عامل اصلی باخت پرسپولیس چه کسی بود؟
کد خبر: ۱۷۰۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
پرسپولیس شب گذشته در همان پانزده دقیقه ابتدایی قافیه را باخت و هفتاد دقیقه به بازی برنگشت.

پرسپولیس شب گذشته در همان پانزده دقیقه ابتدایی قافیه را باخت و هفتاد دقیقه به بازی برنگشت. پرسپولیس سخت‌ترین گروه را دارد و حریف هم الدحیل بود که قاطعانه تمام نمایندگان ایران را شکست می‌دهد اما همه این‌ها از بی‌تدبیری کادر فنی مستاصل پرسپولیس کم نمی‌کند. در واقع تفاوت پرسپولیس حرفه‌ای برانکو با پرسپولیس آماتور یحیی همین جاست.

مربی که دائم دست به تغییر تاکتیک می‌زند و بازی به بازی چینش تیمش را عوض می‌کند. ترابی را کور می‌کند، تیمش محدود به بازی عرضی می‌شود، بی‌برنامه پیش می‌رود و تیمش حتی یک موقعیت صد در صدی ایجاد نمی‌کند! نکته جالب این جا بود که تا قبل از ورود عالیشاه جز از امیری هیچ سانتر درستی از بازیکنان پرسپولیس ندیدیم!

این بازیکنان همان بازیکنان تیم برانکو هستند اما نیمکت پرسپولیس دیگر مغز ندارد. یحیی هم مثل ما، مثل فرهاد و مثل تمام مربیان وطنی درجه دو صرفا نظاره‌گر بازی‌ست. اندوخته تاکتیکی برانکو و کالدرون و استراماچونی که تمام شود، روزگار آبی و قرمز سیاه‌تر هم خواهد شد.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
0
اندوخته تاکتیکی برانکو و کالدرون و استراماچونی که تمام شود، روزگار آبی و قرمز سیاه‌تر هم خواهد شد.فرق بین مربی ایرانی با مربی خارجی در این است برانکو با دست خالی تیم را به فینال اسیا برد یکی از اثرهای تحریم خدا حافظ جام جهانی ........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار