آب‌خوری‌های مترو تا اطلاع ثانوی جمع‌آوری شد
کد خبر: ۱۷۱۵۹۳
تاریخ انتشار: 2020 February 22    -    ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران دستورالعمل جدید وزارت بهداشت در خصوص مقابله با شیوع احتمالی کروناویروس در متروی تهران را تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران دستورالعمل جدید وزارت بهداشت در خصوص مقابله با شیوع احتمالی کروناویروس در متروی تهران را تشریح کرد.

«فرنوش نوبخت» مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری متروی تهران درباره جزئیات جلسه ویژه نحوه نظافت و مقابله با شیوع ویروس کرونا در متروی تهران اظهار داشت: این جلسه با همکاری اداره‌ کل پیشگیری و‌ مبارزه با بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت و درمان، اداره کل بهداشت محیط و مدیران و کارشناسان شهر سالم شهرداری تهران، معاون حمل ونقل و ترافیک، مدیر عامل، معاونان و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد.

او با تاکید بر اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران ضدعفونی تمامی اماکن و قطارهای مسافری را از یک ماه پیش در راس برنامه‌های اصلی خود قرار داده است، گفت: با توجه به شرایط فعلی دستورالعمل‌های جدیدی از سوی وزارت بهداشت برای شرکت بهره‌برداری متروی تهران ابلاغ شده است. براساس این دستورالعمل ضدعفونی واگن‌ها، اماکن و ایستگاه‌های مترو از بهمن ماه سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا با حساسیت و دقت بیشتری روزانه انجام می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مواد ضدعفونی کننده برای راهبران و مرکز فرمان تهیه شده و برای پنج هزار پرسنل امور ایستگاه‌ها مطابق پروتکل ملی که برای صیانت از پرسنل داریم، مواد ضدعفونی کننده تهیه شده است.

نوبخت ادامه داد: از امروز تمامی آب خوری‌ها در ایستگاه‌های مترو تا اطلاع ثانوی جمع‌آوری می‌شوند. همچنین دستگاه‌های تهویه قطارها نیز ثابت می‌شوند و هندریل پله برقی نیز به طور مرتب ضدعفونی می شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درخصوص شیوع ویروس کرونا گفت: بخشی از موارد دستورالعمل اجرایی شده است و بخشی از آن نیز در حال اجرا شدن است. از سوی شهرداری تهران طرح‌هایی تهیه و ارسال شده که قرار است از روز دوشنبه در ایستگاه‌های مترو و همچنین از طریق مانیتورهای موجود در ایستگاه‌ها پخش شود.

ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار