انتقادها از بازیگر معروف به دلیل رفتارش در حین مصاحبه
کد خبر: ۱۷۱۳۱۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 22    -    ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
«جیم کری» ۵۸ ساله هفته‌ی گذشته به همراه «مارگو رابی» ستاره‌ی فیلم «بمب خبری» (Bombshell) در شوی «گراهام نورتن» حاضر شد و در بخشی از برنامه به او گفت: «شگفت‌آور است که شما با نواقص آشکار فیزیکی‌تان تا این حد پیشرفت کرده‌اید. باورکردنی نیست. این یعنی استعداد ناب.»

انتقادها از بازیگر معروف به دلیل رفتارش در حین مصاحبه«تابناک باتو» «جیم کری» از طریق مدیر برنامه‌هایش به انتقادات اخیر در مورد شوخی او با یک مجری زن واکنش نشان داد. ستاره‌ی فیلم «سونیک خارپشت» در مصاحبه‌ی ویدیویی با «شارلوت لانگ» از مجله‌ی «هیت» به شوخی می‌گوید تنها چیزی که در «فهرست آرزوها» یش قرار دارد همین مجری زن است. او در شبکه‌های اجتماعی «بی‌اخلاق» خوانده شده است. مدیر برنامه‌های کری این اعتراضات را «مسخره» می‌داند.

انتقادها از بازیگر معروف به دلیل رفتارش در حین مصاحبه

لانگ در این مصاحبه می‌پرسد: «در فیلم، سونیک یک فهرست آرزو دارد، دوست دارم بدانم که شما پس از همه‌ی این کار‌هایی که در زندگی و دوران بازیگری انجام داده‌اید، آیا هنوز کاری هست که در «فهرست آرزوها»‌ی شما قرار داشته باشد؟» کری پاسخ می‌دهد: «فقط خودت. همین، تمام کار‌ها انجام شده‌اند.» لانگ که نمی‌تواند جلوی خنده‌ی خودش را بگیرد می‌گوید: «نمی‌دانم چه بگویم.» کری جواب می‌دهد: «فقط بپذیرش.»

این مکالمه به سرعت در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شد، اما نماینده‌ی کری می‌گوید: «این گزارش‌ها مسخره‌اند. جیم تنها حرفی که زده این است: «فقط خودت! همین، تمام کار‌ها انجام شده‌اند.» روشن است که به خود مصاحبه به عنوان آخرین آرزویش ارجاع می‌دهد. امکان ندارد که ارجاع او به خود خبرنگار باشد. این گزارش‌ها نمونه‌ی دیگری از کلیک‌بیت است و جنبه‌ی تلخ «فرهنگ اسکرول» را نشان می‌دهد – تجارتی کثیف که توسط افرادی با ذهن‌های آلوده انجام می‌شود.»

لانگ تاکنون در مورد مصاحبه واکنشی نشان نداده است. او پس از شوخی کری مصاحبه را ادامه می‌دهد و می‌پرسد: «وقتی که به گذشته نگاه می‌کنید، به عنوان کاری که همیشه می‌خواستید به آن دست پیدا کنید و دست پیدا کرده‌اید و با خود گفته‌اید: «باور نمی‌شود موفق شده‌ام» بهترین کاری که در فهرست آرزو‌های شما وجود داشته چیست؟»

کری پاسخ می‌دهد: «چیز‌های بسیار زیادی وجود دارند. راستش را بخواهید دائماً به آن‌ها اضافه می‌شود.» او از یک چک ۱۰ میلیون دلاری و بازی در نقش‌هایی که او را برای نسل‌های جدید معرفی کند، عنوان آرزو‌های محقق شده‌اش نام می‌برد.

انتقادها از بازیگر معروف به دلیل رفتارش در حین مصاحبه

«جیم کری» ۵۸ ساله هفته‌ی گذشته به همراه «مارگو رابی» ستاره‌ی فیلم «بمب خبری» (Bombshell) در شوی «گراهام نورتن» حاضر شد و در بخشی از برنامه به او گفت: «شگفت‌آور است که شما با نواقص آشکار فیزیکی‌تان تا این حد پیشرفت کرده‌اید. باورکردنی نیست. این یعنی استعداد ناب.»

هواداران از شوخی او با موفقیت رابی به علت خصوصیات ظاهری‌اش خوشحال نشدند و در شبکه‌های اجتماعی اظهار تأسف کردند. یکی از کاربران می‌نوسد: «آیا جیم کری به مارگو رابی گفت که به خاطر ظاهرش به این موقعیت رسیده؟» دیگری اضافه می‌کند: «متأسفم، جیم کری در برنامه‌ی گراهام نورتن چه می‌گوید؟! تردیدی نیست که دخیل دانستن خصوصیات ظاهری یک نفر در رسیدن به موفقیتش به جای استعدادش کار درستی نیست.»

دیگری نوشته است: «من جیم کری را تا پای جان دوست دارم، اما اظهارات در مورد مارگو رابی مرا به شدت ناامید کرد. فکر می‌کنم قصد داشت شوخی کند، اما نتیجه‌اش بی‌ادبانه و عجیب شد. شاید فیلم «سونیک» را نگاه نکنم، نمی‌دانم.»

رابی در «بمب خبری» که داستانی بر اساس رویداد‌های واقعی در مورد آزار‌های جنسی مدیر شبکه‌ی فاکس نیوز روایت می‌کند، در نقش یکی از کارکنان شبکه‌ی بازی می‌کند. «نیکل کیدمن» «شارلیز ترون» از دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند.

مووی مگ

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
6
20
ارزو بر جوانان عیب نیست
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
اینم از نتایج بیحجابی
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
11
38
کدوم مردیه که از این ـرزوها نداشته باشه ؟
در مورد خانم ها نمی دونم ولی اگه اونها هم داشته باشند بعید نیست که البته راحت تر به ارزوشون میرسن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
8
2
اگه قرار به قیافه بود جیم کری خودش شیش هیچ از کل دنیا عقبه اصلا نباید اینجا میبود و از رابی هم جذاب تر وجود داره چرا اونا اینجا نیستند؟ و واقعا حرفی که به رابی زد بد بود هرچند شوخی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
خب حرف جیم کری هم همینه دیگه،خودش به خاطر استعداد فوق العاده اش معروف شد نه قیافه وتیپش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
15
8
هیچ خنده دار نیست! خیلی تلخ و ناامیدکننده‌س!

یه خورده فکرش رو بکنید که طرف بخواد در مورد زن و یا خواهر کسی، اینطوری اظهار نظر کنه!
متاسفانه غیرت توی جوامع غربی کشته شده، ولی توی ایران هرگز!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
زن را باهات موافقم ولی خواهر چرا آخه؟! خوب چه اشکالی داره.تو اگه خواهرت مجرد باشه و این آدم پولدار بیاد خواستگاریش بهت بر میخوره؟ باید افتخار هم بکنی دامات این آدمه
ناشناس
| |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
کی این بی فرهنگیها تو ایران از بین میره که مردم بفهمن اختیار هر آدمی دست خودشه و نیاز نیست برادر و پدر و شوهر تصمیم بگیرن برای یک زن
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
1
3
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد هر حرفی را در هر جایی نتوان زد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار