ابتلای دو اصفهانی به کرونا تایید شد
کد خبر: ۱۷۱۸۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 24    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۲ خانم اصفهانی به کرونا مبتلا شده‌اند، که یک نفر از این دو نفر بهبود پیدا کرده و یک نفر دیگر همچنان تحت بستری و درمان است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۲ خانم اصفهانی به کرونا مبتلا شده‌اند، که یک نفر از این دو نفر بهبود پیدا کرده و یک نفر دیگر همچنان تحت بستری و درمان است.

آرش نجیمی با بیان اینکه نتیجه تست کرونا ۲ خانم اصفهانی مثبت بوده است، اظهار داشت: این دو خانم مشکوک به کرونا تشخیص داده شدند که نمونه‌های آنها روز جمعه به تهران ارسال شده و اکنون جواب قطعی ابتلای آنها به کرونا به دست ما رسیده است.

وی در ادامه افزود: یکی از این خانم‌ها بهبود کامل پیدا کرده و مرخص شده و یک نفر دیگر همچنان تحت درمان و بستری است.

نجیمی با بیان اینکه آزمایش تشخیصی کرونا در اصفهان و تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج آن اعلام می‌شود، اظهار کرد: این آزمایش به این صورت نیست که مردم به آزمایشگاه‌ها برای تشخیص مراجعه کنند بلکه بنابر تشخیص تیم درمانی افراد مورد نمونه گیری قرار می‌گیرند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: علائم تنفسی یکی از نشانه‌های کرونا است و آلودگی هوا نیز می‌تواند این مشکلات را تشدید کند.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
1
بهبود پیدا کرده و مرخص شده؟ در عرض چند روز؟ از کجا می دونید درمان شده؟ و ناقل ویروس نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
شما که تا دیروز می گفتید اصفهان یه مورد ابتلا داشته. جالبه دیروز یکی از خبرگزاریها هم زده بود درمان دو نفر از مبتلایان به کرونا در اردیبل؟؟؟؟؟؟؟ در حالی که تا امروز آماری از اردبیل نبوده.
یا 5 نفر مسافر کویتی که در مشهد حضور داشتند بعد از برگشت به کویت تست کرونای آنها مثبت اعلام شده.
شما مسئولین هنوز آمار خیلی شهرها رو شفاف سازی نکردید.
یک کلام. پنهان کار و دورغگویید.
همین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار