مرد ۴۵ ساله در چاه منزلش جان باخت
کد خبر: ۱۷۰۲۳۴
تاریخ انتشار: 2020 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
مرد 45 ساله چنارانی در چاه منزلش جان باخت / مسمومیت و بستری شدن 2 آتش‌نشان در بخش مراقبت‌های ویژه

مرد 45 ساله چنارانی در چاه منزلش جان باخت / مسمومیت و بستری شدن 2 آتش‌نشان در بخش مراقبت‌های ویژه

آتشپاد دوم محمدجواد سبحانی اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه هجدهم بهمن‌ماه ۹۸ در پی تماس تلفنی از آتش‌نشانی چناران مبنی بر وقوع حادثه چاه افتادگی در این شهر و درخواست اعزام نیروی پشتیبانی به این شهرستان، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد بلافاصله نیروهای «ایستگاه عملیات ویژه» این سازمان را به شهرستان چناران در فاصله ۷۰ کیلومتری مشهد اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: با پیگیری انجام‌شده در محل حادثه مشخص شد مالک یک‌منزل مسکونی در داخل یک چاه در منزلش گرفتار می‌گردد که در پی این اتفاق و با حضور آتش‌نشانان شهر چناران، این نیروها اقدام به عملیات امدادی کرده که به دلیل شدت گازهای سمی موجود در داخل این چاه ۲ آتش‌نشان چنارانی دچار مسمومیت شدید و به‌وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل‌شده بودند.

وی افزود: نجات گران « تیم عملیات ویژه » آتش‌نشانی مشهد بلافاصله پس از رسیدن به محل این حادثه در شهرستان چناران، با استفاده از تجهیزات ویژه و تخصصی، ضمن ورود به داخل این چاه پیکر این فرد حدوداً ۴۵ ساله را که به دلیل شدت حادثه در عمق بیست‌متری چاه به طرز دل‌خراشی در دم فوت‌شده بود را به بیرون منتقل و تحویل عوامل انتظامی حاضر درصحنه دادند.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد یادآور شد: بر اساس آخرین خبر دریافتی از منابع پزشکی ، آتش‌نشانان چنارانی مسموم در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های چناران بستری هستند و علت دقیق وقوع این اتفاق توسط کارشناسان مربوطه و عوامل انتظامی در دست بررسی است.

گفتنی است آتش‌نشانان اعزامی از مشهد پس از اتمام عملیات و ایمن‌سازی کامل محیط حادثه به مأموریت خویش پایان داده و به مشهد مراجعت کردند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار