احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا نوروز
کد خبر: ۱۷۱۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 24    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه امشب تصمیم‌گیری برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان عید اطلاع رسانی می‌شود، گفت: این پیشنهاد کمیسیون آموزش در نشست عصر امروز کمیسیون بهداشت مطرح و هیأت دولت باید به آن رسیدگی کند.

سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات حضورش در نشست کمیسیون بهداشت با موضوع ویروس کرونا گفت: در این جلسه از طرف کمیسیون آموزش پیشنهاد داده شد که مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل شود.

وی افزود: مقرر شد این پیشنهاد با حضور 3 وزیر بهداشت، وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم در هیأت دولت بررسی و تصمیم گیری شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: نظام آموزشی کشورمان را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم تا چه هفته‌ای مدارس و دانشگاه‌ها در پایان سالجاری فعالیت آموزشی دارند ولی اگر بتوانیم آنها برای پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل کرده و به جای آن چند روزی را در پایان به سال آموزشی در خرداد یا تیر بیفزاییم تقویم آموزشی را هم رعایت کرده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: این پیشنهاد به دولت ارائه و احتمالا امشب تصمیم‌گیری برای تعطیل شدن مراکز آموزشی تا پایان عید نوروز رسانه‌ای خواهد شد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
خبرهای منتشر شده در وبسایتهای خبری حکایت از آن دارد که دکتر نمکی اون موقعی که کرونا در چین شیوع پیدا کرده بود هشدار جدی دادند درصورت عدم توقف سفرهای هوایی به چین باید منتظر فاجعه بزرگ انسانی در کشور باشیم.ولی سفرها ادامه یافت. حالا سوال ما از وزیرمحترم بهداشت اینست که ویروس کرونا چه جوری به داخل کشورمون آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار