رئیس بیمارستان ووهان نیز قربانی کرونا شد
کد خبر: ۱۷۱۲۶۱
تاریخ انتشار: 2020 February 19    -    ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
رئیس بیمارستان ووهان چین، در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

«لیو ژیمینگ» مدیر بیمارستان ووهان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. بنا به گزارش روز سه‌شنبه شبکه سی سی تی وی تلاش پزشکان برای نجات جان رئیس بیمارستان ووهان بی فایده بود.

اگرچه گزارش‌های اولیه مربوط به مرگ این فرد اندکی پس از نیمه‌های شب در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، اما از سوی مقامات تکذیب شد و پس از چند ساعت مرگ او به تائید رسمی رسید.

به استناد تازه‌ترین گزارش‌های رسمی، تاکنون دستکم ۶ تن از کارکنان بخش پزشکی در چین در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. هزار و ۷۱۶ نفر از پرسنل این بخش نیز به کرونا مبتلا شدند.

گفتنی است، مقامات دولتی چین اعلام کردند روز گذشته (دوشنبه) ۹۳ نفر دیگر در استان هوبی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و با مرگ این افراد تعداد قربانیان این ویروس کشنده از ۱۸۰۰ نفر فراتر رفت.

به گفته مقامات چینی، روز گذشته ۱۸۰۷ نفر دیگر نیز به این ویروس کشنده مبتلا شدند؛ این در حالی است که در همین روز ۱۲۲۳ نفر سلامتی خود را به دست آورده و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

شیوع ویروس جدید کرونا در ماه دسامبر در شهر ووهان چین آغاز شد و از آن زمان تاکنون در بیش از ۲۵ کشور جهان گسترش یافته است.

اسپوتنیک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار