واکنش روزنامه صداوسیما به چهلم قربانیان ۷۳۷
کد خبر: ۱۷۱۲۰۸
تاریخ انتشار: 2020 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
روزنامه اصولگرای جام‌جم ارگان مطبوعاتی صداوسیما در صفحه نخست امروز خود با انتشار تصویری به موضوع چهلمین روز جان‌باختگان سقوط پرواز ۷۳۷ اوکراینی پرداخت و این حادثه را داغی سخت و سنگین توصیف کرد.

روزنامه اصولگرای جام‌جم ارگان مطبوعاتی صداوسیما در صفحه نخست امروز خود با انتشار تصویری به موضوع چهلمین روز جان‌باختگان سقوط پرواز 737 اوکراینی پرداخت و این حادثه را داغی سخت و سنگین توصیف کرد.

صدا

این روزنامه در گزارشی با عنوان «چله چلچله‌ها» نوشت: 

* 40 روز از حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی و شهادت 176 نفر از سرنشینان این هواپیما می گذرد، داغی که هنوز سخت و سنگین است.

* حادثه تلخ هدف قرار گرفتن هواپیمای اوکراینی از سوی پدافند، اتفاقی باورنکردنی بود که هنوز بعد از گذشت 40 روز، تلخی آن کاهش نیافته است. در این رویداد که روز 18 دی‌ماه، ساعاتی پس از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق اتفاق افتاد یک فروند هواپیمای بوئینگ که از ایران عازم اوکراین بود به اشتباه از سوی پدافند کشورمان مورد هدف قرار گرفت و تمام سرنشینان آن جان باختند. اکنون که پس از چهل روز ابعاد این حادثه تا حدود زیادی روشن شده است.

* به دنبال جان باختن جمعی از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، بار دیگر موجی از اندوه، سراسر کشور را فراگرفت و مردم در غم این حادثه به سوگ نشستند. نمادهایی از این حادثه، بر در و دیوار شهرها نصب شد و بیلبوردهای تبلیغاتی در اتوبان‌ها جای خود را به طرح‌ها و یادبودهایی از جانباختگان این حادثه دادند. تشخیص هویت سرنشینان هواپیمای اوکراینی بلافاصله شروع شد و پس از چند روز، پیکر شهدایی که هویت‌شان مشخص شده بود به خانواده‌ها تحویل و پس از تشییع روی دوش همشهریانشان، در زادگاهشان به خاک سپرده شدند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار