جواهرات زیبا با سنگ سیترین
کد خبر: ۱۷۲۴۱۲
تاریخ انتشار: 2020 March 01    -    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
سنگ سیترین (به انگلیسی: Citrine) با فرمول شیمیایی SiO2 از مجموعه کانی هاست و خواص فیزیکی و شیمیایی این کانی مشابه کوارتز است نام آن از از واژه فرانسوی به معنی لیموئی گرفته شده‌است. سیترین در رنگ‌های زرد تا نارنجی مایل به قهوه ای و به صورت کریستالی تا خوشه ای یافت می‌شود. از جمله زیباترین جواهراتی که می‌تواند در هر فصلی زیبایی منحصر به فردی به شما ببخشد سنگ‌های سیترین است، در این گزارش جذاب‌ترین جواهرات با سنگ‌های سیترین را خواهید دید:..

جواهرات زیبا با سنگ سیتریناختصاصی«تابناک با تو»؛ سنگ سیترین (به انگلیسی: Citrine) با فرمول شیمیایی SiO2 از مجموعه کانی هاست و خواص فیزیکی و شیمیایی این کانی مشابه کوارتز است نام آن از از واژه فرانسوی به معنی لیموئی گرفته شده‌است. سیترین در رنگ‌های زرد تا نارنجی مایل به قهوه ای و به صورت کریستالی تا خوشه ای یافت می‌شود. از جمله زیباترین جواهراتی که می‌تواند در هر فصلی زیبایی منحصر به فردی به شما ببخشد سنگ‌های سیترین است، در این گزارش جذاب‌ترین جواهرات با سنگ‌های سیترین را خواهید دید:

۱. گوشواره‌های Chaumet: از برند Chaumet گوشواره‌های طلای سفید زنانه و ظریف را برگزیده‌ایم که با الماس سفید و سنگ سیترین درشت در وسط آن متمایز گشته‌است.

جواهرات زیبا با سنگ سیترین

۲. انگشتر پیاژه: از برند پیاژه برای انگشتر زرد با سنگ سیترین را برگزیده‌‌ایم که با کوارتز و الماس سفید متمایز شده‌است.

جواهرات زیبا با سنگ سیترین

۳. زنجیر طلای سوزان کالان Suzanne Kalan با سنگ سیترین.

جواهرات زیبا با سنگ سیترین

۴. دستبند اپولیتا: از برند Ippolita دستبند طلای سفید مدرن با سنگ سیترین را می‌بینید که با شکل قلب و از الماس سفید و مروارید حاصل شده‌است.

جواهرات زیبا با سنگ سیترین

۵. گوشواره‌های بوچرون: از برند بوچرون گوشواره‌های طلایی سفید ایده‌آل با سنگ الماس و سنگ سیترین را می‌بینید.

جواهرات زیبا با سنگ سیترین
 

۶. انگشتری از جاکوب اند کو Jacob & Co انگشتر طلا با الماس سفید و سنگ سیترین.

جواهرات زیبا با سنگ سیترین

۷. النگوی لورین‌شوارتز Lorraine Schwartz، با طلای سفید با سنگ سیترین و الماس‌سفید را می‌بینید.

جواهرات زیبا با سنگ سیترین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار