فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۷۳۰۵۲
تاریخ انتشار: 2020 March 07    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌هایی که تاکنون زندگی کرده‌اید از مهر و محبت دوستان و اعضای خانواده بی‌نصیب نبوده‌اید. اما در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود، اعضای خانواده و دوستان بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند زندگی لحظه‌ای به شما سخت بگذرد. در اسفند ماه که با تولدتان آغاز کرده‌اید، نگرانی‌های زیادی به سراغ شما آمده و در این ماه بیشتر از دیگر ماه‌های سال تولدتان مضطرب و آشفته هستید، اماغم به دل خود راه ندهید وخاطر‌جمع باشید که این نگرانی‌ها خاتمه پیدا می‌کند و باز هم روی خوشی و شادی را خواهید دید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید و تلاش بیشتری نسبت به دیگر سال‌های زندگی‌تان به خرج دهید. در تیر سال آینده پرفشار ترین ماه را در میان ماه‌های تولدتان تجربه خواهید کرد. در نتیجه در این ماه لحظه‌ای دست از تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمتی که به خرج می‌دهید بی‌مزد و منت باقی نخواهد ماند. پاییز سال آینده زمانی است که به محبوبی دل می‌بازید و طعم شیرین عشق را خواهید چشید. در ماه‌‌ بهمن سالی که از راه می‌رسد، فرصتی برای تفریح و گشت‌و‌گذار به همراه دوستان یا اعضای خانواده پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خاطره‌های خوشی را در کنار دوستان و آشنایان ماندگار کنید. سالی که با تولدتان آغاز شده را به سالی سرشار از خاطره‌های خوش و موفقیت‌های چشمگیر تبدیل نمایید و این سال را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای آن، خاطره‌ای به غیر خاطره‌های شاد و خوشایند در ذهن‌تان باقی نمانده باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید و روز را به خوبی به پایان برسانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید. یکی از اعضای خانواده یا اطرافیان استعداد زیادی دارد و آینده درخشانی را پیش‌روی وی می‌بینید، اما شرایط پیشرفت برای این فرد مهیا نیست و تاکنون به دستاورد چندانی نرسیده‌است، در اولین فرصت مسیر را برای موفقیت این فرد مهیا کنید و مطمئن باشید کمکی که امروز به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و در آینده دست شما را خواهد گرفت. انسان خیال‌پردازی هستید و همیشه در رویا و خیال به سر می‌برید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست و ناکامی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که خیال‌بافی را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از دنده چپ از خواب بیدار شده و با شما سر ناسازگاری دارد، از این رفتار دلخور نشوید و اجازه دهید گذرزمان، اعصاب عشق‌زندگی‌تان را آرام کند. دستی در هنر یا نویسندگی دارید، اما همیشه استعداد خود را نادیده‌گرفته‌اید و شرایطی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و هنرهای خود را به رخ اطرافیان بکشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید. انسان منطقی هستید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. امروز به صورت کاملا اتفاقی چشم‌تان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌ها است آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود. قرار است برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد. به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. به منزل یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک دعوت هستید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و با مهمانی کسل‌کننده‌ای طرف هستید که خاطره‌ بدی را در ذهن‌تان ماندگار می‌کند. اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید. سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. به اندازه‌ای غرق در کار و روزمرگی‌های زندگی شده‌اید که خودتان را تحویل نمی‌گیرید و مدت زیادی است که دستی به سروروی‌ خود نکشیده‌اید، امروز زمان مناسبی است که کمی به فکر خودتان باشید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید و خودتان را تحویل بگیرید. برنامه‌ای برای افزایش درآمد و ثروت دارید، امروز بهترین زمان برای اجرای این برنامه‌ها است و مطمئن باشید انجام این کار، سود چشمگیری را به درآمد‌های شما اضافه خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

ذهن آشفته‌ای دارید و تمرکز لازم را برای انجام کارهای مهم ندارید، قبل از اینکه آشفتگی‌ ذهنی‌ شما دردسر بزرگی برای‌تان درست کند، نگرانی‌های ذهنی را کنار بگذارید و با شرکت‌ در دوره‌های افزایش تمرکز، فکری به حال آشفتگی‌های ذهنی خود بردارید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،‌ اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و بهانه‌ای به دست اطرافیان برای ایجاد مشاجره ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست‌تان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان‌تان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از ایشان غافل نمی‌شوید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فراموش کرده‌اید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و از آنجایی که اصلا نگران سلامتی خود نیستید، امروز احتمال بیماری شما بیشتر از همیشه است. در چنین روزی تا جایی که می‌توانید مواظب سلامت خود باشید و روز را با جسمی سالم و سلامت به پایان برسانید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. رفاه و آسایش اعضای خانواده، فکر و ذهن شما را به خود مشغول کرده‌ و بیست‌و‌چهار ساعت کار می‌کنید تا اهل منزل در آرامش باشند، این روحیه را ادامه دهید و خیال‌تان جمع باشد که اعضای خانواده زحمت‌های شما را می‌بینند و در لحظات گرفتاری تنهای‌تان نخواهند گذاشت. اطرافیان، شما را به عنوان فرد خسیسی می‌شناسند که آب از دستش نمی‌چکد، در نتیجه روز‌به‌روز دایره دوستان‌تان کوچک‌تر شده و کسی علاقه‌ای به نشست‌و‌برخاست با شما نشان نمی‌دهد. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز گشاده‌دستی را جایگزین خساست کنید و به اطرفیان ثابت نمایید که تنگ‌نظری و خساست‌ را کنار گذاشته‌اید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اما محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه سردی و دلخوری ایشان را فراهم کند، امروز عشق‌بی‌پایان خود را نثار عشق‌زندگی‌تان کنید و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق خود را در رفتار و گفتار نشان دهید. مهمان غیرمنتظره‌ای به منزل شما می‌آید و از آنجایی که انتظار مهمان را نداشتید، برنامه‌های‌تان حسابی به هم می‌ریزد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که از هم‌صحبتی با این مهمان لذت خواهید برد و لحظه‌های شادی را تجربه می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انرژی و نشاط خود را از دست‌ داده‌اید و احساس خستگی و کوفتگی می‌کنید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که انرژی خود را به دلیل بیماری از دست نداده‌اید و حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی حسابی شما را خسته کرده‌است، در نتیجه امروز فرصتی را به استراحت اختصاص دهید و انرژی لازم برای روزهای آینده را بدست آورید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. عشق یک‌طرفه‌ای به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. انسان پرحرفی هستید و لحظه‌ای از صحبت و گفتگو با اطرافیان دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کرده و از پرحرفی شما گریزان هستند. ادامه وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که پرحرفی را کنار بگذارید و با صحبت‌های سنجیده و معقول، محبت اطرافیان را بدست آورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فراموش کرده‌اید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است و اهل شوخی و خنده نیستید، به همین دلیل اطرافیان شما را به عنوان فرد عبوسی می‌شناسند که هرگز خنده بر لب ندارد. ادامه این وضعیت به‌ غیر از ناراحتی و دلخوری چیزی عاید شما نخواهد کرد، در نتیجه از امروز با رویی گشاده و خندان با اطرافیان رفتار کنید و به خاطر داشته باشید که کسی از خنده و شوخی ضرر نکرده است. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بی‌گاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست و امروز زمان مناسبی است تا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌اش برسد و امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. ضعف‌های شخصیتی زیادی دارید و این ضعف‌ها مانع پیشرفت و موفقیت شما هستند، در نتیجه در اولین فرصت با خودتان خلوت کنید و ضعف‌های شخصیتی خود را شناسایی نمایید و اجازه ندهید این ضعف‌ها سدی برای موفقیت و پیشرفت باشد. احساس می‌کنید زمان متوقف شده و روز طولانی و خسته‌کننده‌ای را در پیش رو دارید، در چنین شرایطی سرتان را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بند و کنید و مجالی برای کسالت و بی‌حوصلگی باقی نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. امروز صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید که عشق و محبت در هوا موج می‌زند و از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به فرصت مناسبی برای تقدیم عشق بی‌پایان خود به همسر یا عشق‌زندگی‌تان تبدیل نمایید. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت. به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و امروز پول چشمگیری بدست می‌آورید، اما از آنجایی که کسی از آینده خبر ندارد، بهتر است قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید و ثبات مالی‌تان را تضمین نمایید. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایان‌تان را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشق‌تان است. شب‌ها خواب راحت ندارید و همیشه نگران و مضطرب هستید، این وضعیت کار و زندگی شما را مختل کرده و سلامت‌تان را به خطر انداخته است، در نتیجه اصلا به صلاح نیست که بیشتر از این اجازه دهید نگرانی و اضطراب زندگی‌تان را به خطر بیاندازد و در اولین فرصت به کارهای خیر و انسان‌دوستانه مشغول شوید و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌داند. مدتی است که خبری از پدر، مادر یا بزرگان فامیل ندارید و سری به آنها نزده‌اید، این رفتار زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و به فکر دلجویی از آنها باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

حال‌و‌روز خوشی ندارید و ناخو‌ش‌احوال و بیمار هستید، اما اجازه ندهید که بیماری شما را از پا در بیاورد و امروز به هر قیمتی که شده انرژی بیشتری پیدا کنید و از بستر بیماری بلند شوید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. به خودتان وعده‌ خرید کالایی با ارزش را داده‌اید و مدت زیادی است که برای خرید این کالا لحظه‌‌شماری می‌کنید، اما تاکنون پول لازم برای خرید این کالا فراهم نشده است. امروز ورق بر می‌گردد و پولی بدست‌تان می‌رسد تا این کالا را خریداری نمایید، این خرید را با خیال‌راحت انجام دهید و مطمئن باشید خرید این کالا، رضایت خاطر شما و اعضای خانواده را به دنبال خواهد داشت. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیب‌تان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. دوستان بسیار خوب و مهربانی دارید و به شما ثابت کرده‌اند که در لحظه‌های دشوار زندگی، همیشه کنارتان بوده‌اند. این دوستان را برای خود حفظ کنید و به آنها ثابت نمایید که شما نیز هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای حمایت از آنها انجام خواهید داد. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار