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. احتمال ایجاد گفت‌‌وگوی تندی میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، به صلاح شما نیست که به این مشاجره دامن بزنید و بهتر است هرچه سریع‌تر دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار