آغاز ضدعفونی بازار تهران در پی شیوع کرونا
کد خبر: ۱۷۲۸۴۰
تاریخ انتشار: 2020 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
شهردار منطقه ۱۲ از آغاز ضدعفونی کردن بازار بزرگ تهران در راستای کنترل شیوع کرونا ویروس خبر داد.

علی محمد سعادتی در گفت‌وگویی با اعلام خبر ضدعفونی کردن معابر بازار بزرگ تهران گفت: با همکاری سازمان آتش نشانی و تفاهم فی مابین مقرر شد که محدوده بازار تهران اعم از محدوده های پیاده و پرتردد ضدعفونی شود.

وی با بیان اینکه خیابان ۱۵ خرداد، گلوبندک، سیروس، پامنار، برلن و .... که این روزها به دلیل قرار گرفتن در آستانه سال نو پرتراکم است ضدعفونی می شود گفت: البته گروه های جهادی و بسیج نیز به کمک شهرداری آمده و مقرر شده که اقدام مهم ضدعفونی کردن معابر به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

سعادتی با بیان اینکه در پی شیوع کرونا در تهران مراجعه به بازار تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شده اما هنوز هم شاهد تردد وسیع مردم و فعالیت کسبه هستیم، افزود: براساس تفاهم انجام شده مقرر شد که سازمان آتش نشانی به دلیل داشتن تجهیزات و دستگاه های پرقدرت با ابعاد زیاد در معابر اصلی حضور داشته باشد و عوامل شهرداری منطقه ۱۲ نیز در محوری درجه دو اقدام به ضدعفونی کنند.

شهردار منطقه ۱۲ در پاسخ به این سوال آیا در این طرح پاساز و مراکز خرید در بازار نیز ضدعفونی می شوند یا نه گفت: اولویت اول ما ضدعفونی کردن محدوده ها و معابر عمومی است اما اگر هیات امنای مراکز خرید درخواست داشته باشند حتما نسبت به این مهم اقدام خواهیم کرد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار