برجسته‌ترین مدل‌های مو سال ۲۰۲۰
کد خبر: ۱۷۰۵۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
نمایش‌های مد و لباس فصل بهار ۲۰۲۰ پر از روندهای چشمگیر و متنوع چه از نظر مد، گریم و یا حتی مدل موهایی بود که چشم را با تجدید و جسارت‌شان جلب می‌کردند. در این‌جا برجسته مدل‌ موهایی که در نمایش‌های بهار ۲۰۲۰ به چشم میخورند، آورده شده‌ است. موهایی که با اکسسوارها تزئین شده‌اند. اکسسوارهای مو یکی از برجسته‌ترین مدل موهای بهار ۲۰۲۰ بود.

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰اختصاصی«تابناک با تو»؛ نمایش‌های مد و لباس فصل بهار ۲۰۲۰ پر از روندهای چشمگیر و متنوع چه از نظر مد، گریم و یا حتی مدل موهایی بود که چشم را با تجدید و جسارت‌شان جلب می‌کردند. در این‌جا برجسته مدل‌موهایی که در نمایش‌های بهار ۲۰۲۰ به چشم میخورند، آورده شده‌است.

۱. موهایی که با اکسسوارها تزئین شده‌اند
اکسسوارهای مو یکی از برجسته‌ترین مدل موهای بهار ۲۰۲۰ بود. برای این‌فصل مدل‌موها نه تنها انتخاب شما خواهد بود بلکه اکسسوارهای سرشار از شور زندگی عرضه‌شده توسط مارک‌های مختلف نیز به انتحاب‌های شما اضافه خواهد شد. در نمایش مد سیمون‌روچا، مرواریدها موهای بافته‌شده را آراسته کرده‌بودند و همچنین پرهایی را که روی رشته‌های مو پرواز می‌کردند تا نشاط و زیبایی بیشتری به ظاهر شما ببخشند. در نمایش الكساندر مک‌كوئین، نخ‌های نازک نیز به طرّه‌های مو بافته شده اضافه شد. کلاه‌ها نیز از دیگر اکسسوارها بودند که روی سر مدل های نمایش پرادا به چشم می‌خوردند.

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

Simon Rocha سیمون روچا

۲. موهای بافته‌شده در همه نمایش‌های مد
به نظر می‌رسد استایل‌های بهاری ۲۰۲۰ به وفور شاهد موهای بافته‌شده بوده‌است. این مدل مناسب بزرگسالان ما را به یاد روزهای پرشور دوران کودکی می‌اندازد، و از سوی دیگر به شما جذابیّت می‌بخشد. در نمایش دیور موهای بافته شده مدل‌ها قابل توجه بود و موهای آنها را شاداب و پرپشت نشان می‌داد.

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

دیور Dior

۳. مدل موی‌خیس
این‌مدل مو را در فصل‌های پیشین دیده بودیم که دوباره برای بهار پیش‌رو بازگشته‌است. یک مد جسورانه و جوانانه که بسیاری از ستاره‌ها روی فرش قرمز آن را تجربه کرده‌اند که به استایل آنها جسارت می‌بخشید. نمایش مد ورساچه میلان، بالمِین پاریس و سالواتوره فِراماگو این مدل موی خیس دیده می‌شود.

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

ورساچه Versace

۴. فرق‌وسط
فرق‌وسط یک مد کلاسیک است. اگر موی نرم و بلند دارید فرق وسط را انتخاب کنید‌. فرق وسط در نمایش مد جی‌دبلیو اندرسون بسیار دیده‌شد و موی مدل‌های نمایش بوتیگا وینیتا و شانل دیده می‌شد.

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

 Bottega veneta 

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

JW Anderson

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

بالمین Balmain

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

Salvatore Ferragamo سالواتور فِراماگو 

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

Alexander McQueen الکساندر مک‌کوئین

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

جی‌دبلیو اندرسونJW Anderson

مدل‌موهای فصل بهار سال ۲۰۲۰

Chanel شانل 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
7
11
آهان. بعدش روسري و مقنعه روي موهامون بذاريم كه آقايون يه وقت جهنم نرن!!‌نه؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
دقیقا
ناشناس
| |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
هیچ مدل مردانه ای هم نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار