حداکثر سرعت مجاز در آزادراه تهران - شمال
کد خبر: ۱۷۰۶۷۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به این مطلب که حداکثر سرعت برای آزادراه تهران شمال 80 کیلومتر در نظر گرفته شده است گفت: تا اول اسفند هر روز از ساعت 12 تا 14 امکان تردد از فاز نخست آزادراه فراهم خواهد بود.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، درخصوص افتتاح پروژه آزادراه تهران شمال گفت: همانطور که از پیش به اطلاع شهروندان رسانده بودیم قرار بود این محور از ساعت 12 لغایت 14 به صورت آزمایشی افتتاح شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه از ساعت 12 این محور به زیر بار ترافیکی رفته و در ساعت 14 هم از شبکه حمل و نقل خارج شده و اجازه ورود خودروها به آن داده نشد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت مأموران پلیس راه در کل مسیر حاضر بوده و هیچ اتفاق خاص ترافیکی نظیر تصادف یا راهبندان هم رخ نداد.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به این سوال که چه سرعتی برای تردد در این محور در نظر گرفته شده است گفت: براساس بررسی های انجام گرفته و همچنین شرایط محور سرعت 80 کیلومتر بر ساعت به عنوان حداکثر سرعت این محور در نظر گرفته شده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص ادامه فعالیت این بخش از آزادراه گفت: فعلا تا اول اسفند امسال قرار است روزها از ساعت 12 تا 14 محور برای تردد خودروها باز باشد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: اگر در این مدت تا ابتدای اسفند ماه مشکلی پیش نیاید و مدت آزمایشی به صورت ایمن و بدون مشکل طی بشود از اول اسفند تدبیر دیگری درباره زمان استفاده از آزادراه اتخاذ خواهد شد.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به این سوال که چرا این زمان از روز برای تردد انتخاب شده است گفت: در این زمان از روز گرمای هوا بیشتر بوده و برای رانندگی زمان مناسب تری خواهد بود.

وی افزود: در این زمانی که امروز این محور بازگشایی شد استقبال خوبی صورت گرفت هم به دللی کاهش مدت سفرو هم به دلیل تازه بودن مسیر.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
2
آزاد راهي كه محدوديت سرعت دارد!؟!؟!؟ آنهم حداكثر ٨٠ كيلومتر در ساعت!؟!؟!؟!؟ ايكاش كسي پاسخگو ميبود كه چرا سرعت طرح ٨٠ كيلومتر هست.
نقص اصول فني و مهندسي در تمامي بخشهاي آن مشهود است اما كسي از آن صحبت نميكند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
خب ناشناس عزیز!برای همین هم بازگشایی آزمایشی اعلام کردن!درضمن استنباط شماازآزادراه جادهای بدون محدودیت سرعته که حداقل توایران عملی نخواهدبود!درحالیکه این استنباط شماصحیح نیست!درثانی توخیلی جاده هاسرعت طراحی شده باسرعتی که ماشینهامیتونن توش باحداکثرسرعت میتونن برن فرق میکنه،جایی تابلومیزنن حداکثرسرعت80 ولی شمامیبینی راحت تا120هم میتونی بری!بین مشخصات فنی که رسمی اعلام میشه بااون چیزیکه افرادعادی ازش برداشت دارن تفائت وجودداره!!!نهایتا اینکه خب اگه شمامشکلی دیدی صحبت کنین تااگه صلاح دونستن وهمینطورتوانشوداشتن انجام بدن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
1
4
محدوديت سرعت 80 واقعا مسخره است . يك زماني در اين مملكت هم جاده ها استاندارد نبودن و هم خودروها . آن موقع محدوديت 80 قابل قبول بود . الان بزرگراه ساخته ايد خير سرتان . دست كم سرعت مجاز را روي 100 بگذاريد آخر اي مردم آزاران
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
برای ایمنی بیشترماهاست!کجامابه محدودیت80توجه کردیم!میدونن وقتی بگن100ماهابالای120 میریم!!!درضمن جاده کوهستانیه!!مخصوصادرزمستان که احتمال یخزدگی جاده وخارج شدن کنترل ماشین ازدست راننده زیاده!!!نکته دیگه اینکه وقتی اتفاقی بیافته اونوقت همین شماامیای ایرادمیگیری که چراازاول مثلامحدودیت سرعت نزاشتین!یاچرااصلاجاده رونبستید و.....
حمید
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
1
حیفتون نمی یاد مناظر زیبای این جاده را با سرعت پشت سر بزارید! به کجا چنین شتابان! دیدنی های سفرتون را از منظرههای کنار همین جاده شروع کنید. جایی خبری نیست که نیست. ما که رفتیم و نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
دقیقاحق باشماست!البته من هنوزنرفتم این مسیرجدیدوواحتمالاهم به زودی قسمت نمیشه!!اماجاده چالوس برای من واقعاخاطره انگیز وزیباهمراه باهیجان بوده!یادش بخیرخیلی وقته ازاین جاده نیومدم سمت تهران وکرج!کمترجاده ای توایران جاذبه های جاده چالوس داره!!البته قدیماخیلی بهتربود!ماشین وساخت وسازکمترازالان بود ومناظرطبیعیش هم بیشتربودوبکر!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
این آقایان مردم آزار هستند وگرنه در مرحله اول از ساعت ده باید مسیر تردد را باز می کردند و حداکثر سرعت هم روی صد کیلومتر می گذاشتند . عوارض آزاد راه را چند گذاشتند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار