جایزه جکی‌چان برای کاشف واکسن کرونا
کد خبر: ۱۷۰۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
در بیشتر کشورهای جهان، افراد مشهور در افزایش آگاهی از خطرات بیماری های خطرناک و بلایای ویرانگر مشارکت می‌کنند و میلیون‌ها هوادار خود را به منظور کاهش خطرات به اهدای کمک‌های مالی و اقدامات انساندوستانه تشویق می‌کنند، اما جکی چان تصمیم گرفت تا برای مقابله با ویروس کرونا که تاکنون بیش از از ۸۰۰ قربانی در چین‌ داشته‌است ...

جایزه جکی‌چان برای کاشف واکسن کرونا

جایزه جکی‌چان برای کاشف واکسن کرونااختصاصی«تابناک با تو»؛ در بیشتر کشورهای جهان، افراد مشهور در افزایش آگاهی از عواقب بیماری‌های خطرناک و بلایای ویرانگر مشارکت می‌کنند و میلیون‌ها هوادار خود را به منظور کاهش خطرات احتمالی، به اهدای کمک‌های مالی و اقدامات انسان‌دوستانه تشویق می‌کنند، اما جکی‌چان تصمیم گرفت برای مقابله با ویروس‌کرونا که تاکنون بیش از از ۸۰۰ قربانی در چین‌ داشته‌است قدم متفاوتی بردارد که مورد پسند هزاران نفر از مردم در سراسر جهان قرار گرفت.

جکی‌چان گفت: من نمی‌خواهم خیابان‌های خالی‌ای را ببینم که باید شکوفا شوند، همانطور که نمی‌خواهم افراد غمگینی را ببینم که باید از زندگی لذت‌ببرند، از این روی می‌خواهم اثرگذار باشم. 

جایزه ۱۴۳ هزار دلاری جکی‌چان برای کاشف واکسن کرونا 

جکی چان بازیگر چینی وعده داده به شخصی که واکسن ویروس کرونا را کشف کند، یک میلیون یوان معادل ۱۴۳ هزار دلار بپردازد. این بازیگر معتقد است که این جایزه می‌تواند عامل تسریع در کشف دارو باشد، او افزود برای تهیه لباس‌های محافظ و ماسک‌های پزشکی نیز کمک مالی کرده‌است.

گزارش شده است که واکسن ساخته شده روسی در حال حاضر آزمایش شده‌ و بنا به گزارش مجله وِدمیکوم، این واکسن در برابر پانزده نوع ویروس آنفلوانزا مؤثر است.

جایزه جکی‌چان برای کاشف واکسن کرونا

تعداد قربانیان ویروس‌کرونا در چین به ۸۱۴ تن رسیده و این تعداد در بازه زمانی دو ماه از تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس سارس فراتر رفته‌است. برخی از سیاستمداران شرقی، آمریکا را به دسیسه‌چینی برای توقف اقتصاد چین با هر ترفندی حتی انتشار ویرووس کرونا در بین مردم این کشور متهم می‌کنند و برخی دیگر نیز خوردن غذاهای عجیب مانند گوشت خفاش، مار و یا پانگولین را دلیل انتقال این ویروس مرگبار در چین می‌دانند.

جایزه جکی‌چان برای کاشف واکسن کرونا

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mohamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
3
2
سلام
فرض کن
من علاجشو میدونم. چجوری این جایزه را بگیرم . بدون اینکه شما بخورید.؟
پیام منو جدی بگیر لطفا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار