بهترین سایت خرید بلیط هواپیما
کد خبر: ۱۷۰۵۰۳
تاریخ انتشار: 2020 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
وب سایت‌ علی‌بابا که یکی از وب‌سایت‌های معتبر فروش بلیط هواپیما است علاوه تضمین قیمت و خدماتی‌که دارد یک باشگاه مشتریان هم دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هر خریدتان، یک تخفیف‌ هم برای بلیط‌ بعدی‌تان داشته باشید.

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

کسانی‌که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند به‌دنبال سایتی هستند که بتوانند باخیال راحت از آن خرید کنند و مطمئن باشند که به کمک آن توانسته‌اند بهترین بلیط هواپیما را تهیه کرده‌اند.

در سال‌های اخیر وب‌سایت‌های ریز و درشتی به‌وجود آمده‌اند که توانسته‌اند مخاطبانی را برای خود به‌وجود بیاورند. اما بسیاری افراد به‌دنبال تهیه بلیط هواپیما از معتبرترین وب سایت ایرانی هستند.

یک سایت معتبر می‌تواند شما در قسمت‌های مختلف خرید یاری کند و همچنین می‌تواند برای کنسل کردن بلیط و خدمات دیگر نیز کار شما را راحت‌تر کند. در بسیاری از موارد وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما بلیط‌های چارتری را با قیمت‌های غیر واقعی ارائه می‌دهند که این عامل باعث شده است تا مشتریان زیادی از قیمت غیرواقعی این بلیط‌ها ناراضی باشند.

اگر به‌دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما در علی بابا هستید می‌توانید از تقویم قیمتی استفاده کنید که در آن می‌توانید از حداقل قیمت هواپیما از ۳ روز بعد تا ۳ روز قبل از تاریخ سفرتان مطلع باشید.

وب سایت‌ علی‌بابا که یکی از وب‌سایت‌های معتبر فروش بلیط هواپیما است علاوه تضمین قیمت و خدماتی‌که دارد یک باشگاه مشتریان هم دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هر خریدتان، یک تخفیف‌ هم برای بلیط‌ بعدی‌تان داشته باشید.

به‌طور کلی امکانات یک وب‌سایت فروش بلیط هواپیما دارای چند ویژگی است که ۴ مورد از آن‌ها را در قسمت زیر توضیح داده‌ایم تا بتوانید با خیالی راحت‌تر بلیط تهیه کنید.

۱ـ مطلع شدن از کاهش قیمت بلیط

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی وب سایت علی‌بابا، امکان اطلاع از کاهش قیمت بلیط است. شما با استفاده این امکان می‌توانید خرید ارزان ترین بلیط هواپیما در علی بابا را به‌صورت اینترنتی انجام دهید و از آن لذت ببرید.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که فقط بلیط‌های چارتری دچار کاهش قیمت می‌شوند اما بلیط‌های سیستمی در هر شرایطی قیمت یکسانی دارند و تمامی وب سایت‌های معتبر، بلیط سیستمی هواپیما را با یک قیمت مشخص عرضه می‌کنند.

بلیط‌های چارتری هواپیما به بلیط‌هایی گفته می‌شود که یک شرکت هواپیمایی، کلیه بلیط‌های یک هواپیما را خریداری می‌کند و قیمت آن را بر تعداد کل بلیط هواپیما تقسیم می‌کنند تا قیمت تمام شده‌ی هر بلیط کمتر شود؛ در این شرایط ممکن است در لحظات آخر بلیط‌های آن هواپیما به فروش نرود و به همین خاطر آن شرکت هواپیمایی بلیط‌های خود را با قیمت کمتری عرضه می‌کند تا زودتر فروش روند.

اما اطلاع از این کاهش قیمت نیازمند آن است که دائم قیمت بلیط‌ها را چک کنید تا بتوایند بلیط ارزان هواپیما در علی بابا را تهیه کنید اما اگر شماره‌تان را در وب سایت وارد کرده باشید می‌توانید از طریق پیامک از این کاهش قیمت‌های بلیط هواپیما مطلع شوید و بلیط خود را با کم‌ترین قیمت تهیه کنید.

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

۲ـ کنسلی بلیط و بازگشت هزینه آن

احتمالا بارها برای شما هم پیش آمده است که یک بلیط هواپیما یا هر وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگر را تهیه می‌کنید و به هر علتی تاریخ و زمان سفر شما تغییر می‌کند و یا حتی کنسل می‌شود. در این‌صورت اگر بلیط هواپیمای خود را از وب سایت معتبری تهیه کرده باشید می‌توانید به‌راحتی بلیط خود را استرداد کنید و پس از کسر هزینه‌ی مصوب سازمان هواپیمایی، مایقی هزینه خرید بلیط هواپیما را پس بگیرید.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر بلیط شما از نوع چارتری باشد، بلیط قابل بازگشت نیست که البته همین بلیط‌های چارتری نیز در شرایط خاصی در وب سایت علی‌بابا پس گرفته می‌شوند.

۳ـ تقویم قیمتی

ممکن است بخواهید یک سفر بروید اما یکی ـ دو روز دیر یا زود آن، برای شما تفاوتی نداشته باشد. در چنین شرایطی می‌توانید نگاهی به تقویم قیمتی بیاندازید تا بتوانید بلیط ارزان هواپیما در علی بابا را رزرو کنید.

قیمت بلیط‌های هواپیما به شرایط مختلفی بستگی دارد و استفاده از تقویم قیمتی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در رزرو ارزان بلیط هواپیمای شما داشته باشد. همچنین در تقویم قیمتی، کمترین قیمت ۳ روز قبل و ۳ روز بعد(نسبت به تاریخی که انتخاب کرده‌اید) با رنگ سبز مشخص می‌شود.

۴ـ امکانات متنوع وب‌سایت برای خریدی آسان‌تر

یکی دیگر از امکانات وب سایت علی‌بابا فیلترهای مختلف سمت راست صفحه است که شما به کمک آن‌ها می‌توانید بلیط هواپیما را با شرایطی که می‌خواهید رزرو کنید. ساعت حرکت هواپیما، نوع بلیط، شرکت‌های مختلف هواپیمایی و کلاس‌های مختلف پروازی از فیلترهای سمت راست صفحه هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا شاهد نتایج دقیق‌تری باشید.

همچنین پس از اعمال‌ فیلترهای مختلف می‌توانید نتایج به‌دست آمده را بر اساس قیمت و ساعت حرکت مرتب کنید. همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید که با خرید ارزان ترین بلیط هواپیما در علی بابا می‌توانید از تخفیف هتل در مقصد‌تان نیز استفاده کنید که در حال حاضر این تخفیف ۵ درصد و تا سقف یک میلیون تومان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار