قاتلی که قربانیانش را به همبرگر تبدیل می‌کرد
کد خبر: ۱۷۲۱۶۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 28    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
اغلب انسان‌ها تمایلی به خوردن گوشت همنوع خود ندارند، اما از لحاظ تاریخی به خصوص در شرایطی خاص مثل قحطی یا محاصره، انسان‌ها مجبور به خوردن گوشت یکدیگر به ویژه مردگان شده‌اند تا شاید جان خود را نجات دهند. این‌ پدیده در میان برخی قبایل بدوی و یا فرقه‌های شیطانی رواج دارد...

قاتلی که قربانیانش را به همبرگر تبدیل می‌کرد!

قاتلی که قربانیانش را به همبرگر تبدیل می‌کرد!اختصاصی«تابناک با تو»؛ اغلب انسان‌ها تمایلی به خوردن گوشت همنوع خود ندارند، اما از لحاظ تاریخی به خصوص در شرایطی خاص مثل قحطی یا محاصره، انسان‌ها مجبور به خوردن گوشت یکدیگر به ویژه مردگان شده‌اند تا شاید جان خود را نجات دهند. این‌پدیده در میان برخی قبایل بدوی و یا فرقه‌های شیطانی رواج دارد. قبیله اناسازی در آمریکای شمالی و یا آگوری‌ها در هند از این قبیل بوده‌اند. اما در عصر کنونی اغلب خوردن گوشت انسان به دلیل انگیزه‌های روانی است.

شخصیت گزارش امروز ما کمی متفاوت است؛ او قربانیانش را نمی‌کشت تا آنها را بخورد بلکه با آنها غذا درست می‌کرد و به مردم دیگر می‌خوراند. جوزف‌روی‌میثنی که آمریکایی‌ها به او لقب آدم‌خور داده بودند یکی از وحشتناک‌ترین قاتلان تاریخ آمریکا است که مقتولین را به همبرگر تبدیل می‌کرد.

قاتلی که قربانیانش را به همبرگر تبدیل می‌کرد!

او در ۲ مارس ۱۹۵۵ در بالتیمور ایالت مریلند در خانواده‌ای معمولی و ساده به دنیا آمد و در کودکی پدرش را بر اثر سانحه رانندگی از دست داد. او بسیار چاق بود و خانواده‌اش او را شخصیت ترسو و کِسل‌کننده‌ای توصیف می‌کردند که برای بودن در کنار او وقت کافی نداشتند.

در دهه هفتاد قرن بیستم میثنی بعد از خدمت در ارتش آمریکا کامل از خانواده‌اش جدا شد، و برای زندگی به چادرهای آوارگان پیوست. او شبها زیر پل‌ می‌خوابید و همراه گروهی از ولگردها در منطقه باتابسکو در بالتیمور جنوبی سپری می‌کرد و دارایی‌هایش را صرف خرید کوکائین، هروئین و نوشیدنی‌های الکلی می‌کرد و شغل ثابت او رانندگی جرثقیل بود، و به گفته‌ی دوستانش او یک چاقِ مهربانِ خوش‌قلب بود!

قاتلی که قربانیانش را به همبرگر تبدیل می‌کرد!

در ژوئیه ۱۹۹۴ میلادی وقتی به خانه‌اش برگشت متوجه شد همسر معتادش همه‌ی اسباب و اثاثیه را برداشته و همراه پسر شش ساله‌اش خانه را ترک کرده‌ است. میثنی از آن شب به بعد به هیولایی غیرقابل کنترل تبدیل شد.

او دو ولگرد را زیر پل پیدا کرد و با تبرآهنی آن‌ دو را کشت و پس از پایان جنایت متوجه مردی شد که کنار رود به او خیره شده‌ است؛ میثنی او را هم کشت و جسدش را درون رودخانه انداخت.

قاتلی که قربانیانش را به همبرگر تبدیل می‌کرد!

با وجود تلاش بسیار برای پنهان کردن جنایت، پلیس او را دستگیر کرد و ۱۸ ماه را در زندان سپری کرد و در مدت یک هفته محاکمه شد، در نهایت به دلیل نبود شواهد و مدارک کافی تبرئه شد.

در سال ۱۹۹۶ میلادی پس از آزادی او از زندان، او دو زن به نام‌های کتی‌آن مارگازنر ۴۵ ساله و کیمبرلی اسپایسر ۲۳ ساله را کشت و جسد آن‌ها را تکه تکه کرد و درون کیسه پلاستیکی ریخت و در فریزر یخچالش جاسازی کرد. میثنی که پول کافی نداشت و از مشکلات اقتصادی رنج می‌برد، گوشت مقتولین را به همبرگر تبدیل کرد و به اسم همبرگر گوشت‌خوک فروخت. میثنی در مصاحبه‌ای گفت: هیچ‌کس نمی‌توانست به آن ساندویچ‌ها شک کند و نمی‌توانستند فرق بین گوشت آدم و خوک را متوجه بشوند.

قاتلی که قربانیانش را به همبرگر تبدیل می‌کرد!

کیمبرلی ‌اسپایسر یکی از قربانیان که به همبرگر تبدیل شد

وقتی گوشت آن دو زن تمام شد، میثنی در جستجوی شکار جدیدی برآمد تا او را بکشد، بپزد و به عنوان همبرگر به مشتریانش بفروشد. او از این کار خوشش آمده بود و به راحتی می‌توانست کسب درآمد کند!

طعمه‌ی دیگر او زنی به نام ریتا کیمبر بود. او را به بهانه کشیدن مواد مخدّر به خانه‌اش کشاند اما وقتی میثنی می‌خواست کیمبر را خفه کند، او خودش را نجات داد و از پنجره فرار کرد و به نزدیک‌ترین مرکز پلیس پناه برد.

در سال ۱۹۹۶ او دستگیر و پس از برگزاری جلسات محاکمه مختلف به حبس ابد محکوم شد. در سال ۲۰۱۷ میلادی پلیس جسد میثنی ۶۲ ساله را در زندان پیدا کرد. وکیلش می‌گفت او از قتل‌هایی که انجام داده پشیمان شده و الکل و مواد مخدر شخصیت او را تحت تأثیر قرار داده بود.

قاتلی که قربانیانش را به همبرگر تبدیل می‌کرد!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حق بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
4
25
امثال این ننگ خلقتند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
جامعه اگه سالم نباشه و مشکلات فراوان باشن چنین روانیهایی تولید میکنن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
1
7
خیلی بدبخت بوده
محمد سليمانى
|
Australia
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
2
4
والى تو را خدا إذ اين خبرا نزاريند
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
4
6
قاتل تولیدی ایالت متحده امریکا
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
4
3
نفهمیدیم بالاخره کیمبرلی همبرگر شد یا نشد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
بله.تبدیل شد به کیمبرگر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
1
1
اه اه من دیگه همبرگر نمی خورم واق خخخ
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
1
1
ملعون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار