نسخه جدید انگلیسی‌ها علیه تنهایی
کد خبر: ۱۷۰۶۰۴
تاریخ انتشار: 2020 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
پزشکان در انگلستان از سال ۲۰۲۳ میلادی می‌توانند شرکت در کلاس‌های آشپزی و حضور در جمع را به عنوان دارو در نسخه‌های تجویزی خود بنویسند. این تصمیم بخشی از تلاش‌های دولتی برای مبارزه با احساس تنهایی می‌باشد. نخست وزیر انگلستان، تِرزا مِی، گفته بود که تنهایی یکی از بزرگترین چالش‌های سلامتی عمومی در انگلستان امروز است.

نسخه جدید انگلیسی ها علیه تنهایی

نسخه جدید انگلیسی ها علیه تنهاییاختصاصی«تابناک با تو»؛ پزشکان در انگلستان از سال ۲۰۲۳ میلادی می‌توانند شرکت در کلاس های آشپزی و حضور در جمع را به عنوان دارو در نسخه های تجویزی خود بنویسند. این تصمیم بخشی از تلاش های دولتی برای مبارزه با احساس تنهایی می باشد.

نخست وزیر انگلستان، تِرزا مِی، گفته بود تنهایی یکی از بزرگترین چالش های سلامتی عمومی در انگلستان امروز است و زنجیره ای طولانی از بیماری ها از جمله امراض قلبی، سکته های مغزی و آلزایمر را به دنبال دارد.

نسخه جدید انگلیسی ها علیه تنهایی

او افزود در حدود ۲۰۰ هزار انگلیسی مسن در سراسر این کشور مدت زمانی بیش از یک ماه را با هیچ دوست یا آشنایی صحبت و گفتگو نکرده اند. بنا به گزارش «فاکس نیوز»، استراتژی دولت بریتانیا مبارزه با تنهایی با نسخه های دارویی اجتماعی است.

بنا بر این پزشکان افراد را به فعالیت های اجتماعی مانند کلاس های آشپزی، یا حضور در جمع یا رفتن به انجمن های هنری به جای نوشتن نسخه های عادی توصیه می کنند. دولت انگلستان ۲.۴ میلیون دلار به این موضوع اختصاص داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار