مدارس کدام شهرها تعطیل اعلام شد؟
کد خبر: ۱۷۱۶۳۶
تاریخ انتشار: 2020 February 22    -    ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
برای مقابله با کرونا مدارس و مراکز آموزش عالی در برخی شهرها تعطیل اعلام شد.

برای مقابله با کرونا مدارس و مراکز آموزش عالی در برخی شهرها تعطیل اعلام شد.

بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان تمامی مراکز آموزشی و علمی استان از فردا تا پایان روز چهارشنبه مورخ هفتم اسفند تعطیل است.

تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان تعطیل شدند.

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیردولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفندماه تعطیل است.

کلیه مدارس و دانشگاه های استان مرکزی یک هفته تعطیل شد

رییس علوم پزشکی اراک گفت: براساس تصمیم اخذ شده در جلسه پدافند زیستی استان کلیه مدارس و دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل شد تا بتوانیم سرعت انتشار ویروس را کنترل کنیم.

محمد جمالیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز سه مورد مشکوک جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده که باید آزمایشات قطعی آنها انجام شود افزود: به محض اینکه پاسخ تست تاییدی دریافت شود به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از مردم خواست ضمن حفظ آرامش رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند و افزود: خوشبختانه بیمارانی که در مورد کرونا تحت درمان هستند روند درمانی رو به بهبودی را طی می کنند و جای نگرانی در این خصوص نیست.

جمالیان همچنین از مردم خواست که اطلاعات رسمی را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند و افزود: کلیه مراکز سرپایی اراک اعم از کلینیک های ولیعصر، کوثر و امام رضا(ع) ویزیت عفونی را انجام می دهند و مردم می توانند برای ویزیت به این مراکز مراجعه کنند و اگر به بستری نیاز داشته باشند از همان مراکز جهت بستری راهنمایی می شوند.

وی اظهار کرد: از مردم می خواهیم که از حضور در اماکن پر ازدحام خودداری کرده و از حضور در مهمانی هایی که به صورت دسته جمعی برگزار می شود بکاهند تا از این طریق بتوانیم از انتشار ویروس جلوگیری کنیم.

گفتنی است، آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اعلام کرده است که به منظور پیشگیری از بیماری های تنفسی و واگیردار و همینطور مراقبت در برابر ویروس کرونا، علاوه بر مدارس، آموزشگاه های زبان و آموزشگاه های علمی آزاد استان مرکزی نیز تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

مدارس گلستان یکشنبه و دوشنبه تعطیل شدند

روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: بنا به تصمیم کار گروه سلامت استان گلستان، کلیه مدارس استان در تمامی دوره های تحصیلی و همچنین مراکز پیش دبستانی در دو نوبت صبح و بعدازظهر، روزهای یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ و دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ تعطیل اعلام می گردد.

مدارس استان قم ۲ روز تعطیل شد

در جلسه مدیریت بحران استان به ریاست بهرام سرمست استاندار قم تصویب شد که روزهای یکشنبه و دوشنبه 4 و 5 اسفندماه تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم تعطیل است.

مسئولان مختلف کشوری و استانی با تاکید بر ضرورت بیش از پیش رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی در رابطه با بیماری کرونا، از تلاش همه جانبه برای مهار و کنترل آن خبر داده‌اند.

تعطیلی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه

باتوجه به تصمیم آموزش و پرورش استان قزوین، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار