ماجرای گربه‌ها روی استیج اسکار۲۰۲۰
کد خبر: ۱۷۰۴۷۷
تاریخ انتشار: 2020 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
گربه‌ها یک فیلم در ژانر تئاتر موزیکال، کمدی-درام، فانتزی، درام، و موزیکال به کارگردانی تام هوپر است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. گفتنی‌است این دوره از مراسم اسکار به دلیل آنکه شمار نامزدهای زن یا رنگین‌پوستان در آن بسیار کم بود، بشدت مورد انتقاد قرار گرفت. نکته قابل توجه در اسکار نود و دوم آن است که فیلمی از کره جنوبی برای اولین بار برنده اسکار شد و در یک شب درخشان چهار جایزه را از آن خود کرد.

پوشیدن لباس گربه در مراسم اسکار ۲۰۲۰

پوشیدن لباس گربه در مراسم اسکار ۲۰۲۰اختصاصی«تابناک با تو»؛ جیمز کوردن و ربل‌ویلسون در حالی‌که جایزه بهترین جلوه‌های بصری به فیلم (1917) داده شد، در مراسم اهدای این‌جایزه لباس گربه‌ها را پوشیدند، و این حرکت به نوعی تبلیغاتی برای فیلم خودشان به نام Cats با بازی جنیفر هادسون، تیلور سوئیفت، جیمز کوردن، ایان مک‌کلن، لوری‌دیویدسن، ادریس البا، جودی دنچ، فرانچسکا هیوارد، استیون مک‌ری، ربل ویلسون، جیسون درولو، جنیفر هادسون، تیلور سوئیفت، جیمز کوردن، ایان مک‌کلن، لوری دیویدسن، ادریس البا، جودی دنچ، فرانچسکا هیوارد، استیون مک‌ری، ربل ویلسون، جیسون درولو بود.

پوشیدن لباس گربه در مراسم اسکار ۲۰۲۰

گربه‌ها یک فیلم در ژانر تئاتر موزیکال، کمدی-درام، فانتزی، درام، و موزیکال به کارگردانی تام هوپر است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

پوشیدن لباس گربه در مراسم اسکار ۲۰۲۰

گفتنی‌است این دوره از مراسم اسکار به دلیل آنکه شمار نامزدهای زن یا رنگین‌پوستان در آن بسیار کم بود، بشدت مورد انتقاد قرار گرفت. نکته قابل توجه در اسکار نود و دوم آن است که فیلمی از کره جنوبی برای اولین بار برنده اسکار شد و در یک شب درخشان چهار جایزه را از آن خود کرد. همچنین برد پیت نیز برای اولین بار در طول دوره بازیگری‌اش برنده یکی از جوایز اسکار شد.

 

پوشیدن لباس گربه در مراسم اسکار ۲۰۲۰

 

پوشیدن لباس گربه در مراسم اسکار ۲۰۲۰

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار