۴۳ فرد مشکوک به کرونا در کرمانشاه بستری هستند
کد خبر: ۱۷۲۳۳۵
تاریخ انتشار: 2020 February 29    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد که هم اکنون 43 نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند .

محمد ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در کرمانشاه راه اندازی شده و تاکنون 43 نفر مشکوک به کرونا در کرمانشاه بستری شده است .

وی با بیان اینکه پیش از این از این نمونه ها برای آزمایش به تهران ارسال می شد، افزود : از اول اسفند ماه تاکنون 787 نمونه آزمایش کرونا به تهران ارسال شده است که 750 مورد آنها منفی و مابقی آنفلوآنزا بوده اند .

وی باضافه کرد: تاکنون 2 مورد مثبت بیماری کرونا در استان ثبت رسیده است، 16 نمونه آزمایش دیگر نیز در تهران باقی مانده اند که منتظر پاسخ آنها هستیم .

شکیبا گفت: بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان، بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و مابقی نیز در دیگر بیمارستان های استان بستری هستند .

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه نمونه های استان های همجوار نیز برای تشخیص به کرمانشاه فرستاده می شوند، گفت : 2 دستگاه مخصوص تشخیص بیماری در استان وجود دارد و کیت های مخصوص آزمایش نیز به استان آورده شده که به زودی کیت های جدید نیز وارد کرمانشاه خواهد شد .

ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار