کیت میدلتون در مراسم عروسی خواهرش+عکس
کد خبر: ۱۷۰۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کیت میدلتون در مراسم عروسی خواهرش "پیپا" که با یک میلیاردر جوان ازدواج کرده است با لباسی زیبا و شیک حضور داشت.

کیت میدلتون و همسرش به همراه فرزندانشان در مراسم عروسی "پیپا" خواهر کیت آمده بودند ، هر کدام با لباسی که توسط طراحان حرفه ای آماده شده و اصول پوشش همیشگی آنها را حفظ کرده بود.

کیت مثل با پیراهنی حریر به رنگ هلویی در مراسم ازدواج خواهرش هنگامی که لباس عروس را مرتب می کرد دیده شد.دوشس کمبریج علاوه بر پیراهن ماکسی هلویی رنگ از برند الکساندر مک کوئین، از یک کلاه با طراحی جین تیلور و گوشواره هایی به ارزش 7500 پوند استفاده کرده بود و به همراه پدرش مایکل میدلتون،عروس را به داخل کلیسا هدایت کرد.

کیت قبل از مراسم گفته بود که نگران رفتار فرزندانش در مراسم است و تصاویر نشان می دهد که او مدام حواسش به پرنس جورج و پرنسس شارلوت است تا مبادا نظم مراسم به هم خورده شود. البته پرستار فرانسوی انها نیز برای مراقبت در مراسم حضور داشت.

خواهر کوچکتر کیت بنام پیپا میدلتون با یک میلیونر ثروتمند ازدواج کرده است. پیپا میدلتون 33 ساله نیز یک لباس عروس یقه دار با طراحی گلیس دیکان به تن داشت و یک تور کلاسیک نیز روی سر انداخته بود.عکس های مراسم عروسی خواهر کیت میدلتون پیپا میدلتون و جیمز متیوز را در ادامه مشاهده می کنید.

کیت رسما ساقدوش عروس محسوب نمی شد ولی مراقب گروهی از کودکان ساقدوش بود وبرای ساکت کردن آنها و از جمله دو کودک خودش جورج سه ساله و شارلوت دو ساله انگشتش را روی لبانش گذاشت و بچه ها را به سکوت دعوت کرد.

گفته می شود طراح لباس گلیس دیکون مسئول طراحی و دوخت لباس عروس و گل آرایی از چلسیا به نام لاوندر گرین نیز مسئول گل آرایی مراسم بوده است. بچه های ساقدوش این مراسم و همچنین دو کودک کیت همگی لباس های زیبایی از کمپانی اسپانیایی به نام Pepa & Co به تن داشتند. دختر کوچولوها لباس های کرم رنگی با آستین های پفی و پاپیون بزرگپوشیده بودند و تیپ آنها با یک تاج گل کامل می شد.

کیت میدلتون در مراسم عروسی خواهرش+عکس

کیت میدلتون در مراسم عروسی خواهرش+عکس

کیت میدلتون در مراسم عروسی خواهرش+عکس

کیت میدلتون در مراسم عروسی خواهرش+عکس

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
20
خواهر زاده کیت دیگه داره میره مدرسه، تازه خبر عروسیش رو گذاشتین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار