لباس ورزشی که حرارت بدن را به اشعه مادون قرمز تبدیل می‌کند
کد خبر: ۱۷۰۶۰۲
تاریخ انتشار: 2020 February 20    -    ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
بنا به گزارش «میرور» انگلستان، لباس‌های ورزشی جدید با نرمی و خنکی اش متمایز می‌شود به علاوه این لباس‌های ورزشی حرارت خارج شده از بدن در طول انجام تمارین ورزشی را جذب می‌کند، سپس آن را به اشعه مادون قرمز تبدیل می‌کند و دوباره آن را به جسم باز می‌گرداند، این فرآیند گردش خون، تحمل و قدرت ورزشکار را افزایش می‌دهد و او را برای انجام تمارین بازیابی می‌کند.

لباس ورزشی که حرارت بدن را به اشعه مادون قرمز تبدیل می کند

واکنش‌ها به دختری که ادّعا می‌کند دختر پنهانی صدام است!اختصاصی«تابناک با تو»؛ شرکت «أندر آرمور» متخصص در ساخت وسایل ورزشی نامتعارف مجموعه جدیدی از لباس های ورزشی پیشرفته را طراحی کرده و نام آن را UA Rush گذاشته است. به طوریکه این لباس های ورزشی می تواند انرژی بدن را در طول تمارین ورزشی به جسم بازگرداند تا عملکرد ورزشی تقویت شود.

بنا به گزارش «ميرور» انگلستان، لباس های ورزشی جدید با نرمی و خنکی اش متمایز می شود به علاوه این لباس های ورزشی حرارت خارج شده از بدن در طول انجام تمارین ورزشی را جذب می کند، سپس آن را به اشعه مادون قرمز تبدیل می کند و دوباره آن را به جسم باز می گرداند، این فرآیند گردش خون، تحمل و قدرت ورزشکار را افزایش می دهد و او را برای انجام تمارین بازیابی می کند.

لباس ورزشی که حرارت بدن را به اشعه مادون قرمز تبدیل می کند

«أندر آرمور» مجموعه نوآورانه خود را نسخه ی پارچه ای از سونای مادون قرمز توصیف کرد و توضیح داد که این لباس ورزشی از پارچه با کارایی بالا ساخته شده و ترکیبی از ذرات فلزی و بافت های مختلف است.

لباس ورزشی که حرارت بدن را به اشعه مادون قرمز تبدیل می کند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار