عکس‌های جدید نیکلاس کیج بعد از طلاق جنجالی
کد خبر: ۱۷۲۸۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
این‌بازیگر ۵۶ ساله در فرودگاه همراه نامزد جدیدش خانم ریکوشیباتا دیده‌می‌شود. کیج در دستانش یک عروسک نهنگ سفید محبوب دارد. بدون شک سفر به آتلانتا و دیدن از آکواریوم جورجیا در خرید این نهنگ سفید بی‌تأثیر نبوده‌است. نیکولاس کیج ستاره فیلم Face Off سعی داشته با انتخاب پوشش...

نیکلاس کیج با یک نهنگ سفید در فرودگاه

نیکلاس کیج با یک نهنگ سفید در فرودگاهاختصاصی«تابناک با تو»؛ عکس‌های جدیدی از نیکلاس‌کیج در فرودگاه جان‌اف‌کندی نیویورک در روز جمعه ثبت‌شده ‌است.

این‌بازیگر ۵۶ ساله در فرودگاه همراه نامزد جدیدش خانم ریکوشیباتا دیده‌می‌شود. کیج در دستانش یک عروسک نهنگ سفید محبوب دارد. بدون شک سفر به آتلانتا و دیدن از آکواریوم جورجیا در خرید این نهنگ سفید بی‌تأثیر نبوده‌است.

نیکلاس کیج با یک نهنگ سفید در فرودگاه

نیکولاس کیج ستاره فیلم Face Off سعی داشته با انتخاب پوشش خاص و منحصر به فردش خود را از دید طرفدارانش پنهان کند؛ اما به نظر می‌رسد عینک آفتابی بزرگ، کفش سیاه، کلاه تگزاسی معروف، لباس خاکستری و... هیچکدام نتوانسته‌اند باعث شوند تا او به چشم نیاید.

نیکلاس‌کیج این‌ماه به آتلانتا رفته‌بود تا در جدیدترین فیلم خود به نام Wally's Wonderland که در ژانر وحشت می‌باشد به ایفای نقش بپردازد.

نیکلاس کیج با یک نهنگ سفید در فرودگاه

نیکلاس کیج چندماه پیش در یک اقدام جنجالی، فقط چهار روز پس از ازدواج در لاس‌وگاس به دادگاه مراجعه و درخواست فسخ ازدواج و جدایی کرد.  او در توجیه این کار گفت که هنگام ازدواج با اریکا کویکا در لاس‌وگاس آنقدر مشروبات الکلی مصرف کرده بود که تقریبا هوشیاری نداشت. 

به این ترتیب چهارمین ازدواج نیکلاس کیج خیلی زود به پایان رسید. کیج پیش از این ازدواج جنجالی، زندگی مشترک پاتریشیا آرکت، لیزا ماری‌ پریسلی و آلیس کیم تجربه کرده بود که همه آن‌ها پس از چند سال به طلاق ختم شد. 

نیکلاس کیج با یک نهنگ سفید در فرودگاه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
3
1
واقعا ویروس کرونا باعث نامزد قحطی شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
5
به من چه، به تو چه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار