فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۷۲۲۲۶
تاریخ انتشار: 2020 February 28    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌هایی که تاکنون پشت‌ سر گذاشته‌اید مهارت‌های زیادی فرا نگرفته‌اید و اجازه داده‌اید سال‌های زندگی‌تان یکی‌پس‌ازدیگری بدون دستاورد مهمی از پیش‌ چشم‌تان گذر کند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌‌اید فرصت‌های زیادی برای کسب مهارت‌های بیشتر پیدا خواهید کرد، این فرصت‌ها را به فال نیک بگیرید و با فراگیری این مهارت‌‌ها، یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. کار بسیار مهمی را آغاز کرده‌اید، اما این کار را به پایان نرسانده‌اید و نگرانی‌های زیادی برای انجام‌ ندادن این کار دارید. در سالی که با تولدتان شروع می‌شود فرصتی پیدا خواهید کرد تا این کار ناتمام را به پایان برسانید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کار نیمه‌تمام، توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. در سال تولدتان تغییرات زیادی را برای بهینه‌سازی توانایی‌های فردی باید انجام دهید، در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم سنگ سنگین برندارید و ابتدا سراغ تغییرات کوچک بروید و سلانه‌سلانه خودتان را برای تغییرات مهم آماده کنید. تلاش و کوشش را با آغاز سال تولدتان شروع کنید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید، زحمت‌هایی که در سال تولدتان می‌کشید در ماه تیر سال آینده به بار می‌نشیند و در این ماه فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و تا می‌توانید تفریح کنید. در ماه مهر سال آینده به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد، دوستان و اطرافیان را در شادی این موفقیت شریک کنید و لحظه‌های خوشی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. در سالی که با تولدتان شروع می‌شود ممکن است در نگاه اول سختی‌های بیشتری نسبت به دیگر سال‌‌های زندگی‌تان پیش‌روی شما قرار بگیرد، اما رنج تحمل این سختی‌ها را به جان بخرید و مطمئن باشید تلاشی که می‌کنید بدون پاداش نخواهد بود و این سال را به الگویی از تلاش و موفقیت در میان سال‌های زندگی‌‌تان تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و به لحاظ فکری و ذهنی،‌ حسابی نگران هستید. اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و در اولین فرصت پای صحبت فردی که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید بنشینید و با گفتگو‌ با این فرد، بار غصه‌های‌تان را زمین بگذارید و آرامش پیدا کنید. مدت زیادی است که قصد خرید کالایی نسبتاً گران‌قیمت را دارید اما پول مناسب به دست‌تان نمی‌رسد و خرید این کالا تاکنون به تعویق افتاده است، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و زمینه خرید کالای موردنظرتان فراهم می‌شود، این خرید را هرچه سریع‌تر انجام دهید و مطمئن باشید از خرید این کالا پشیمان نخواهید شد. اتفاق مهمی در میان اعضای خانواده افتاده و این اتفاق ربط مستقیمی به شما دارد، در نتیجه فرصتی را برای مشورت با اعضای منزل کنار بگذارید و به همراه اعضای خانواده فکری برای این اتفاق مهم بردارید. فردی در محل‌کار یا همسایگی‌تان بد شما را می‌خواهد و نقشه‌های شومی برای بردن آبروی شما در سر دارد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود و نقشه‌هایش نقش بر آب خواهد شد. امروز تا به خودتان بیایید و چشم به هم بزنید، سپری می‌شود، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید سرتان به کارهای معمولی و پیش‌پاافتاده بند شود. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه عاشق‌تان است و شما را از هر فرد دیگری در این دنیا بیشتر دوست دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به جای اینکه به آینده فکر کنید و با امید و آرزو به استقبال زندگی بروید، همیشه به گذشته فکر می‌کنید و با بزرگ‌نمایی اشتباهات گذشته، افسوس می‌خورید و زندگی را به خودتان سخت‌ گرفته‌اید، به همین دلیل روز را با افسردگی و بی‌حوصلگی آغاز کرده‌اید و اصلاً حال خوبی ندارید، اجازه ندهید امروز را با این روحیه به پایان برسانید به جای فکر به اشتباهات گذشته، به آینده‌ و کارهای مهمی که در پیش‌رو دارید فکر کنید و با انرژی و نشاط زندگی را در پیش بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش‌ دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما این پول را باید خرج هزینه‌های زندگی کنید و چیزی از آن برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و انجام ندادن این کارها، به لحاظ فکری، ذهن شما را آشفته کرده و نگران و مضطرب هستید، امروز زمان فراغتی پیدا می‌کنید تا کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید. این موقعیت را به فال‌نیک بگیرید و به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد کاری را به فردا موکول نکنید. امروز چشم‌تان به جمال محبوبی می‌افتد و در اولین نگاه به وی دل خواهید باخت، اما این عشق به‌غیر از هجران و جدایی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت و بهتر است عطای چنین عشقی را به لقایش ببخشید. برنامه‌ای جدید برای کار و پیشرفت دارید، امروز زمان مناسبی است که این برنامه را با یکی از دوستان‌تان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد در میان بگذارید و شرایط اجرای این برنامه را مهیا سازید. اهمیتی به انجام کارهای خانه نمی‌دهید و این رفتار زمینه دلخوری اهل منزل را از شما فراهم کرده است. ادامه چنین رویکردی اصلاً به صلاح شما نیست و مشارکت بیشتری در کارهای خانه داشته باشید و به اهل منزل ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل رسیدگی به خودتان نیستید و این وضعیت باعث شده تا امروز حسابی بی‌حوصله و ناراحت باشید، ادامه این رفتار به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که فرصتی را برای انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید و در کنار کارهای روزانه، وقتی را برای رسیدگی به خودتان کنار بگذارید. مدتی است که پولی به کسی قرض داده‌اید، اما فردی که پول به ایشان قرض داده‌اید تاکنون برنامه‌ای برای پرداخت پول شما نداشته است، امروز ورق بر می‌گردد و این فرد دِین خود را به شما ادا می‌کند و وضعیت شما به لحاظ مالی بهبود پیدا می‌کند. مدتی است که دستی به سروروی منزل نکشیده‌اید و این وضعیت باعث شده تا خانه‌و‌زندگی‌تان وضعیت مناسبی نداشته باشد، امروز زمان خوبی است که دستی به سرووضع خانه بکشید و به اهل منزل ثابت کنید که اهمیت زیادی به وضعیت زندگی‌تان می‌دهید. عشق بی‌چون‌و‌چرایی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و ایشان را از صمیم قلب دوست دارید، این محبت را پیش خود نگذارید و امروز محبت بی‌پایان خود را نثار عشق‌زندگی‌تان کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخاوتمندی هستید و اطرافیان غیر از خوبی، از شما چیزی ندیده‌اند، این روحیه امروز به کمک‌تان می‌آید و دوستان و آشنایانی که قبلاً به آنها کمک کرده‌اید، امروز به یاری‌تان می‌شتابند و مشکلی که با آن روبرو شده‌اید را حل می‌کنند. امروز به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان قرار است برای خرید بیرون از منزل بروید و کالایی را خریداری کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و در کنار خرید و گشت‌و‌گذار در کوچه و خیابان، لحظه‌های خوشی را به همراه عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل آن‌گونه که انتظار دارید رفتار نمی‌کنند و این وضعیت زمینه دلخوری شما را از اطرافیان فراهم کرده است. بیش‌از‌حد به اطرافیان سخت‌نگیرید و اجازه دهید رفتاری مطابق با میل خودشان داشته باشند و به استقلال فکری اطرافیان احترام بگذارید. امروز ایده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و این ایده در نگاه اول وسوسه‌برانگیز و سودآور به نظر می‌رسد، اما ایده‌ای که امروز به فکرتان رسیده به غیر از ضرر و شکست چیزی به دنبال ندارد و بهتر است به جای دنبال کردن ایده‌های پوچ و توخالی، نگاهی جدی‌تر به زندگی داشته باشید. علاقه‌ زیادی به حضور در جمع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در میان دوستان و آشنایان پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان را ندارید و بی‌مهابا خرج می‌کنید،‌ امروز این روحیه کار دست شما خواهد داد و احتمال‌ دارد مبلغ گزافی را خرج خرید‌های غیرضروری کنید. در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید و روز را بدون هیچ‌گونه ولخرجی به پایان برسانید. به مشکلی برخورد کرد‌ه‌اید و هر کاری که می‌کنید راهی برای حل این مشکل به ذهن‌تان خطور نمی‌کند، این مشکل را با یکی از اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد درمیان بگذارید و مطمئن باشید ایشان بهترین راه‌حل برای حل این مشکل را پیش‌پای شما قرار می‌دهند. امروز احتمال زیادی وجود دارد که چشم‌تان به جمال محبوبی روشن شود و به دام عشق بیافتید، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف خواهید بود. توانایی و مهارت‌های زیادی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با فراگیری مهارت‌های جدید، توانایی‌های‌تان را افزایش دهید و درهای بیشتری از موفقیت و پیشرفت را به روی خود باز کنید. نگرانی‌های زیادی در زندگی دارید و اضطراب و افسردگی خواب راحت را از چشمان شما ربوده است، ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و با شرکت در کارهای مذهبی و نیکوکارانه، نگرانی‌ها را فراموش کنید و به آرامش برسید. اهمیتی به وقت و زمان نمی‌دهید و اجازه داده‌اید لحظه‌های زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما عبور کند. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به فردی بی‌مسئولیت تبدیل کند، ارزش بیشتری برای وقت و زمان خود قائل شوید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.

فـال روزانـه - Daily Omen

هزارویک فکر نگران‌کننده در ذهن شما می‌چرخد و این افکار، جلوی فکر کردن به موفقیت‌ها را گرفته و توانایی‌های لازم برای نشان دادن مهارت‌های‌تان را ندارید، امروز زمان مناسبی است که جلوی این رویکرد را بگیرید و به جای فکر کردن به افکار نگران‌کننده، ذهن خود را به موفقیت بیشتر و پیشرفت متمرکز کنید. به لحاظ مالی وضعیت باثباتی دارید و مشکل مالی در کمین شما نیست، این وضعیت را مغتنم بدانید و امروز مقداری از ثروت خود را در مکانی پس‌انداز کنید و به فکر روز مبادا باشید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان از دنده چپ بلند شده و سر ناسازگاری با شما دارد، در چنین شرایطی بیش‌از‌حد سربه‌سر عشق‌زندگی‌تان نگذارید و اجازه دهید گذر زمان این روحیه عشق‌زندگی‌تان را بهبود بخشد. امروز به خودتان وعده‌ داده‌اید که فرصتی را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید، اما کارهای ناتمام زیادی دارید و مجبور می‌شوید وقت خود را به انجام کارهای عقب‌افتاده صرف کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با کسالت و خستگی آغاز کرده‌اید و حس‌و‌حال بلندشدن از رختخواب را نداشته‌اید، از آنجایی که کار چندانی ندارید، نیازی نیست روز را به خودتان سخت بگیرید و امروز تا می‌توانید استراحت کنید. فردی که آشنایی کافی از ایشان ندارید امروز به شما پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی می‌دهد، اما اجرای این پیشنهاد اصلاً به صلاح شما نیست و به هر ترتیبی که می‌توانید از اجرای این پیشنهاد وسوسه‌برانگیز شانه خالی کنید. مدت زیادی است که به دوستان و آشنایان قدیمی سر نزده‌اید و خبری از آنها ندارید، امروز بهترین زمان برای تجدید دیدار با رفقای قدیمی است، در نتیجه به دیدار دوستان و آشنایان قدیمی بروید و دیدارها را تازه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه خاصی برای‌تان تدارک دیده و با تقدیم‌ هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که همیشه به فکرتان است. کار ناشایستی انجام داده‌اید و آشنایان یا اعضای منزل از این کار ناپسند حسابی ناراحت شده‌اند، اما به‌رغم ناراحتی آشنایان، مسئولیت عواقب انجام این کار ناپسند را بر عهده نمی‌گیرید و این وضعیت ناراحتی اطرافیان را بیشتر کرده است. امروز زمان مناسبی است که به این وضعیت خاتمه دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. هوش سرشاری دارید، اما از این هوش برای پیشرفت در کارها بهره نمی‌گیرید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ کاری دستاورد چندانی نداشته باشید، ادمه این وضعیت اصلاً به نفع شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که رویکردی هوشمندانه را در پیش بگیرید و همیشه به فکر رو‌ش‌های جدیدی برای انجام کارها باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انگیزه‌ای برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت ندارید و به‌رغم اینکه توانایی‌های سرشاری دارید، امیدتان را از دست داده‌اید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و امروز دست از سازمخالف زدن بردارید و به جای درنظرگرفتن جنبه‌های منفی زندگی، به قسمت‌های مثبت زندگی نگاه کنید و تا زمانی که به موفقیت نرسیده‌اید، لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر ندارید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پول مورد نیاز این فرد را با کمال‌‌میل در اختیار او قرار دهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، این فرد قرض خود را به شما بازپس خواهد داد. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، نفت به آتش این مشاجره نریزید و تا جایی که از دست‌تان بر می‌آید این مشاجره را ختم به خیر کنید. سفری در پیش دارید و به رغم اینکه مشکلاتی در این سفر سر راه شما قرار می‌گیرد، بارتان را ببندید و آهنگ‌سفر کنید و مطمئن باشید که از این سفر دست‌ خالی باز نمی‌گردید و دستاوردهای چشمگیری را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه خواهید کرد. مدت زیادی است که چیز باارزشی را گم کرده‌اید و هرچقدر که دنبال آن گشته‌اید پیدا نشده، امروز بخت با شما یار است چرا که به صورت کاملاً اتفاقی این چیز باارزش را پیدا خواهید کرد. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و وجودتان لبریز از عشق است، این روحیه را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به اشتراک بگذارید و شب‌و‌روزی عاشقانه را تجربه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مواظب سلامتی‌تان نیستید و با خوردن خوراکی‌های مضر و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز با کنار گذاشتن خوراکی‌های ناسالم و در پیش‌گرفتن رژیم‌غذایی مفید و موثر، سلامت خود را در آینده تضمین نمایید. فرصتی برای سرمایه‌گذاری در پیش‌رو دارید، اما برای انجام این سرمایه‌گذاری تا جایی که می‌توانید دقت کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند، سرمایه‌گذاری کنید. امروز قرار است به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و گشتی در بازار بزنید، این فرصت را مغتنم بدانید و خاطره‌ای خوش را در کنار اهل منزل به یادگار بگذارید. انسان خوش‌برخوردی هستید و اطرافیان سریعاً جذب شما می‌شوند، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. امروز با فرد غریبه‌ای روبرو می‌شوید و این فرد سر صحبت را با شما باز می‌کند، از این مکالمه بهره بگیرید و باب تازه‌ای برای دوستی با این فرد ایجاد کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مشکل مالی دارید، برای حل این مشکل به تنهایی از دست‌تان کاری بر نمی‌آيد، اما غم به دل خود راه ندهید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌باز کنید، مطمئن باشید دوستانی که در گذشته دست آنها را در گرفتاری‌ها گرفته‌اید، امروز شما را تنها نخواهند گذاشت. امروز یکی از اطرافیان که تاکنون رابطه خوبی با ایشان داشته‌اید، از کوره در می‌رود و حرف ناپسندی به شما خواهد گفت، این حرف را به دل نگیرید و با چشم‌پوشی از این حرف ناپسند به این فرد ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. عشق پنهانی به محبوبی دارید و تاکنون عشق خود را به ایشان ابراز نکرده‌اید، به همین دلیل امروز قصد ابراز عشق به معشوق خود را در سر می‌پرورانید، اما روز خوبی را برای این‌کار انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید جواب رد از دلدار خود بشنوید، روز دیگری را برای ابراز عشق انتخاب نمایید. مدتی است که به فکر انجام کار مهمی هستید اما شرایط برای انجام این کار مهیا نمی‌شود، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت مناسب را برای انجام این کار مهم پیدا خواهید کرد. این فرصت را غنیمت بدانید و مطمئن باشید که انجام این کار، تأثیر چشمگیری در موفقیت و پیشرفت شما دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و دلتنگ و افسرده هستید، به خاطر داشته باشید که مصاحبت با دوستان و آشنایان، دوای درد شما است و امروز با هم‌صحبتی با دوستان قدیمی، غصه‌های‌تان را فراموش کنید و انرژی بیشتری برای ادامه زندگی بدست آورید. امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و از آنجایی که اندوخته‌ای ندارید، این مشکل ثبات‌ مالی‌تان را بر هم می‌زند، از این مشکل درس بگیرید و امروز به خودتان قول بدهید که مقداری پول برای روز مبادا کنار بگذارید و هرگز اجازه ندهید اندوخته‌تان به صفر برسد. مشکلی در میان اعضای خانواده ایجاد شده و این مشکل ذهن شما را حسابی نگران کرده است، اما هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید که این مشکل بدون دخالت شما حل خواهد شد. اشتباه‌های زیادی در گذشته انجام داده‌اید و همیشه خودتان را برای این اشتباه‌ها سرزنش می‌کنید، به خاطر داشته باشید که این رویکرد چیزی به غیر از تضعیف روحیه‌تان به دنبال ندارد و به جای اینکه خودتان را سرزنش کنید، از اشتباه‌های گذشته درس بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که در آینده مرتکب چنین اشتباهاتی نشوید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد، این مشاجره را با صبر و بردباری پشت‌ سر بگذارید و طوری رفتار نکنید که در آینده پشیمان شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند گذشته به شما توجه نمی‌کند و این رفتار زمینه دلخوری شما را فراهم کرده، اجازه ندهید این رفتار فاصله‌ عمیقی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل کم‌توجهی‌های وی را جویا شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با تصمیم مهمی روبرو هستید و این تصمیم تأثیر زیادی در کار و تجارت شما دارد، برای اتخاذ چنین تصمیم مهمی عجله نکنید و پس از مشورت با دوستان و آشنایان، تصمیمی را بگیرید که موفقیت شما را تضمین کند. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیش‌از‌حد سخت می‌گیرید و زندگی را به وی زهر کرده‌اید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که فشارهای غیرضروری را از دوش عشق‌زندگی‌تان بردارید و به غیر از عشق و محبت، حرفی با ایشان نگویید. انسان رازداری نیستید و اسرار زندگی‌ خود را با غریبه‌ها در میان می‌گذارید، قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به فرد بی‌مسئولیتی تبدیل کند، رازداری را در پیش بگیرید و سفره دل‌تان را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. امروز خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد، اجازه ندهید این خبر زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و روحیه‌تان را از دست ندهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناپسندی را انجام می‌دهد و از این رفتار حسابی ناراحت می‌شوید، اما جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که عشق‌زندگی‌تان متوجه این اشتباه شده و در اولین فرصت از شما عذرخواهی می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار