احتمال بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه
کد خبر: ۱۷۰۷۹۵
تاریخ انتشار: 2020 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز فردا جمعه از ساعت ۱۴ از رودهن به طرف شمال مسدود و از ساعت ۱۷ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در خواهد آمد و این ممنوعیت تردد تا ساعت ۲۴ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه‌ حرم به حرم، اظهار کرد: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی ادامه داد: رفت‌وآمد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده بر رعایت مدیریت زمان سفر توسط مسافران تأکید و خاطرنشان کرد: هم اکنون آمدوشد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان در جریان است.

سرهنگ محبی یادآور شد: با توجه به گرمایش و سرمایش هوا در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه طی روزهای آتی به ویژه فردا احتمال ریزش بهمن پیش‌بینی می‌شود، بنابراین هموطنان حتی‌المقدور از محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه تردد نکنند.

وی تصریح کرد: محور هراز فردا از ساعت ۱۴ از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۷ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در خواهد آمد و این ممنوعیت تردد تا ساعت ۲۴ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان ابراز داشت: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و همچنین رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان ما رقم بزنند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار