فال روزانه 98/12/11
کد خبر: ۱۷۲۴۳۳
تاریخ انتشار: 2020 March 01    -    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان ماجراجویی هستید و انگیزه‌های زیادی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در زندگی دارید، امسال سال شما است چرا که فرصت‌های زیادی برای ماجراجویی پیدا می‌کنید و با فرصت‌های چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. این موقعیت‌ها آسان به موفقیت تبدیل نمی‌شود، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که روحیه شکست‌ناپذیر شما به کمک‌تان می‌آيد و مشکلات را در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، یکی پس از دیگری از سر راه بر می‌دارید. در سال‌های که تاکنون زنگی کرده‌اید تجربه‌های زیادی را به کوله‌بار زندگی‌تان اضافه نموده‌اید، سالی که با تولدتان شروع می‌شود، بهترین زمان برای استفاده از این تجربه‌ها است. در نتیجه این تجربه‌ها را به چراغ راه‌تان تبدیل کنید و شرایط را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر مهیا سازید. فصل بهار سالی که از راه می‌رسد را با آرامش و صفا به پایان برسانید، چرا که در تابستان سال آینده کارهای شما اوج می‌گیرد و باید وقت بیشتری را به کار و تلاش اختصاص دهید. سایه همای سعادت در ماه‌های مهر و آبان سال آینده بر سر شما می‌افتد و در این ماه‌ها اگر دست به خاک بزنید طلا خواهد شد، این فرصت را به فال نیک بگیرید و شرایط را برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان آماده کنید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، بیشتر از همیشه با خودتان صادق باشید و به خاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد. سال تولدتان را به گونه‌ای به پایان برسانید که خاطره‌های خوش این سال، هرگز از ذهن شما فراموش نشود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احساس کسالت و بیماری دارید، اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که این احساس گذرا است و در ادامه روز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید. برنامه دارید تا به همراه اعضای خانواده گشتی در بازار و خیابان بزنید، این برنامه را حتما عملی کنید و لحظه‌های خوشی را در کنار اهل منزل سپری نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با مشکل مالی روبرو خواهید شد و به تنهایی کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالی‌تان را بهبود بخشید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. عشق دلداری را در سینه دارید و امروز می‌خواهید عشق سوزان خود را با معشوق درمیان بگذارید و سِر عشق را برملا کنید. اما روز خوبی را برای این کار انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید پاسخ منفی از معشوق دریافت کنید، امروز قید ابراز عشق را بزنید و این پیشنهاد را به آینده موکول نمایید. امروز یکی از عزیزان‌ شما در منزل زمینه ناراحتی و دلخوری شما را فراهم می‌کند، از این رفتار چیزی به دل نگیرید و مطمئن باشید که این فرد در اولین فرصت برای این رفتار ناپسند از شما عذرخواهی خواهد کرد. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام این کار، یک‌بار دیگر تمام جوانب آن را بررسی نمایید و این کار را به گونه‌ای انجام دهید که مو لای درز کارهای شما نرود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار پرکاری در پیش‌رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. اوضاع مالی خوبی دارید و از مال دنیا بی‌نیاز هستید، اما به خاطر داشته باشید که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و برای اینکه ثبات مالی‌تان را در آینده تضمین کنید، از امروز پولی کنار بگذارید و همیشه به فکر روز مبادا باشید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیاندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اتفاق ناخوشایندی برای شما خواهد افتاد، اما این اتفاق چندان مهم نیست و ضرری هنگفتی متحمل نخواهید شد، در نتیجه اجازه ندهید این اتفاق ناخوشایند روز شما را خراب کند و تا جایی که می‌توانید روحیه‌تان را حفظ کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. انسان خسیسی هستید و حرص مال دنیا را می‌زنید، این روحیه به غیر از ناراحتی برای شما و اطرافیان چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که خساست را کنار بگذارید و با گشاده‌دستی و دست‌دلبازی به اطرافیان ثابت کنید که مال دنیا اهمیتی برای شما ندارد. امروز با فرد سرشناس و مهمی ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و صحبت‌هایی که این فرد با شما درمیان می‌گذارد را آویزه گوش کنید. علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده تا ثابت کند که از همیشه بیشتر شما را دوست دارد. امروز فکر منفی و نگران‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند، اما این فکر پایه و اساسی ندارد و بهتر است به جای فکر کردن به چیزهای منفی، روحیه‌ای مثبت‌گرا در پیش بگیرید و همیشه نیمه پر لیوان را ببینید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک دارید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. امروز سرتان به انجام کار غیرضروری بند می‌شود و مدت زیادی از وقت خود را به کارهای بیهوده اختصاص خواهید داد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که وقت با ارزش شما برای انجام کارهای بیهوده تلف نشود.‍

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. امروز کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما بهتر است تمام این پول را به زخم‌های زندگی‌تان نزنید و قسمتی از آن را به کارهای نیک و انسان‌دوستانه اختصاص دهید و به لحاظ ذهنی و فکری آرامش پیدا کنید. مدتی است که قصد خرید کالایی گران‌بها برای منزل دارید، اما تاکنون دست نگه‌داشته‌اید و برای خرید این کالا مردد هستید، امروز زمان مناسبی برای خرید به نظر می‌رسد و مطمئن باشید که از خرید این کالا هرگز پشیمان نخواهید شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید به شما محبت خواهد کرد. اهل وقت‌گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید. زندگی را به خودتان سخت ‌گرفته‌اید و همیشه عبوس و عصبانی هستید، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و با کنار گذاشتن بداخلاقی و کج‌خلقی، زندگی را به کام خودتان و اطرافیان شیرین کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را در پیش گرفته‌اید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. امروز یکی از دوستان قدیمی با شما تماس می‌گیرد و درخواست کمک مالی دارد، به رغم اینکه دوست دارید به این فرد کمک کنید، بهتر است که این کار را انجام ندهید چرا که کمک مالی به ایشان، در آینده شما را به لحاظ مالی در مضیقه قرار خواهد داد. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت نگرانی شما را به دنبال دارد، اما اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده شما را بیش‌ازحد نگران کند و امروز به هر قیمتی که شده کارها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. امروز به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک‌تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درون‌تان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. به رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان مشکوک شده‌اید و تمام رفتارهای ایشان را زیرنظر دارید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و در کنار هم چاره‌ای برای این وضعیت بردارید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. امروز یکی از دوستان که دل‌تان حسابی برای او تنگ شده، به دیدارتان می‌آید و دلتنگی‌تان را خاتمه می‌دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen


دی
اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید، امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پول‌تان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد. احساس مسئولیت زیادی دارید و همیشه نگران وضعیت اعضای خانواده هستید، این رویکرد نگرانی‌های زیادی را برای شما به دنبال دارد و باعث شده تا همیشه مضطرب و آشفته باشید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و قبل از اینکه نگرانی‌ بیش‌از‌حد کار شما را به بستر بیماری بکشاند، این روحیه را کنار بگذارید و مطمئن باشید هیچ خطری اعضای خانواده را تهدید نمی‌کند. دست گشاده‌ای ندارید و اهل کمک به دیگران نیستید، این رویکرد باعث شده تا اطرافیان نیز تمایلی برای کمک به شما نداشته باشند و همیشه برای حل مشکلات شما را دست‌تنها بگذارند. چنین وضعیتی اصلا به نفع شما نیست و از امروز گشاده‌دستی پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که در زندگی از هر دستی که بدهید، از همان دست باز پس خواهید گرفت. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید و به ایشان ثابت نمایید که کسی حق ندارد با آبروی شما بازی کند. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد، سریع‌‌تر از چیزی که انتظار دارید روز سپری خواهد شد. در نتیجه امروز بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. فردی قصد ایجاد اختلاف و جدایی میان شما و همسر زندگی‌تان را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خود برسد و امروز حق این فرد را کف دستش بگذارید. مدتی است که وقتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی سپری نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی فراهم می‌شود تا فرصتی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان کینه‌جویی هستید و اجازه داده‌اید نفرت و تنفر جای عشق و محبت را در دل شما بگیرد، ادامه این رویکرد شما را به فرد انتقام‌جویی تبدیل خواهد کرد و کسی به نشست‌‌و‌برخاست با شما علاقه نشان نخواهد داد، در نتیجه از امروز کینه‌جویی را کنار بگذارید و اجازه دهید عشق و محبت، جای کینه و نفرت را در دل شما پر کند. امروز یکی از بزرگان فامیل از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پند و اندرزهای باارزشی را در اختیارتان قرار می‌دهد، این پند‌ها را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید که این نصیحت‌ها در آینده گره بزرگی از مشکلات شما را باز خواهد کرد. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. امروز از آن روزها است که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصتی فراغتی برای بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبرو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیاندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان به حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشد و روز را بدون ولخرجی و خرید‌های غیرضروری به پایان برسانید. احتمال مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد، در این مشاجره دخالت نکنید و مطمئن باشید که اهل منزل راه مناسبی را برای برقراری صلح و صفا پیدا خواهند کرد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. فرصتی برای شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و با شرکت در کارهای خیر، به لحاظ ذهنی به آرامش برسید.

برچسب ها: فال روزانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار