محرومیت فرزندان اسطوره هالیوود از ثروت او!
کد خبر: ۱۷۲۰۵۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 27    -    ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
وصیت‌نامه کرک‌داگلاس که در این ماه دنیای ما را ترک کرده است، برای پسرش مایکل داگلاس و عروسش کاترین زتاجونز و نوه‌هایش ناامیدکننده به نظر می‌رسد، زیرا او برای آنها حتی یک پنی ثروت هم به جای نگذاشت و فقط نام، شهرت و میراث هنری بزرگ خود را به آن‌ها بخشید. وصیت نامه این ستاره‌ هالیوود تأیید می‌کند که ۶۱ میلیون دلار ثروت باید...

چرا کرک‌داگلاس فرزندانش را از ثروتش محروم کرد؟

چرا کرک‌داگلاس فرزندانش را از ثروتش محروم کرد؟اختصاصی«تابناک با تو»؛ وصیت‌نامه کرک‌داگلاس که در این ماه دنیای ما را ترک کرده است، برای پسرش مایکل داگلاس و عروسش کاترین زتاجونز و نوه‌هایش ناامیدکننده به نظر می‌رسد، زیرا او برای آنها حتی یک پنی ثروت هم به جای نگذاشت و فقط نام، شهرت و میراث هنری بزرگ خود را به آن‌ها بخشید.

وصیت نامه این ستاره‌ هالیوود تأیید می‌کند که ۶۱ میلیون دلار ثروت باید به مؤسسات خیریه و سازمان‌هایی که حامی خیریه هستند و یا برای خیریه داگلاس کار می‌کنند توزیع شود و هدف آنها کمک به افرادی است که نمی‌توانند خود را یاری دهند. در حالی که منابع دیگر این ثروت را حدود ۸۰ میلیون دلار تخمین می زنند، روزنامه انگلیسی میرِر آن را ۳۰۰ میلیون دلار برآورد می‌کند.

چرا کرک‌داگلاس فرزندانش را از ثروتش محروم کرد؟

کرک‌داگلاس یا آنطور که گفته می‌شود اسطوره‌ی هالیوود در عصر طلایی آن، پنجم فوریه سال جاری در سن صد و سه سالگی از دنیا رفت و پسرش مایکل داگلاس ۷۵ ساله بیانیه ای داد و نوشت:

با غم و اندوهِ بسیار، ما خبر درگذشت پدرم را دریافت‌کردیم. او که اسطوره‌ای از دوران طلایی هالیوود بود و فیلم‌هایی ساخت که در حافظه مردم به خوبی به یاد مانده ما را ترک کرد، او در تمام زندگی انسانی پایبند به عدالتی بود که به آن ایمان داشت و برای ما یک معیار بود. او یک شوهر شگفت‌انگیز و پدربزرگی دوست‌داشتنی بود...اجازه بدهید بیانیه‌ام را با کلماتی صادقانه که در آخرین‌تولّدش به او گفتم به پایان ببرم: پدر! من شما را خیلی دوست دارم و بسیار افتخار می‌کنم که فرزند تو هستم!

چرا کرک‌داگلاس فرزندانش را از ثروتش محروم کرد؟

کرک داگلاس در سال ۱۹۱۶ میلادی در نیویورک در خانواده ای مهاجر و فقیر به دنیا آمد. او اولین نقش خود را در فیلم «عشق عجیب مارتا ایورز» در سال ۱۹۴۶ میلادی تجربه کرد و خیلی زود برای خودش سبک خاصی از بازیگری ایجاد کرد و در دهه پنجاه در تعدادی از فیلم‌ها به ایفای نقش پرداخت و سپس در سال ۱۹۶۰ میلادی در حماسه اسپارتاکوس ایفای نقش کرد و نامزد چندین جایزه از جمله اسکار شد. وی در سال ۱۹۹۶ جایزه افتخاری آكادمی اسکار را به دست آورد و مؤسسه فیلم آمریكایی او را در فهرست مشهورترین اسطوره‌های بازیگران مرد سینمای كلاسیک هالیوود و در جایگاه هفدهم این عنوان قرار داد.

چرا کرک‌داگلاس فرزندانش را از ثروتش محروم کرد؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
33
انسان به تمام معنا
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
46
خیلی کار قشنگ و هوشمندانه ای انجام داده. بچه ش که خودش کلی ثروت داره و نیازی به ارث باباش نداره. حالا این ثروت می رسه به دست مردم نيازمند. یک چرخه زیبای پولی.
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
1
24
اخه اون مطمئن بود بدست محتاجش میرسه
میم
|
Germany
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
1
12
سلام من هم زن شاغل هستم تصمیم گرفته ام بعد از این که حق پسر و دخترم رو دادم بقیه رو وقف کنم برای اموات م مخصوصا پدرم و برادر م که خیلی جوان بود و به دیار باقی شتافت .
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
15
چرا تو ایران یک چهره هنری؛مذهبی ؛دینی ؛ورزشی و یا سیاسی نداریم .فقط حرف داریم
صالح کعب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
والله من هم تازنده هستم در توان کمک کردم وقتی ان دنیا بری خدا کریم الحمدالله هشتمن به نه گیره ولی خدایی داریم
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
12
نا امیدکننده؟ مگه خبر ندارین مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز هر دو بازیگر وبسیار ثروتمند هستن و خودشون همیشه به موسسات خیریه کمک میکنن؟ اونها هیچ احتیاجی به ثروت پدرشون ندارن و حتی اگه این وصیت نامه هم نبود حتما ثروتش رو در راه خیر مصرف میکردن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار