تصمیم غافلگیر‌کننده کودک توانخواهی که معروف شد
کد خبر: ۱۷۲۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 04    -    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کادین بیلز کودک توانخواهی است که از کوتولگی رنج می‌برد و پس از اینکه مادرش اقدام به مبارزه علیه زورگویی کرد به یک ترند جهانی تبدیل شد. ماجرا با ویدئویی آغاز شد که در سراسر جهان بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد و در آن کودک نه ساله استرالیایی پس از قرار گرفتن در معرض قلدری در مدرسه به خاطر کوتوله بودن، با گریه از میل خود برای خودکشی و مرگ می‌گفت.

تصمیم غافلگیر‌کننده کودک قربانی قلدری و آزار و اذیت

تصمیم غافلگیر‌کننده کودک قربانی قلدری و آزار و اذیتاختصاصی«تابناک با تو»؛ خانواده پسر استرالیایی، کادین‌بیلز که به قربانی زورگویی معروف شده‌است، سفر به دیزنی‌لند را رد کردند و قول دادند و مبلغ هفتصدهزار دلار جمع‌آوری شده برای پسرشان را به انجمن‌های خیریه اهدا کنند.

کادین بیلز کودک توانخواهی است که از کوتاه قدی مادرزادی (آکندروپلازیا) رنج می‌برد و پس از اینکه مادرش با انتشار فیلم او، اقدام به مبارزه علیه زورگویی کرد به یک ترند جهانی تبدیل شد.

ماجرا با ویدئویی آغاز شد که در سراسر جهان بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد و در آن کودک نه ساله استرالیایی پس از قرار گرفتن در معرض قلدری در مدرسه به خاطر کوتوله بودن، با گریه از میل خود برای خودکشی و مرگ می‌گفت.

تصمیم غافلگیر‌کننده کودک قربانی قلدری و آزار و اذیت

کاربران اینترنت با حمایت اخلاقی و مادی به این ویدئو پاسخ دادند و یکی از آنها پیشنهاد جمع آوری پول و کمک به کودک برای رفتن به دیزنی‌لند را مطرح‌کرد. کمدین آمریکایی برَد ویلیامز که خود نیز از کوتولگی رنج می‌برد از این دعوت حمایت کرد. بیش از ۲۰ هزار اهدا کننده در سراسر جهان برای حمایت از خانواده بیلز ۷۲۳ هزار دلار اهدا کردند که ۴۷۴ هزار دلار آن از ایالات متحده آمریکا جمع آوری شد.

تصمیم غافلگیر‌کننده کودک قربانی قلدری و آزار و اذیت

«فقط می‌خوام همین الآن بمیرم»

اما موضوعی که همه را شگفت زده کرد این بود که خانواده بیلز سفر تفریحی به دیزنی‌لند را رد کردند و نیز ترجیح دادند پول جمع‌آوری شده را به انجمن‌های خیریه‌ای که با قلدری و خودکشی مبارزه می‌کنند اهدا نمایند.

خانواده کادین در پاسخ به عدم پذیرش کمک مالی گفتند ما می‌خواهیم مشکل را ریشه‌ای حل کنیم تا آدم ها به تفاوت های هم احترام بگذارند، و دیگر شاهد قلدری و آزار و اذیت‌های این چنینی نباشیم،... ما باید مشکل افرادی را حل کنیم که مثل کادین در حال رنج بردن هستند اما برای گفتن آن، صدایی ندارند.

تصمیم غافلگیر‌کننده کودک قربانی قلدری و آزار و اذیت

مادر کادین با انتشار فیلم گریه پسرش: او به خاطر آزار و اذیت همکلاسی‌هاش هر روز خودکشی می کنه و طعنه‌ها و مسخره کردن‌ها همچین تأثیری روی یک کودک نه ساله داره!

خانواده بیلز در جستجوی انجمن‌های خیریه هستند تا این مبالغ را به آنها ببخشند و این طور که پیداست آن را به مؤسسه آگاهی‌بخشی درباره کوتولگی در استرالیا خواهند داد.

از زمان انتشار فیلم بیلز بیشتر مردم سعی در نشان دادن پشتیبانی از پسربچه داشته اند. بیلز چندین دعوت‌نامه برای حضور در رویدادهای سرگرمی دریافت کرده است از جمله: دعوت نامه مسابقه بسکتبال در لیگ آمریکا، همچنین سالن‌های زیبایی در استرالیا برای دریافت مدل موی جدید و رایگان. وی همچنین مورد حمایت بسیاری از هنرمندان از جمله بازیگر استرالیایی هیوجکمن قرار گرفت؛ جکمن کلیپ ویدیوی کوتاهی را منتشر کرد که در آن از بیلز و مبارزه با قلدری حمایت کرد.

تصمیم غافلگیر‌کننده کودک قربانی قلدری و آزار و اذیت

 

تصمیم غافلگیر‌کننده کودک قربانی قلدری و آزار و اذیت

 

تصمیم غافلگیر‌کننده کودک قربانی قلدری و آزار و اذیت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
4
ناراحت کننده بود، امیدوارم خداوند کمک کنه مشکلش برطرف شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار