فردا؛ اعلام کاهش ساعات کاری ادارات تهران
کد خبر: ۱۷۲۳۰۲
تاریخ انتشار: 2020 February 28    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
مدیرکل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری تهران از احتمال برگزاری جلسه درخصوص کاهش ساعات اداری در استان تهران برای فردا خبر داد و گفت: در حال حاضر کاهش ساعات کاری ادارات مطرح است، نه تعطیلی.

امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران در گفت‌وگویی اظهار داشت: مقرر شده است تصمیم گیری در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران فردا در جلسه‌ای با حضور نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در امور استان‌ها برگزار شود که به محض اتمام جلسه مصوبات آن از طریق رسانه‌ها در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.

وی درباره تعطیلی ادارات در استان تهران نیز بیان کرد: فعلا بحث تعطیلی در دستور نیست و آنچه که به احتمال قوی فردا برای آن تصمیم‌گیری خواهد شد مربوط به کاهش ساعت اداری در این استان است.

بابایی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: فردا با حضور آقای دکتر زالی و استاندار تهران برنامه تهران 20 به روی آنتن تلویزیون می‌رود که مصوبات این جلسه به استحضار همگان خواهد رسید.

پیش از این کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت از تصمیم گیری در خصوص کاهش ساعات ادارات در استان‌ها با نظر استانداری‌ها و ستاد مبارزه با کرونا در هر استان خبر داده بود.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار