طراحی داخلی شیرینی فروشی با نمای آجری خمیده
کد خبر: ۱۷۱۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 23    -    ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
طراحی داخلی و نمای منحصر به فرد این شیرینی و شکلات فروشی توسط استودیوی معماری Saransh به عنوان فروشگاه شیرینی KBM در هند طراحی و اجرا شده است که در ان در نمای بیرونی از متریال آجر و با تمی مدرن و با شکلی خمیده و نرم استفاده کرده است.

طراحی داخلی شیرینی فروشی با نمای آجری خمیده

طراحی داخلی شیرینی فروشی با نمای آجری خمیدهبه گزارش «تابناک با تو»؛ طراحی داخلی و نمای منحصر به فرد این شیرینی و شکلات فروشی توسط استودیوی معماری Saransh به عنوان فروشگاه شیرینی KBM در هند طراحی و اجرا شده است که در ان در نمای بیرونی از متریال آجر و با تمی مدرن و با شکلی خمیده و نرم استفاده کرده است.

نمای بیرونی ساختمان از بافت و شکل شیرینی های هندی الهام گرفته شده است و آجرها به عنوان متریال اصلی در نما نقش ایفا میکنند.

طراحی داخلی شیرینی فروشی با نمای آجری خمیده

لبه های نرم ساختمان با سبکی مدرن و تمی بازیگوش به جذابیت ساختمان کمک کرده تا در نهایت بتواند در بین محله های سفید و خاکستری معمول و رایج در خیابان های شهری هند بدرخشد.

طراحی داخلی شیرینی فروشی با نمای آجری خمیده

فضای داخلی به عنوان یک گالری برای نمایش شیرینی ها در نظر گرفته شده است که قصد دارد به عنوان زمینه ای خنثی برای شیرینی های پر رنگ و لعاب باشد و به محصولات امکان دیده شدن و تمرکز بیشتر بصری برای کاربران را ایجاد نماید.

در واقع نمای فروشگاه به خصوص با ویترین و درب آرک مانند شیشه ای به جذب و به داخل فضا کشیدن مخاطبین بیشتر کمک کرده و به محض ورود بدون حواس پرتی از دکوراسیون، تمرکز مشتری به محصولات و خرید جلب می گردد.

طراحی داخلی ساده و مدرن با بکارگیری رنگ سفید و با چیدمان مناسب شفافیت بیشتر و دید کامل به محصولات را در این فروشگاه ایجاد کرده است.

طراحی داخلی شیرینی فروشی با نمای آجری خمیده

منبع: دکوبوم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
1
خییلی زیبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار