کشف یک میلیون ماسک احتکارشده در تهران
کد خبر: ۱۷۱۸۳۶
تاریخ انتشار: 2020 February 24    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
رییس پلیس پایتخت از کشف بیش از یک میلیون عدد ماسک احتکار شده و غیربهداشتی در پایتخت خبر داد.

ییس پلیس پایتخت از کشف بیش از یک میلیون عدد ماسک احتکار شده و غیربهداشتی در پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای عملیات پلیس برای برخورد با احتکار ماسک و تجهیرات بهداشتی، گفت:‌ با شیوع ویروس کرونا متاسفانه شاهد سوء استفاده برخی افراد از این شرایط هستیم و در مواردی شاهد تولید ماسک‌های غیر بهداشتی نیز بوده‌ایم که در این راستا گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی، پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی در سطح شهر تهران فعال هستند و با هر نوع احتکار لوازم و وسایلی که در این زمینه مورد نیاز هستند از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس پایتخت از کشف دو واحد تولیدی غیر مجاز ماسک های تقلبی نیز خبر داد و گفت: در روزهای اخیر بیش از یک میلیون عدد ماسک‌هایی احتکار شده و نیز ماسک‌هایی که بصورت غیر بهداشتی و غیراصولی تولید شده بودند کشف و جمع آوری شده است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد افراد فرصت طلب از شرایط سوء استفاده و عرصه را برای مردم و شهروندان مشکل کنند، گفت: طی دو روز گذشته همکاران من در پلیس‌های مختلف ضمن پلمب دو کارگاه ساخت ماسک های غیربهداشتی و غیر مجاز، اقدام به جمع آوری هزاران عدد مواد ضد عفونی کننده نیز کرده‌اند.

وی در خصوص برخورد با توزیع کنندگان ماسک های غیر بهداشتی نیز گفت: با افرادی که در سر چهار راه ها و مکان های دیگر اقدام به توزیع ماسک‌های غیر بهداشتی می‌کنند برخورد خواهد شد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار