معروف‌ترین نوجوانان قاتلی که جنایت‌های وحشیانه مرتکب شدند
کد خبر: ۱۷۳۰۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 07    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مایکل کارن نوجوان دیگری است که هنگام ارتکاب جرم خود ۱۴ ساله بود. در دسامبر ۱۹۹۷ مسلح به یک سلاح نیمه اتومبیل ۲۲ کالیبر ، مایکل وارد یک راهرو در دبیرستان هیت در نزدیکی پادوکا کنتاکی شد. گروهی از دانشجویان مسیحی برای عبادت جمع شده بودند و مایکل بر روی آنها آتش گشود. از حدود چهل دانش آموز حاضر، مایکل سه دختر را کشت و پنج دانش آموز دیگر را مجروح کرد.

معروف‌ترین نوجوانان قاتلی که جنایت‌های وحشیانه مرتکب شدنداختصاصی«تابناک با تو»؛  ممکن‌است برخی از مردم بپرسند چه چیزی ممکن است باعث شود کودکان مرتکب قتل شوند؟! شاید ساده ترین توضیح این باشد که برخی از افراد با امیال‌خشونت‌بار متولد می شوند که این کودکان را به قاتل تبدیل می‌کند. ممکن‌است این جنایات نتیجه سوءاستفاده، غفلت یا سایر شرایط پر هرج و مرج در خانه‌های آنها باشد که منجر به فاجعه می شود.

۱. آلفرد دنس
آلفرد دنس دانش آموز ۱۴ ساله هنگام ارتکاب جرم خود نوجوان بود و درباره آنچه انجام داد جزئیات دقیق زیادی در دست نیست. اما گفته می شود که آلفرد با پسری دیگر به نام کالینز، در نزدیکی پل آهنین در بدمینستر کانتی در پریستول انگلیس می گذشتند که گروهی دیگر از نوجوانان نیز در حال عبور از پل بودند و چیزی گفتند.

معروف‌ترین نوجوانان قاتلی که جنایت‌های وحشیانه مرتکب شدند

بلافاصله، آلفرد و همراهش با نفرت شروع به توهین به دیگر پسران کردند. به زودی پس از تبادل چند توهین، نزاع آغاز شد. آلفرد و کالینز پسران دیگر را دنبال کردند و به آنها توهین کردند. در پایان، آلفرد که پر از عصبانیت بود، یک اسلحه کشید و به سمت ویلیام‌براون دوید و به سمت او نشانه رفت و او را به قتل رساند. آلفرد به استرالیا تبعید و به مدت ده سال به دلیل ارتکاب این جنایت زندانی شد.
 
۲. پیتر بارت و جیمز بردلی
پیتر و جیمز از استک‌پورت انگلیس هشت ساله بودند که مرتکب این قتل فجیع شدند. در سال ۱۸۶۱ جسد جرج بورگس دو ساله با تمام علائم حاکی از قتل پیدا شد. در حالی که پلیس علائم کبودی قدیمی را یافت که نشان دهنده سابقه حمله به کودک بود. چندین شاهد گفتند که جرج را آخرین بار با پیتر و جیمز دیده اند. جرج در نهایت وحشیگری و با ضرب و شتم آن دو کشته شده بود و قاتلین با فروبردن صورت جرج در یک جویِ آب نزدیک، او را غرق کرده بودند.

معروف‌ترین نوجوانان قاتلی که جنایت‌های وحشیانه مرتکب شدند

دادگاه‌ها در آن زمان کمی متفاوت بودند و ادعا کردند شیطان در جِلد دو پسر قاتل فرو رفته است و آن - شیطان - عامل اصلی جنایت است. وقتی از پسران سؤال شد با تمام جزئیات به قتل جرجِ دو ساله عتراف كردند.

۳. مایکل کارن
مایکل کارن نوجوان دیگری است که هنگام ارتکاب جرم خود ۱۴ ساله بود. در دسامبر ۱۹۹۷ مایکل مسلح به یک سلاح نیمه اتوماتیک ۲۲ کالیبر ، وارد یک راهرو در دبیرستان هیت در نزدیکی پادوکا کنتاکی شد. گروهی از دانشجویان مسیحی برای عبادت جمع شده بودند و مایکل بر روی آنها آتش گشود. از حدود چهل دانش آموز حاضر، مایکل سه دختر را کشت و پنج دانش آموز دیگر را مجروح کرد.
 

معروف‌ترین نوجوانان قاتلی که جنایت‌های وحشیانه مرتکب شدند


۴. ویلیام آلنوت
ویلیام ۱۲ ساله در سال ۱۸۴۷ مرتکب جرم خود در انگلستان شد. یک روز ویلیام به دلیل نزاع با پدربزرگش ساموئل، که به دلیل دروغ او را کتک زده بود ناراحت شد و برای انتقام از پدربزرگش نقشه کشید؛ او مقداری آرسنیک دزدید و در یک کاسه شکر ریخت و با آن مخلوط کرد. سرانجام آرسنیک ساموئل را به قتل رساند، و ویلیام دستگیر و محاکمه شد.

معروف‌ترین نوجوانان قاتلی که جنایت‌های وحشیانه مرتکب شدند

دادگاه مملو از شاهدان برای اثبات قتل بود، حتی مادرش برای شهادت علیه وی آمد و گفت كه او كودک بسیار بدی است. ویلیام به استرالیا تبعید و به حبس ابد محکوم شد. وی در هجده سالگی بر اثر سل درگذشت.

۵. ویلیام یورک
داستان ویلیام یورک در این فهرست از همه قدیمی تر است؛ او وقتی قربانی پنج ساله اش سوزان متیو را در سال ۱۷۴۸ میلادی کشت فقط ده سال داشت. داستان نشان می دهد كه ویلیام مقتول را در یک تأدیب‌خانه در ایک‌تاون، سوفولک انگلیس ملاقات كرد.

معروف‌ترین نوجوانان قاتلی که جنایت‌های وحشیانه مرتکب شدند

درگیری بین آنها اتفاق افتاد و ویلیام، سوزان را کتک زد و سوزان شروع به گریه و فرار كرد، ویلیام یک چاقو به همراه داشت، او سوزان را گرفت و دست او را برید و آنقدر چاقو را به دست او کشید که جراحت به استخوان رسید، خونریزی شدید منجر به مرگ سوزان شد. ویلیام قبل از دستگیری، جسد سوزان را دفن کرد. او محكوم به اعدام شد، اما در پایان مورد عفو قرار گرفت.

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
پناه بر خدا از این همه سنگدلی و جنایت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
3
4
تو ايران خيللي بدتر از اينهارو تو اين 41 سال داشتيم نمونه اخرش ماجراي ارمان و غزاله
اينا دم دست تره اول اينارو بزن فرارو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار