بهبودی حال کودک ۷ ماهه مبتلا به کرونا +عکس
کد خبر: ۱۷۲۱۵۹
تاریخ انتشار: 2020 February 27    -    ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
دختر ۷ ماهه‌ای که مبتلا به کرونا شده بود پس از بهبودی از بیمارستان شانگ‌های چین مرخص شد.

دختر ۷ ماهه چینی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود پس از بهبودی حالش از بیمارستان شانگ‌های چین مرخص شد. این نوزاد که هویتش مشخص نشده توسط مادربزرگش که از شهر ووهان به شانگ‌های آمده بود به این ویروس آلوده شده بود. مادربزرگ کودک برای تعطیلات سال نو چینی به شانگ‌های آمده بود.

در تاریخ ۳ فوریه و پس از انجام آزمایش مشخص شد که این کودک به کرونا مبتلا شده است. او به مدت ۲ هفته و بدون والدینش در بیمارستان کودکان دانشگاه فودان بستری بود. والدین این کودک نیز که مبتلا به کرونا شده بودند در بیمارستانی دیگر مورد معالجه قرار گرفتند. آن‌ها چند روز زودتر از فرزند خود و پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

مدیر بخش بیماری‌های عفونی این بیمارستان با تاکید بر ضروری بودن بستری شدن این کودک گفت که به دلیل سن پایین بیمار مبتلا نیاز بود تا او در بیمارستان بستری شود. بنا به گفته این مدیر که هویتش اعلام نشده در شب نخست بستری شدن کودک یک پرستار به صورت تمام وقت در کنار او حضور داشت تا خواب کافی کودک اطمینان حاصل شود. والدین این کودک روز پنجشنبه و با حضور در بیمارستانی که فرزند آن‌ها بستری بود او را تحویل گرفتند. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده والدین کودک را که در حال انتقال او به خانه هستند نشان می‌دهد.

بنا به اعلام کمیته سلامت شانگ‌های ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان‌های این شهر مرخص شده اند. همچنین در طی این مدت ابتلا یک مورد جدید به کرونا نیز ثبت شده است.

گفتنی است؛ تاکنون در شهر شانگ‌های ۳۳۳ مورد ابتلا به کروناویروس گزارش شده که ۱۹۹ تن از بیماران از بیمارستان مرخص شده اند.

بهبودی حال کودک ۷ ماهه مبتلا به کرونا +عکس

بهبودی حال کودک ۷ ماهه مبتلا به کرونا +عکس

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار