دستگیری پدر بازیگر معروف به جرم خشونت خانوادگی
کد خبر: ۱۷۰۶۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مایکل ۵۹ ساله پس از شکایت همسرش کیت‌میجور دستگیر شد؛ کیت ادعا کرد مایکل به خانه او در همپتونز نیویورک حمله کرده‌است. در گزارش آمده که دلیل بحث و حمله مایکل به همسرش تاریخچه جستجو اینترنت بوده که نشان می‌داد پدر لیندسی با سایت‌های مشکوک در تعامل است

دستگیری پدر بازیگر معروف به جرم خشونت خانوادگی

دستگیری پدر بازیگر معروف به جرم خشونت خانوادگیاختصاصی«تابناک با تو»؛  پلیس آمریکا مایکل‌لوهان پدر بازیگر آمریکایی لیندسی‌لوهان را به اتهام خشونت علیه همسرش دستگیر کرد.

مایکل ۵۹ ساله پس از شکایت همسرش کیت‌میجور دستگیر شد؛ کیت ادعا کرد مایکل به خانه او در همپتونز نیویورک حمله کرده‌است. در گزارش آمده که دلیل بحث و حمله مایکل به همسرش تاریخچه جستجو اینترنت بوده که نشان می‌داد پدر لیندسی با سایت‌های مشکوک در تعامل است. بنابراین‌گزارش وقتی مایکل در حال پیدا کردن همستر حیوان خانگی‌اش بود، به همسرش آسیب زده و گلوی او را فشرده و اثرات ضرب و جرح روی بدن او به خصوص در قسمت راست گردن او به جای گذاشته‌است. او با لگد همسرش را کتک زده و او را به حمله و زخمی‌کردن با چاقو تهدید کرده‌است.

دستگیری پدر بازیگر معروف به جرم خشونت خانوادگی

این‌نخستین‌بار نیست که خانواده لوهان به خشونت کشیده‌می شود، در سال ۲۰۱۱ هم مایکل به تلاش برای انداختن همسرش از بالکن متهم شده‌بود.

لوهان و کیت در سال ۲۰۱۴ با هم ازدواج کردند، در سال ۲۰۱۵ پس از یکسال زندگی از هم جدا شدند، اما دوباره همه چیز به حالت عادی‌ برگشت. کیت و لوهان دو فرزند به نام‌های لاندون هفت ساله و لوگان ۵ ساله دارند.

دستگیری پدر بازیگر معروف به جرم خشونت خانوادگی

شاید بتوان خانواده لوهان‌ها را از هم پاشیده‌ترین و مشکل‌دارترین خانواده هالیوود دانست. لیندسی لوهان و والدینش، دینا و مایکل، به اشکال مختلف با قانون و نظم دچار مشکل بوده‌اند. لیندسی از سال ۲۰۰۷ چندین بار به جرم مصرف مواد مخدر دستگیر شده و چند بار نیز به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شده است. مایکل لوهان فقط یک شوهر خشن نیست بلکه در سال های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۷ به ترتیب به جرم کلاهبرداری و زیر پا گذاشتن شروط دوره آزادی مشروط مدتی را پشت میله‌های زندان به سر برد.

دستگیری پدر بازیگر معروف به جرم خشونت خانوادگی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
1
لیندسی لوهان کلا آدم مشکل داری هستش.دیگه نمیدونم چجوری سر از هالییوود در اورده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
خانوادگی تعطیلن لیندزی همونی بود که چند وقت پیش یه خبر الکی گذاشتین که مسلمان شده خخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار