فوتبالیست‌های بزرگ معتاد به مواد مخدر
کد خبر: ۱۷۰۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
در دنیای فوتبال بسیاری از بزرگان بوده‌اند که در دام اعتیاد گرفتار شدند.

در دنیای فوتبال احتمالا با اخبار تکان دهنده‌ای نظیر مصرف مشروبات الکلی توسط بازیکنان اروپایی و محرومیت‌های سنگین علیه آنان روبرو شده‌اید، اتفاقی که در این باره وین رونی ستارۀ سابق انگلیس و منچستریونایتد پرچمدار آن بود؛ اما بیش از این‌ها اعتیاد دائم برخی ستارگان فوتبال به مواد مخدر از همه این‌ها ترسناک‌تر است!

فوتبالیست‌های بزرگ معتاد به مواد مخدر

مشخصاً همگی از اعتیاد سنگین دیگو مارادونا افسانه‌ای به کوکائین مطلع هستیم؛ اتفاقی که باعث شد تا او اختالات عصبی و روحی عجیبی را پیدا کند، اما سوال اصلی این است که آیا دیگر بازیکنان بزرگ معتاد به مواد مخدر را می‌شناسید؟!

1_ مارک بوسنیچ

فوتبالیست‌های بزرگ معتاد به مواد مخدر

ستارۀ خوش‌چهرۀ سال‌های دور فوتبال استرالیا و باشگاه چلسی که طرفداران زیادی را در کشورمان بابت آن نبرد جنجالی برابر تیم ملی کشورمان پیدا کرد، به دلیل اعتیاد سنگین به کوکائین و مصرف روزانه 10 گرم از این مادۀ خطرناک، برای مدت‌ها از سوی باشگاه چلسی با محرومیت روبرو شد!

2_ رنه هیگوئیتا

فوتبالیست‌های بزرگ معتاد به مواد مخدر

دوست صمیمی پابلو اسکوبار که در زمینۀ مصرف مواد مخدر اسیر این دام شد، روزهای بسیار تلخی را سپری کرد! تا جایی که کارش به افسردگی حاد کشیده شد و به شکلی عجیب از این اتفاق ترسناک نجات پیدا کرد و امروز به عنوان مربی دروازه‌بان در فوتبال آسیا فعالیت دارد.

3_ آدریانو

فوتبالیست‌های بزرگ معتاد به مواد مخدر

سوپراستار برزیلی سابق اینتر و برزیل، نه تنها در زمینۀ اعتیاد به مواد مخدر شناخته می‌شود، بلکه این روزها در قامت یک توزیع کننده و قاچاقچی در برزیل شناخته می‌شود که حسابی اعتبار او را نابود و خدشه‌دار کرده است.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد عامری
|
United Kingdom
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
4
اعتیاد بد دردیه واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار