کرونا و چهره‌های سیاسی جهان
کد خبر: ۱۷۲۸۸۹
تاریخ انتشار: 2020 March 06    -    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
هیچ اقتدار و قانونی برای او معنا ندارد، به مرزها نفوذ می‌کند و دریاها و بیابان ها را می‌پیماید، رویه‌های سخت را می‌شکند و امنیت روانی مردم را به هم می‌ریزد و ترس و وحشت به آنها می‌دهد. این ویروس کرونا است. چهره‌های سیاسی نیز از کرونا متأثر شده‌اند و خبرها و نظرات آنها در رابطه با کرونا مخابره می‌شود...

توصیه عجیب اوباما درباره کرونا

توصیه عجیب اوباما درباره کرونااختصاصی«تابناک با تو»؛ هیچ اقتدار و قانونی برای او معنا ندارد، به مرزها نفوذ می‌کند و دریاها و بیابان ها را می‌پیماید، رویه‌های سخت را می‌شکند و امنیت روانی مردم را به هم می‌ریزد و ترس و وحشت به آنها می‌دهد. این ویروس کرونا است. چهره‌های سیاسی نیز از کرونا متأثر شده‌اند و خبرها و نظرات آنها در رابطه با کرونا مخابره می‌شود.

توصیه عجیب باراک اوباما: ماسک نزنید!
رئیس جمهور پیشین آمریکا روز چهارشنبه به مردم توصیه كرد كه در مورد بحران ویروس كرونا اقدامات احتیاطی منطقی انجام دهند و به آنها توصیه كرد كه قوانین شستشوی دست را اعمال كنند اما ماسک نزنند.

اوباما از طریق حساب توییتر خود گفت: ماسک‌ها را برای کارمندان پزشکی فراهم کنید، آرام باشید، به متخصصان گوش فرا دهید و از علم پیروی کنید. مردم باید اطلاعات مراکز پیشگیری از بیماری را به روز کنند و در صورت بیمار بودن در خانه هایشان بمانند.

سازمان بهداشت جهانی از کمبود ماسک، چشم‌بند و سایر مواد محافظتی که توسط کارکنان بهداشت استفاده می‌شود به دلیل افزایش تقاضا، احتکار و سوء‌مصرف هشدار داده است. تعداد کشته شدگان این ویروس در ایالات متحده در روز چهارشنبه به ۱۱ نفر رسید و تاکنون ۱۳۰ نفر به این ویروس آلوده شده اند که در بیش از ۱۲ ایالت آمریکا رؤیت شده است. قانونگذاران کنگره موافقت کردند که برای مبارزه با بیماری همه گیر بیش از ۸ میلیارد دلار اختصاص دهند.

توصیه عجیب اوباما درباره کرونا

پوتین و کرونا؛ مراقبت از پوتین استثنائی نیست!
به دلیل همه‌گیری کرونا، مقامات روسی اقدامات لازم را برای محافظت از رئیس جمهور این کشور ولادیمیر پوتین در برابر ابتلا به ویروس کشنده کرونا انجام داده‌اند. دیمیتری‌پسکوف سخنگوی کرملین در اظهاراتی به خبرنگاران از اقدامات انجام شده توسط مقامات روسیه برای محافظت از پوتین در برابر ویروس خطرناک پرده برداشت.

پسکوف گفت: تمام اقدامات مورد نیاز برای حمایت از رئیس جمهور انجام شده است و خاطرنشان کرد: این اقدامات استثنایی نیست و همه شهروندان می‌توانند از آنها برای محافظت از بیماری همه‌گیر استفاده کنند. وی افزود: پزشکان مسئول، تمام تلاش لازم را برای جلوگیری از نفوذ ویروس کرونا در محیط رئیس جمهور انجام می‌دهند. سخنگوی ریاست جمهوری روسیه درباره ماهیّت این اقدامات توضیح داد كه: صحبت در واقع در مورد اقدامات بهداشتی پیشگیرانه عمومی است كه همه شهروندان فدراسیون روسیه می توانند انجام دهند.

پسکوف فراموش نکرد که یادآوری کند که پایتخت مسکو تاکنون شاهد هیچ مورد در شیوع ویروس کرونا نبوده، این ویروس از دسامبر گذشته در چین شروع به گسترش کرد و جان هزاران نفر را گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار